Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 2018
    9v/d Kwast22-10-2018

Fantastische vakantie!

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!

• 10Butter25-07-2018

Fantastisch verblijf

Super uitgebreid ontbijt en avondeten! Zeer goed gelegen aam het mooie strand en gezellige boulevard, super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Met oudere kinderen

• 8Judith17-06-2018

Aanrader!

Goed: Super ontvangst, gratis upgrade, heerlijk eten, loopafstand van strand, vriendelijk personeel, leuk animatie team, voldoende ligbedjes bij zwembad, goed verzorgd.

Minder: Zwembadbedjes wat viezig (Maar rest wel schoon), helaas geen adult only gebieden (maar dit wisten wij), zwembad niet verwarmd, heeel gehorige kamers. Veel Duitsers ;-) ...maar wel leuke...of tenminste het gros van hen.

• 10Huib van Leeuwen15-06-2018

Een fantastisch verblijf om nooit te vergeten.

Geweldig Hotel. Mooi gelegen vlak bij het strand maar en niet bovenop. Mooi ingericht en super schoon. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende keuken, en luxe kamers met een heerlijke douche. Allemaal met balkon en zitje. Kortom een tophotel. Daarbij genomen is het Animatieteam heel erg leuk en zijn superlieve, werkelijk geïnteresseerde mensen. Doen veel met de kinderen en treden op voor ouderen en kinderen. We waren hier maar 8 dagen maar hebben voor 3 weken genoten. Komen hier zeker terug.

Met vrienden

• 2017
    9Iris27-11-2017

Fijn hotel en fantastisch personeel

Met vrienden

• 7X05-11-2017

Goede kamers, slecht eten.

Kamers, ligging en personeel uitstekend! Op het ontbijt na was het eten uitermate teleurstellend! Weinig kwaliteit en geen variatie bij lunch en diner.

• 9A. Broekhuis28-10-2017

Prachtige vakantie. Volgend jaar weer.

Dit is een prachtig hotel. Op loop afstand van het strand en de gezellige boulevard. We komen hier nu voor het derde jaar. Vorig jaar alles gerenoveerd. Alle kamers weer mooi en fris. Vriendelijk personeel en goed eten. We komen volgend jaar zeker weer terug.

• 9Eric & Jacqueline08-10-2017

Geweldig luxe hotel en een perfecte vakantie!

Het is een zeer modern luxe hotel.Het personeel balie/restaurant/terras/kamermeisjes waren zo erg attent en ze spraken niet alleen Spaans maar ook Engels, en als jij je best deed om Spaans te praten vonden zij dat geweldig. De kamers waren zeer ruim en heel erg schoon eigenlijk was het hele hotel zo. Het eten was zeer zeer goed voor ieders wat wils. Er werd ook elke dag Spaans gekookt, gegrild van vlees/vis, de dessert bar was ook zeer uitgebreid, en elke dag een ander thema waar zeer veel werk aan werd besteed, en bij elk kook eiland stond een kok/kokkin het vlees/ vis te trancheren geweldig! Op het terras bij het zwembad werd je bediend voor je drankje of een hapje we keken onze ogen uit. 's Avonds was er altijd iets te doen in of buiten op het terras wat erg leuk was je verveelde je geen moment. En als je op het terras zat voor een drankje en ze wisten wat je dronk kwamen ze gewoon aan je vragen of jij dat drankje wilde geweldig! Strand op loopafstand van 5 minuten heerlijk.Na een sof in een hotel van andere keten in September hebben wij bij terug komst meteen dit hotel geboekt voor 2018 want dit hotel was het geld meer dan waard!!! Top vakantie

• 8Opvakantie27-09-2017

Goed verblijf!

Mooi en net hotel. Vlakbij het vliegveld. Op maximaal 5 minuten lopen van het zandstrand. Op de boulevard vele winkeltjes en eetgelegenheden. Het personeel van het hotel zijn zeer vriendelijk. Het eten is erg goed. Veel keuze. Voor ieder wat wils. Bij het ontbijt is er verse jus d'orange. Wij hebben het hier erg prettig gehad.

Met jonge kinderen

• 8Inge25-08-2017

Heerlijke vakantie gehad

Hotel ligt lekker dichtbij het vliegveld, mooie moderne kamers en grote badkamer, elke dag alles schoon en in de avond een koele kamer zonder lawaaierige airco. Personeel is allemaal even vriendelijk en het animatie team is enthousiast, enige nadeel is dat je niet weet wat er voor dagprogramma is of je moet de tijd nemen om de tabs op de tv allemaal te bekijken, heb liever een groot bord ergens. Er waren altijd genoeg vrije bedje bij het zwembad en wij vonden het eten meer dan genoeg, vooral de toetjes :-) , ik zou hier zeker nog een keer heen gaan

Anders

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk