Hotel Iberostar Playa de Palma

Hotel Iberostar Playa de Palma
8,8

7 tips over Hotel Iberostar Playa de Palma

Marloes Kersten, 21-6-2015
Met de bus een middagje naar Palma
jeffrey95, 7-6-2015
kamer 520 heeft een geweldig uitzicht
Peter, 19-9-2014
Direct links aan boulevard bij Gondola eten, goed veel en niet te duur. Geen fietsen huren via reisburo, is 5,-- euro per fiets duurder. Aquarium is leuk om te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa de Palma voor je op een rij gezet:

josje, 7-9-2014

Loop eens10 min verder richting Palma, daar is het strand nog witter,en het water nog groener!

Bij veel cafeetjes heb je wifi, wel makkelijk als het in het hotel dus niet werkt!

Voor 1.50 p.p kun je met de snelbus(25) naar Palma, bushalte staat voor het hotel

Fam. Timmers, 12-7-2014
Vanaf 3e etage zeezicht, altijd vragen bij inchecken!!
Fam. Koneer, 25-6-2014
Als je in een appartement verblijft, is er aanvankelijk nauwelijks keukengerei aanwezig. Gewoon even vragen aan de receptie en ze brengen meteen al het gerief dat je nodig hebt.

Heidi, 5-1-2012
Huur zeker eens fietsen en fiets langs de kust naar Palma. Heel mooie route en onderweg genoeg te zien !