Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 10Teresa13-08-2016

Modern hotel

Heel modern hotel in playa de Palma. Heel toeristisch plekje waat je van alles hebt. Mooie schoone kamers met poolzicht. Het restaurant was groot maar niet te luid en het eten was lekker. Ik deen en spa anwending en die was geweldig!

• 10Mat13-08-2016

Heel goed

Het hotel heeft alles wat je in een vaka tie nodig heefst.. Mooei zwembad, super animatie met vette shows and heel lekker eten op he buffet

• 9Monika Westerveld11-08-2016

Geweldige vakantie

Eerste vakantie in dit hotel. Schone en mooie hotel kamer, goede bedden. All inclusive zeer compleet, uitgebreide buffetten, onbeperkt waterflesjes te krijgen, voorverpakte sandwiches om mee te nemen naar het strand. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en managers hadden veel contact met gasten om te vragen of alles naar wens was. Strand en boulevard heel dichtbij. Handdoeken werden al vroeg op de lichtbedden bij het zwembad gelegd maar wij lagen liever aan het strand. Leuk animatie programma. Uitgaansgedeelte op loopafstand.

Met oudere kinderen

• 8Isabelle04-08-2016

Voor herhaling vatbaar

Dit hotel bevat alles voor een geslaagde vakantie: de kamers zijn modern en steeds op een frisse temperatuur gebracht, de buffetten zijn enorm met alle mogelijke soorten eten, de animatie is super en er is zeer veel te doen op het hotel. Ook het personeel is heel vriendelijk. Een minpuntje is wel dat er een aantal regels worden meegedeeld aan het begin van je verblijf (zoals een lange broek bij het diner en geen ballen of luchtmatrassen in het zwembad), die eigenlijk niet opgevolgd worden. Niemand kwam in lange broek bij het diner en het zwembad lag vol luchtmatrassen. Daarnaast moet je ook tijdig (om 8 uur 's morgens) al een ligstoel reserveren als je graag aan het zwembad ligt. Er zijn niet voldoende ligstoelen. Maar het hotel ligt vlakbij het strand en je kan direct de bus nemen naar Palma. Een groot deel van de gasten zijn Nederlandstalig, wat wel leuk is om nieuwe mensen te leren kennen. Een grote aanrader voor kinderen, want de animatie is vooral op hen gericht.

• 9David Verbeke13-07-2016

Geweldige vakantie!

Wij hebben ons verblijf in Iberostar Cristina als zeer positief ervaren! Wij zijn met onze tweejarige dochter voor 8 dagen naar dit hotel geweest en waren zeer tevreden over alle facetten. Het restaurant had elke dag een vers en gevarieerd aanbod. De kamers waren steeds netjes in orde en zijn strak en modern ingericht met alle nodige voorzieningen. Het zwembad heeft zowel een kindergedeelte, maar ook een deel waar volwassenen rustig kunnen vertoeven. De medewerkers waren steeds enorm vriendelijk en stonden steeds klaar om te helpen. Met onze All-Inclusiveformule hadden wij een zorgeloze en fantastische vakantie! Een aanrader voor gezinnen!

Met jonge kinderen

• 9Sanne09-07-2016

Fantastisch hotel!

Het hotel is perfect gelegen: in een rustige buurt, vlakbij het strand, vlakbij supermarkt, fiets- en autoverhuur,... Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. De animatie is goed, al bleven wij niet veel 's avonds in het hotel voor de animatie. Het ontbijtbuffet is superlekker, alles wat je nodig hebt en heel uitgebreid. Het diner was ook erg lekker, al mocht de keuze voor ons wat meer zijn qua warme gerechten. De desserts waren super. De kamers werden zeer net schoongemaakt en was zeker ruim genoeg. Super hotel! Wij zouden zeker nog terugkomen.

• 9Angela Broekhuis12-06-2016

prachtig gerenoveerd hotel

We hebben hier voor het tweede jaar onze vakantie doorgebracht. Wederom een fantastisch verblijf. Super vriendelijk personeel, die alles voor je willen doen. Mooi gelegen, niet in het drukste deel van playa de palma wat wel te voet te bereiken is. Het eten is erg gevarieerd en er is voor ieder wat wils. We zijn zeker van plan om hier volgend jaar weer terug te komen.

• 7Melissa12-05-2016

Top ligging ,goed gerenoveerd

De ligging is echt super !!! Het hotel is erg mooi gerenoveerd , kamers zijn erg netjes. Personeel is heel vriendelijk , het enige min punt was het eten en de cocktails . Wij hadden allinclusief maar gingen toch buiten Bin het zwembad eten vooral in de middag omdat het buffet niet veel was.. Ik ben vaker bij een Iberostar hotel geweest maar vond deze qua eten slecht... All in zou ik zeker niet nog een keer hier nemen zonde geld!!

Met jonge kinderen

• 10Johannes11-05-2016

Super familie hotel

Het hotel heeft een uitstekende ligging in Playa de Palma, dichtbij de levendige boulevard met winkels, restaurants, bars en uitgaansgelegenheden. Het hotel is gerenoveerd en dat valt meteen op, de inrichting is fris en modern met lichte kleuren. Het restaurant is groot en je kunt zelfs buiten eten op het terras. Het eten was prima en de service uitstekend. Ook genoeg keuze voor de kinderen en leuke animatie. Het binnenzwembad zag er goed uit! Het hotel heeft een spa waar je massages heerlijk zijn, een echte aanrader! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon en ruim.

Met oudere kinderen

• 10Denise11-05-2016

Geweldig Hotel

Geweldig mooi en modern hotel. Het eten in het restaurant is super, we hadden all inclusive geboekt en hebben sóchtends, smiddags en savonds kunnen genieten van de vele keuze van het buffet. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam, iedereen begroet je met een glimlach en een vrolijke ´Hola´! Het hotel ligt op een super locatie, dichtbij het strand en de boulevard. De shows en vooral live muziek in de avonden waren leuk. Ik zou het hotel zeker aanraden en zou graag terug op vakantie komen!

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk