KinderhotelWeer vandaag27°14°
Hotel Iberostar Cristina

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

Grandioos !!😁

Anita Klasens
9-6-2019

Dat het een net en schoon hotel is en bediening voortreffelijk .... een aanrader 😁🌞

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prima hotel vlakbij strand. Schoon en gastvrij!

Herlinde Polder-Anemaat
20-5-2019

Prima hotel in de rustigere omgeving van Playa de Palma. Oversteken en je bent bij het strand. Linksom en je kan de drukte opzoeken richting El Arenal .Kamers niet super luxe, maar goed en schoon. Ontbijtzaal wat kolossaal, voor een omelet (2 pannetjes) sta je zo 20-30 min. in de rij. Ontbijt goed. Personeel heel vriendelijk. Zwembad ruim en groot...ligbedden met kussens zouden iets comfortabeler zijn geweest. Wij waren met 3 in een kamer dus 1 op een slaapbank, die lag niet heel bijzonder. Helaas maar 2 stoelen op balkon, dus 1 van binnen op balkon gezet. De prijzen bij het zwembad waren redelijk (koffie), bier 4,25 vonden wij wat aan de hoge kant. Bijzonder was dat ze 's middags aan het zwembad langskomen met water met smaakje, fruit aan een prikker, en een waterijsje, geheel gratis. Openbare toiletten zwembad en receptie super schoon. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Taxi van/naar luchthaven ca. € 16,=.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super!

J.
4-4-2019

Super hotel! Heel schoon & een perfecte locatie. Dicht bij het strand en dicht bij restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Preisdaler

Een fantastisch verblijf om nooit te vergeten.

Huib van Leeuwen
15-6-2018

Geweldig Hotel. Mooi gelegen vlak bij het strand maar en niet bovenop. Mooi ingericht en super schoon. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende keuken, en luxe kamers met een heerlijke douche. Allemaal met balkon en zitje. Kortom een tophotel. Daarbij genomen is het Animatieteam heel erg leuk en zijn superlieve, werkelijk geïnteresseerde mensen. Doen veel met de kinderen en treden op voor ouderen en kinderen. We waren hier maar 8 dagen maar hebben voor 3 weken genoten. Komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Iris
27-11-2017

Fijn hotel en fantastisch personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Helemaal super!!

Sigrid
27-5-2017

we kwamen binnen in het hotel en werden hartelijk ontvangen door de medewerkers van het hotel. hier kregen we een welkomstdrankje en wat informatie over het hotel. hierna naar de kamer gegaan. we hadden een 'promo kamer'. dit was een kamer van het goedkoopste segment, maar was erg luxe naar onze mening. een riant bed met tv en een koelkastje. een kleine kast om je spullen in op te bergen. een relatief grote badkamer met een grote inloopdouche, wc en een grote wasbak met allemaal producten die je nodig hebt. dagelijks werd je kamer schoongemaakt en werd alles aangevuld. ook het water! wij hadden een balkon met zeezicht. je kon letterlijk de zee zien! dit was echt een pluspunt. het zwembad zou gesloten zijn tijdens ons verblijf, maar was gewoon open. wij hadden voor halfpension gekozen en was prima te doen. in de middag waren we toch weg en aten we buiten de deur. het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en constant net weer iets anders. het dinerbuffet was ook enorm en had elke avond een thema. dit zag je ook terug in het eten. de zee/boulevard was 2 minuten lopen. de boulevard heeft veel winkels en leuke restaurantjes. er is genoeg te doen voor jong en oud. het personeel is zeer vriendelijk en helpt je met echt alles. dit is echt een pluspunt. je komt echt tot rust! een aanrader dus

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastische plek! Een bezoek waard!

Sophie Berckmoes
2-9-2015

Wij komen al voor de 3de keer in dit hotel en nu ook na de renovaties vonden Wij het echt een super vakantie! Elke dag was er wel iets anders bij het avond buffet en altijd zeer vers! Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als aan het restaurant! Alles was zeer proper en geen vuile borden zoals hieronder beschreven staat! Mensen die dit een slecht hotel vinden weten niet waar ze over spreken het is zeker zijn 4* meer dan waard!!! De ligging is ook geweldig en rustig, je moet de straat maar oversteken en je bent aan het strand! De bus naar Palma stopt vlak aan het hotel dus ideaal! Wij waren hier voor 15 dagen en vonden de afwisseling in het buffet zeker voldoende!!!! De mensen (toeristen) van tegenwoordig zijn niet snel meer content en aprecieren soms maar zeer weinig!! Wij komen zeker nog eens terug!!!!!!!! Nathalie en Sophie

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Fantastisch verblijf en alle dagen lekker gegeten!

Sunny
10-8-2015

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Voor ons was het eten een 10/10 waard, wel heel gevarieerd en smaakvol. Verse zeevruchten, kreeft, verse sushi, ... meerdere keren tijdens ons verblijf! Ook lekkere desserten! Mooie kamers en zalige bedden om in te slapen. Vriendelijk personeel. Ligging is ideaal hier! Een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Eerder een 3 * hotel

Maes Els
30-7-2015

Elke dag hetzelfde eten is echt niet leuk, zeker niet als je er veel voor betaald! Vieze borden, vuile glazen! Meerdere malen gaan klagen bij de assistent manager, tevergeefs! Het enige positivie was de kamer, die was super en zaaaalige bedden! Het personeel was ook vriendelijk! Dit is op gebied van eten eerder een 2 hotel dan een 4! Ik ga zeker nooit meer terug naar dit hotel dat staat vast!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

dit nooit meer!

veerle van damme
27-7-2015

Eten is niet te vreten,geen afwisseling in het eten.1keer komkommer ,1keer champignons gezien op 10 dagen.alle dag paella,pizza en spaghetti .vis niet gekoeld!volgende dag wordt het gebruikt in amuzes.op10dagen tijd heeft er 4keer iemand zijn grote behoefte in het zwembad gedaan.,zwembad dus telkens uit voor minstens 2uur.de assistent manager is een gestampte luirik en broekventje!bij klachten worden we gepaaid met vers fruit en cava op de kamer.veel geld betaald,maar weinig voor in de plaats gekregen.grote teleurstelling.ik kan er een boek over schrijven.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.