FamiliehotelWeer vandaag22°18°
9,1

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Inge
25-8-2017

Hotel ligt lekker dichtbij het vliegveld, mooie moderne kamers en grote badkamer, elke dag alles schoon en in de avond een koele kamer zonder lawaaierige airco. Personeel is allemaal even vriendelijk en het animatie team is enthousiast, enige nadeel is dat je niet weet wat er voor dagprogramma is of je moet de tijd nemen om de tabs op de tv allemaal te bekijken, heb liever een groot bord ergens. Er waren altijd genoeg vrije bedje bij het zwembad en wij vonden het eten meer dan genoeg, vooral de toetjes :-) , ik zou hier zeker nog een keer heen gaan

Gereisd Anders in augustus 2017
2007

Van 3-10 Juli geweest

Tim & Joyce
19-7-2007

Van 3-10 Juli geweest.Een super vakantie!.De transfer duurt maar 5-8 minuutjes. Het hotel is geweldig, vriendelijk personeel, Goeie bediening en Super eten, voor kinderen is iedere avond een speciaal kindermenu samengesteld.Wanneer men aan het zwembad gaat liggen is het aanteraden niet onder de bomen te gaan liggen maar kort aan het zwembad , anders heb je de hele dag last van pluisjes en blaadjes. Ook de Animatie is geweldig, echt heeeel erg vriendelijk. De miniclub zijn Nederlandse meisjes die 4 talig zijn makkelijk voor de Nederlandse gasten.Ook de shows s'avonds worden vetaald in 4 talen(nederlands). Wat betreft de omgeving zelf is ook super!! Er rijdt een (auto)treintje rond over de boulevard die je een rondrit geeft tussen Playa de Palma en El Arenal (Ballerman 1 - 15) dit is zeker een aanrader. Ook een bezoekje aan het strand is echt aanteraden dit is echt geweldig.

Periode: 27/06 - 08/07 Vooropgesteld,eerdere opmerkingen

Gero
11-7-2007

Periode: 27/06 - 08/07 Vooropgesteld,eerdere opmerkingen wil ik niet aantasten. Toch bestaat behoefte aan enige nuancering. Hotelkamer en badkamer waren krap bemeten. In de badkamer,bevond zich het enige vrije stopcontact. Het bed,was "spartaans" te noemen. Slechts bij aankomst werd zeep en shampoo verstrekt. Het enige espressoapparaat in de ontbijtzaal (max. 400 pers)was structureel overbelast en bijgevolg nogal eens buiten werking. Het Hotel was gesitueerd op ca. 7 minuten lopen van boulevard/strand en ligt op ca. 15 minuten rijden van het vliegveld. Het zwembad was - qua omvang - groot te beschouwen De fitnessruimte in het Hotel was goed geequipeerd. Hoe dan ook, we kunnen terugzien op een zeer geslaagde- en zonnige vakantie in dit Hotel.

Diny Wij zijn van 23-05-07 tot en met 06-06-07 alles

Hannink
8-7-2007

Diny

Wij zijn van 23-05-07 tot en met 06-06-07 geweest alles oke.appartement en temperatuur.

Gereisd Anders in Sun Jul 08 2007 12:57:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zijn net terug

Corien
4-7-2007

Zijn net terug.Geweldig hotel. Eten is er prima! Zeer uitgebreid buffet met voor elk wat wils. Hotel ligt 1 straat van het strand af, ook prima. 7 dagen per week schoonmaak en schoon is het er. Animatie prima, verzorgd door eigen team, maar enkele avonden / week worden ook prof. ingehuurd. Voor de kinderen is de miniclub (vanaf 4 jr.) erg leuk. Wij met kindje van bijna 2 prima naar ons zin gehad. Tophotel. Enig minpunt: weinig kinderstoelen, maar daar wordt aan gewerkt. Wil zeker nog een keer terug!

Gereisd Anders in juli 2007

We zijn net terug ( 28 Juni)

Frank & Joke Monnik
1-7-2007

We zijn net terug ( 28 Juni).Prima hotel, keurige kamers, uitstekend personeel,zeer behulpzaam, er was ook een Nederlandse werkzaam , die heeft ons uitstekend geholpen. touroperator heeft niets voor ons gedaan,wij haden hun hulp nodig, hostess kon ons niet helpen vanwege gebrek aan kennis van Spaanse taal( onbegrijpelijk).Het buffet zowel 's ochtends als 's avonds was fantastisch, zeer veel keus en smaak was uitsekend.Animatie niet veel bijzonders, slechts voor kinderen. Per saldo prima hotel, maar kijk uit daar in Playa en El Arenal voor zakkenrollers ( Roemenen ), we hebben daar ook mee te maken gehad en wij niet alleen.

Prima hotel! Wij zaten in 1-kamer appartement, was Schoon,

c&j
1-7-2007

Prima hotel! Wij zaten in 1-kamer appartement, was perfect! Schoon, ruim genoeg. Werd iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Geen 2 slaapbanken maar gewoon 1 2-persoonbed. Verder lekker groot zwembad met voldoende bedjes. Hadden geen HP, dus weet niet hoe het eten was... Zouden zo weer heengaan!

Gereisd Anders in juli 2007

Maaltijden goed verzorgd, ligging is prima, hotel is goed

Vera
20-6-2007

Maaltijden goed verzorgd, ligging is prima, hotel is goed onderhouden, kamers zijn zeer netjes en schoon.

Enig klein minpuntje was de bediening: die waren een tikkeltje nors en het barpersoneel was te traag met de bestellingen.

Verblijf: 03-06-2007 t/tm 17-06-2007

Gereisd Anders in juni 2007

Heel goed hotel eten is uitstekend, personeel is heel je

Leny en Piet
19-6-2007

Heel goed hotel eten is uitstekend, personeel is heel vriendelijk. Als je een negatief puntje wil aanhalen is het de eetgewoontes van sommige gasten.

Gereisd Anders in Tue Jun 19 2007 22:19:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zijn net terug van Roijal Cristina valt helemaal niets van

e wijnands
17-6-2007

zijn net terug van Roijal Cristina valt helemaal niets van af te keuren. maaltijden in bufetvorm waren geweldig.prachtige kamers.iedere dag gepoetst en schone handdoeken ook gratis handoekservice, vriendelijk personeel.heel erg kindvriendelijk prima animatie ,in een woord geweldig.een echte aanrader bert elly gerarg toos 2-6-2007

Gereisd Anders in juni 2007

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.