Hotel Iberostar Selection Playa de Palma

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

Een heerlijke vakantie op Mallorca in Hotel Iberostar Playa de Palma. Bij het zwembad zorgt de bediening voor verkoelende drankjes. Er is geen animatie en er komen in dit hotel voornamelijk ouderen. Huur eens een fiets en fiets langs de kust richting Palma de Mallorca. Vanuit het hotel stap je zo het strand op.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Playa de Palma voor je op een rij gezet:

229 reviews over Hotel Iberostar Selection Playa de Palma in het Nederlands

• 2017
    9Eddy11-12-2017

Zelfs in november kan je hier nog genieten van aangename temperaturen en vooral van een rustige omgeving, groot contrast met zomerperiode. Hotel is niet echt goedkoop maar zeker in de winter kan je spreken van een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel beschikt over uitzonderlijk grote kamers voorzien van alle luxe. Het restaurant serveert goede maaltijden waarbij een aantal borden door de Iberostar koks worden gedresseerd wat meteen een echt restaurantgevoel geeft. Prijzen van aangeboden dranken in restaurant en bars zijn meer dan aanvaardbaar. Sinds de renovatie is dit hotel een absolute aanrader en zijn vijf sterren meer dan waard. We kijken al met ongeduld uit naar ons volgend verblijf in januari 2018!

9Eten

• 9Koen15-10-2017

Mooi hotel!

Hotel is perfect. Hele schone en grote kamer. Ontbijt is prima. Dit hotel vooral boeken voor als je rust wilt. De gemiddelde leeftijd is 65+. Ook is dit hotel en mallorca zelf klein Duitsland. Ook aan het hotel een mooi strand. Overal wel om de minuut Aziaten die je massages aanbieden en negers met zonnebrillen.

• 8Remko20-07-2017

Goed hotel met beperkingen

Er zijn een hoop pluspunten in dit hotel, kamer is groot, netjes en heerlijke douche. Bed is prima en wordt prima schoongehouden.Zwembad bedjes zijn prima, heerlijke kussens erop, service aan het bad prima.Liggen is rustig maar als je naar buiten stapt zit je in de drukte. Dubbel is het diner. De kwaliteit is prima maar twee weken lang iedere avond hetzelfde, geen variatie in te krijgen en voor mijn zoon van 13 was er alleen pasta.Publiek is vrij rustig. Er is bijna geen animatie, dat kan je in het naast gelegen hotel doen.

9Hygiëne
    9Zwembad
    7Eten
    6Prijs/kwaliteit

Met oudere kinderen

• 10Pascal Vandewiele25-06-2017

Fantastisch hotel

Wij hadden een Prestige-formule in half pension gereserveerd maar bij aankomst hadden ze ons per abuis in een 'gewone' kamer geplaatst. Let op, deze kamer was ook geweldig mooi maar we hadden wel betaald voor de Prestige. We zijn dat gaan melden aan de receptie en hebben toen meteen een gesprek gehad met Bep, de onderdirecteur, en hij bood ons na 2 dagen wel onze gereserveerde kamer aan en ter compensatie mochten we ook ons hele verblijf in een all-in formule verblijven. Dat vonden wij top. Voor de rest kan ik niets slechts zeggen over dit hotel aangezien alles fonkelnieuw was en iedereen heel vriendelijk. Dit is zeker en vast een hotel waar ik ooit nog wel eens wil terug gaan. Een echte toplocatie en ook ideaal gelegen.

10Kindvriendelijk
    10Zwembad

• 8mieke23-06-2017

Mooie kamers en goed eten

Vorig jaar na de opening in dit hotel geweest en toen door het net wat beter gevoel teruggekomen. Helaas ontbrak dit jaar het net wat beter gevoel. De kamers zijn nog steeds prachtig en worden heel goed schoongehouden en het eten is ook goed. Helaas mistte we het "net wat beter gevoel" zoals de goede service van 2016. Personeel spreekt slecht engels en duits waardoor er wat misverstanden ontstonden . 2 keer meegemaakt dat de tafel afgeruimd was incl. ons drinken terwijl wij nog bij het buffet stonden. Er worden dan wel excuses gemaakt en opgelost maar geeft toch een wat onprettig gevoel. In 2016 voelden we ons echte gasten en dit jaar kregen we het idee dat we nummers waren. Er werd ook niet meer rondgegaan met hapjes en drankjes bij het zwembad. Het personeel loopt zich de benen onder de kont uit in het restaurant maar dit gaat ten koste van de goede service. In 2016 gaf ik het hotel 5 sterren maar dit jaar komen ze niet hoger dan 4 sterren. Nogmaals mooie kamers en goed eten maar mis net dat beetje extra.

8Kindvriendelijk
    9Hygiëne
    7Prijs/kwaliteit
    7Service

• 9Elke21-10-2016

Super hotel uitstekende keuken en perfecte ligging

Hotel is afgelopen jaar helemaal gerenoveerd. Prachtige kamers, heel goed van eten, direct aan de boulevard gelegen. Personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk. Geen uitgebreide animatie. Ook uitermate geschikt voor mindervalide gasten ! Het water in het zwembad was alleen wat fris. Voor 1,5 euro ben je met de bus in Palma. Bushalte voor de deur.

9Eten

Met vrienden

• 7peetjet04-10-2016

prima hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

het hotel biedt alle service en comfort, goedlachs personeel (nelson) en bij de bediening in het hotel ook lof zeker Ivan. nadeel is het zwembad, klein en koud, maar als pluspunt de zee aan de overkant. eten is zeer gevarieerd, simpel maar wel van hoog niveau

6Kindvriendelijk
    7Eten
    8Kamers
    8Service

• 10Esther van Drie18-09-2016

Volgend jaar weer!

Fijn rustig hotel met ontzettend divers eten. Aan alles wordt gedacht. Niks is teveel voor de medewerkers. De kamers worden netjes schoongehouden. Het hotel staat dichtbij de boulevard met zn leuke winkeltjes en eettentjes aan t uitgestrekte strand. Een aanrader is het aquarium waar je op 10 minuten lopen naar toe kan. En ook Palma stad, wat je met de expres-bus met 20 minuten kan bereiken voor 1,50 euro pp. Drankjes bij t hotel zetten de medewerkers voor je op je kamernummer. Geen gedoe met geld. De enige minpuntjes waren dat we niet gelijk op onze kamer konden. 3,5 uur moesten we daarop wachten. We kwamen aan om 10.00 u. Maar de gasten mogen om 12.00 uur uitchecken... wel kregen we een voucher om te ontbijten. Dat was heel erg fijn. En t tweede minpuntje is dat t zwembadwater altijd koud was. Dat komt doordat de zon eerst om het hotelgebouw moet draaien voordat t op het zwembad straalt.

6Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 8koennen02-09-2016

geweldig hotel .alles perfect schoon

min punt is als je all inclusive heb dan moet je naar het hotel toe om wat te drinken is vervelend.

8Service

Met oudere kinderen

• 8Yvette17-08-2016

Geweldig hotel op een toplocatie!

We hebben echt een super toffe vakantie gehad. Het hotel is helemaal af. Mooi interieur en mooie ruime kamers. Het zwembad is niet zeer groot, maar voldoet. Direct gelegen aan de promenade en het strand en vlakbij de luchthaven en het centrum van Playa de Palma. Het eten was zeer lekker, vriendelijk personeel en servicegericht. Je kunt ook buiten eten op het terras. Wat me ook is opgevallen dat het rolstoelvriendelijk is. Je kunt overal komen met je rolstoel en er is zelf een zwembadlift en een lift naar het terras boven. Geen druk en uitgebreid animatieprogramma, waar wij bewust voor hebben gekozen, en wij hebben dan ook echt genoten van de rust. In de avond was er altijd wel livemuziek. Wij zouden zeker nog eens terugkeren. Bedankt Iberostar :)

Met jonge kinderen

7 tips over Hotel Iberostar Selection Playa de Palma

• Fam. Timmers, 12-07-2014

Vanaf 3e etage zeezicht, altijd vragen bij inchecken!!

• Heidi, 05-01-2012

Huur zeker eens fietsen en fiets langs de kust naar Palma. Heel mooie route en onderweg genoeg te zien !

• Peter, 19-09-2014

Direct links aan boulevard bij Gondola eten, goed veel en niet te duur. Geen fietsen huren via reisburo, is 5,-- euro per fiets duurder. Aquarium is leuk om te zien.

10 vragen over Hotel Iberostar Selection Playa de Palma

• Eline, 27-07-2017

Genoeg lidbedjes?

Zijn er voldoende ligbedjes aanwezig of is het 's morgens trekken en duwen voor een ligbed. En hoe reageert het personeel op lege ligbedjes?

• BartRoelandt, 13-07-2016

All in

All in is mogelijk in dit hotel maar scheelt afhankelijk van de touroperator tot € 300, dit lijkt me veel. Is de all in de moeite in dit hotel?

• Agm van der Linden, 28-04-2013

Aparthotel 2kamer appartement

Onze vraag is of er in het aparthotel een koffiezetapparaat aanwezig is. Wij hebben halfpension geboekt, maar willen toch graag een kopje koffie zetten.

Kelly, 03-05-2013

Nee, dit is niet aanwezig. Er zijn wel genoeg plekken waar je een kop koffie kunt drinken. Kan me niet voorstellen dat je dit hotel niet gaat boeken voor een kop koffie. Het hotel is echt een aanrader.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald