Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 2017
    9Tineke R.13-03-2017

Prima hotel, centraal gelegen

De kamers zijn modern ingericht, in heldere kleuren. De opbergruimte in de standaardkamer is beperkt. Er is een ruime inloopdouche. De buffetten zijn uitgebreid en er is voldoende variatie. Ik verbleef in all-in en de dranken waren van een goede kwaliteit en er was veel keuze. Het inchecken verliep heel vlot, er was ook iemand die Nederlands sprak aan de receptie Het grote pluspunt is de ligging van het hotel. Het is nauwelijks 10 minuten rijden vanaf de luchthaven en op 50m van het hotel is er een bushalte waar je elke 15 minuten een bus naar Palma kunt nemen. Het beste neem je bus 25 Palma Express. Het hotel ligt ook dicht bij het strand, nl op ongeveer 150m en daar heb je een kilometerslange promenade met talrijke winkeltjes en barretjes. .

• Oude reviews

6Bronka Smeets11-07-2013

Geen iberostar hotel waard

Dit hotel verdient zeker geen 4 sterren en zou niet onder iberostar mogen vallen. De kamers zijn slecht verzorgd en aan renovatie toe. Het eten is elke dag hetzelfde en amper variatie. De borden en het bestek zijn niet schoon; etensresten zitten er gewoon op. De omgeving van het zwembad wordt praktisch niet schoongemaakt; handdoeken van vertrokken gasten liggen na 3 dagen nog op de bedden. Al met al kan ik dit hotel niemand aanbevelen.

• 9Ingrid23-08-2009

Prima Apart-Hotel op super lokatie.

Royal Christina is goed hotel.een-kamer appartement wat aan de kleine kant als je met twee personen bent,( ik was alleen ,goed genoeg) lokatie super,vlakbij boulevaard,winkeltjes,terrasjes. Kamers aan straatzijde liggen rustig,geen nachtlawaai.Zwembad goed,geen "moeilijk-doenerij" om ligstoelen te bemachtigen,er zijn er genoeg! Bus naar Palma stopt vlakbij en op ong. een kwartier rijden ben je bij het vliegveld. Ik ging voor de 6e keer naar Playa de Palma,maar kom zeker nog eens terug naar Royal Christina !

• 9reen26-11-2008

Heerlijk

Ik ben bevooroordeeld omdat ik van april t/m oktober 2005 in dit hotel heb gewerkt.

Maar toch wil ik graag opmerken dat naast de super-entertainment ;-) ook het eten en de ligging prima zijn! Je bent zo op het strand en in het uitgaanscentrum. Ik heb me er altijd goed vermaakt en kom er ieder jaar nog minstens 1 keer terug..

• 10DESMEDT05-02-2007

Gaan dit jaar voor de 15e maal naar dit hotel.Telkens rond Pasen. Indien men niet tevreden is, bezoek de andere hotels dan eens, zoals ik deed,en ga binnen in de restaurants.Voor twintig jaar waren er 98pct duitsers en het publiek was beter dan nu.Neem eens een hotel met 20 pct engelsen en vergelijk dan eens. SORRY het hotel is topklasse. NB: we gaan 5 a 6 maal per jaar op vakantie en kennen het verschil.

• 9andre03-02-2006

op alle gebied prima hotel!! zeer rustig gelegen,heerlijk eten,vriendelijk personeel.Ga er zeker nog terug.

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk