Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 2017
    9Mariën08-08-2017

Leuk hotel, centraal gelegen

Aangenaam hotel, vooral goed gelegen, strand nabij, honderden winkels, wel allemaal hetzelfde. Ligt beetje vh Duitse gedeelte op 15 minuten stappen, maar geen lawaai van cafés.Lekker eten maar na een paar dagen wel beu gegeten vaak hetzelfde. Cocktails hotel zeer lekker. personeel supervriendendelijk, er zijn ook 2 Nederlandstalige meisjes op stage (receptie) Britt is zeer vriendelijk en behulpzaam 👍. We hebben een leuke vakantie achter de rug en bevelen je hotel zeker aan. Enkel de avondschows en animatie zijn wat ondermaats en verdienen wat meer pit.

• 9A. Broekhuis24-06-2017

Volgend jaar weer !!

We zijn net terug van 8 dagen naar dit mooie hotel. Het was alweer het derde jaar dat we daar waren en het is nog steeds fantastisch. We hadden dit keer een familie kamer. Wat een mooie ruimte is dat. De service en het eten zijn nog steeds van een hoog niveau.
    We komen volgend jaar zeker weer terug net als vele anderen zoals we gemerkt hebben.

• 9Sigrid27-05-2017

Helemaal super!!

we kwamen binnen in het hotel en werden hartelijk ontvangen door de medewerkers van het hotel. hier kregen we een welkomstdrankje en wat informatie over het hotel. hierna naar de kamer gegaan. we hadden een 'promo kamer'. dit was een kamer van het goedkoopste segment, maar was erg luxe naar onze mening. een riant bed met tv en een koelkastje. een kleine kast om je spullen in op te bergen. een relatief grote badkamer met een grote inloopdouche, wc en een grote wasbak met allemaal producten die je nodig hebt. dagelijks werd je kamer schoongemaakt en werd alles aangevuld. ook het water! wij hadden een balkon met zeezicht. je kon letterlijk de zee zien! dit was echt een pluspunt. het zwembad zou gesloten zijn tijdens ons verblijf, maar was gewoon open. wij hadden voor halfpension gekozen en was prima te doen. in de middag waren we toch weg en aten we buiten de deur. het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en constant net weer iets anders. het dinerbuffet was ook enorm en had elke avond een thema. dit zag je ook terug in het eten. de zee/boulevard was 2 minuten lopen. de boulevard heeft veel winkels en leuke restaurantjes. er is genoeg te doen voor jong en oud. het personeel is zeer vriendelijk en helpt je met echt alles. dit is echt een pluspunt. je komt echt tot rust! een aanrader dus

Met vrienden

• 9Tineke R.13-03-2017

Prima hotel, centraal gelegen

De kamers zijn modern ingericht, in heldere kleuren. De opbergruimte in de standaardkamer is beperkt. Er is een ruime inloopdouche. De buffetten zijn uitgebreid en er is voldoende variatie. Ik verbleef in all-in en de dranken waren van een goede kwaliteit en er was veel keuze. Het inchecken verliep heel vlot, er was ook iemand die Nederlands sprak aan de receptie Het grote pluspunt is de ligging van het hotel. Het is nauwelijks 10 minuten rijden vanaf de luchthaven en op 50m van het hotel is er een bushalte waar je elke 15 minuten een bus naar Palma kunt nemen. Het beste neem je bus 25 Palma Express. Het hotel ligt ook dicht bij het strand, nl op ongeveer 150m en daar heb je een kilometerslange promenade met talrijke winkeltjes en barretjes. .

Alleenreizend

• 8Oscar05-01-2017

Prima hotel, fantastisch personeel

De kamer was prima. De kinderen (5 en 2 jaar oud) sliepen samen op de slaapbank in de woonkamer. Die had wat blote, metalen onderdelen, die we maar met kussens en dekens hebben afgedekt. Verder sliepen de kinderen daar prima. Het restaurant vonden wij wat krap voor het aantal gasten, zelfs in oktober. Het was soms zoeken naar een vrije tafel en rijen bij het buffet. Het eten zelf was goed, maar niet bijzonder en weinig afwisselend. De animatie was top! Leuk team, leuke activiteiten en leuke shows. De speeltuin bij de mini-club was minder geschikt voor hele kleine kinderen. Ook het overige personeel deed erg hun best om het de gasten naar de zin te maken. Speciale dank gaat uit naar Michelle, die ons nog een pop van Stella heeft gestuurd! Gracias, Michelle!!!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

5Anita20-09-2016

Misschien

Personeel heel goed, kamers goed, eten minder, all inclusive geboekt, 's middags bij de bar betalen voor een hamburger, zwembad, bijna geen ligplaatsen, hotelgasten leggen hun handdoeken al voor 6.00 uur op de bedden.

Met jonge kinderen

• 10Hans11-09-2016

Geweldige vakantie.

Enkele weken voor het begin van de reeds eerder geboekte vakantie door omstandigheden de vakantie met krukken moeten aangaan. De hulp door iedereen, zowel het management, al het ander personeel en de meeste andere gasten toch een top vakantie gehad. Klanten helpen straalt al het personeel meer dan 100% uit. Dank hiervoor aan allen.

• 8Marjo27-08-2016

Netjes schoon hotel met ideale ligging.

Net terug van een verblijf in het Christana hotel. De kamers zijn keurig en ruim. Alles wordt netjes bijgehouden.Elke avond kregen we opnieuw schone handdoeken en werden de prullenbakken extra geleegd. Dit werd 's morgens ook al gedaan, 2x per dag dus. Hadden een klein koffiezetapparaatje op de kamer, was eerlijk gezegd ook wel fijn.Het hotel ligt ideaal qua winkeltjes en de zee. Jammer dat het niet aan zee ligt, Bahia, ook van Iberostar, daarentegen wel.Ik vond het eten op zich goed en gevarieerd.Personeel is erg vriendelijk en vind het erg als ze iets fout doen, blijven maar sorry zeggen.Servicegerichtheid vinden ze heel belangrijk.Erg groot pluspunt was dat we onze kamer om 18:00 pas uit hoefden.We vlogen vrij laat en tegen een tarief van 40 euro, kunnen we onze kamer verlengen, was ideaal. Op zich een prima verblijf gehad, twee minpunten, ik moest elke morgen mijn wekker zetten om handdoeken te leggen. Je moest wel anders had je geen plaats en de prijs en kwaliteit qua verhouding vond ik wat minder. Tijdens het uitchecken moesten we extra betalen voor toeristenbelasting en drankjes minibar, die zijn dus niet inclusieve.

• 9Dirk Bauwens19-08-2016

2e maal geweest en nog beter dan vorig jaar !

kindvriendelijk, uitstekende buffetten, goede service.

• 8KW19-08-2016

Kindvriendelijk verblijf

Mooi, modern hotel. Verzorgde kamers. Opvallend vriendelijk personeel. Kinderanimatie in augustus echt top. Goede keuken, voor elk wat wils. Redelijke afwisseling in gerechten. Mocht soms wat warmer. Af en toe kleine attentie aan zwembad ( gebakje, watermeloen, drankje...). Zwembad prima. Ergerlijk wel dat je moest meedoen aan het handdoek leggen ... Daar zou het hotel echt iets aan moeten doen en aan niet hotelgasten aan zwembad. Zeker aanrader met kinderen.

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk