Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 2017
    8Opvakantie27-09-2017

Goed verblijf!

Mooi en net hotel. Vlakbij het vliegveld. Op maximaal 5 minuten lopen van het zandstrand. Op de boulevard vele winkeltjes en eetgelegenheden. Het personeel van het hotel zijn zeer vriendelijk. Het eten is erg goed. Veel keuze. Voor ieder wat wils. Bij het ontbijt is er verse jus d'orange. Wij hebben het hier erg prettig gehad.

• 8Oscar05-01-2017

Prima hotel, fantastisch personeel

De kamer was prima. De kinderen (5 en 2 jaar oud) sliepen samen op de slaapbank in de woonkamer. Die had wat blote, metalen onderdelen, die we maar met kussens en dekens hebben afgedekt. Verder sliepen de kinderen daar prima. Het restaurant vonden wij wat krap voor het aantal gasten, zelfs in oktober. Het was soms zoeken naar een vrije tafel en rijen bij het buffet. Het eten zelf was goed, maar niet bijzonder en weinig afwisselend. De animatie was top! Leuk team, leuke activiteiten en leuke shows. De speeltuin bij de mini-club was minder geschikt voor hele kleine kinderen. Ook het overige personeel deed erg hun best om het de gasten naar de zin te maken. Speciale dank gaat uit naar Michelle, die ons nog een pop van Stella heeft gestuurd! Gracias, Michelle!!!

• Oude reviews

5Anita20-09-2016

Misschien

Personeel heel goed, kamers goed, eten minder, all inclusive geboekt, 's middags bij de bar betalen voor een hamburger, zwembad, bijna geen ligplaatsen, hotelgasten leggen hun handdoeken al voor 6.00 uur op de bedden.

• 9David Verbeke13-07-2016

Geweldige vakantie!

Wij hebben ons verblijf in Iberostar Cristina als zeer positief ervaren! Wij zijn met onze tweejarige dochter voor 8 dagen naar dit hotel geweest en waren zeer tevreden over alle facetten. Het restaurant had elke dag een vers en gevarieerd aanbod. De kamers waren steeds netjes in orde en zijn strak en modern ingericht met alle nodige voorzieningen. Het zwembad heeft zowel een kindergedeelte, maar ook een deel waar volwassenen rustig kunnen vertoeven. De medewerkers waren steeds enorm vriendelijk en stonden steeds klaar om te helpen. Met onze All-Inclusiveformule hadden wij een zorgeloze en fantastische vakantie! Een aanrader voor gezinnen!

• 7Melissa12-05-2016

Top ligging ,goed gerenoveerd

De ligging is echt super !!! Het hotel is erg mooi gerenoveerd , kamers zijn erg netjes. Personeel is heel vriendelijk , het enige min punt was het eten en de cocktails . Wij hadden allinclusief maar gingen toch buiten Bin het zwembad eten vooral in de middag omdat het buffet niet veel was.. Ik ben vaker bij een Iberostar hotel geweest maar vond deze qua eten slecht... All in zou ik zeker niet nog een keer hier nemen zonde geld!!

• 10Fenne Probst18-04-2016

Geweldig hotel!

Dit hotel is echt een aanrader! Het personeel is allemaal erg aardig! Je wordt als gast echt gezien! De ligging is perfect je bent zo op het strand en bij de gezellige boulevard. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 5F.B.07-09-2015

Slechte hygiëne/eten

Vriendelijk personeel, mooi verzorgd hotel, heel nette en onlangs gerenoveerde kamers, (kinder)animatie is ok. . Het Hotel verkoopt meer kamers dan ze beschikbaar hebben om je vervolgens naar een minder recent Iberostar Hotel te proberen doorsturen.

Buffet biedt elke middag hetzelfde ete, geen afwisseling. Het eten was zelden op smaak gebracht, flets en smaakloos of te zout om lekker te zijn. Voor de kleinste waren er zelden of nooit gekookte verse groeten.

De hygiëne in het restaurant liet te wensen over. Per eetbeurt hebben we vuile glazen, bestek en borden moeten wisselen omdat ze slecht afgewassen waren. Ik heb de zaal manager erover aangesproken, maar verder dan 'sorry, the machine is no good' kwam hij niet. Alle Belgen op onze bus richting de luchthaven waren unaniem: slecht eten, slechte hygiëne in het restaurant!

Zwembad: het diep stuk is te groot waardoor teveel kinderen en jongeren/volwassen in laag deel zitten. (risico: spelende jongeren met ballen tussen jonge kinderen)

• 7Peter VM31-07-2015

Geen "Iberostar" topper.

Ik was 12 dagen aanwezig in dit hotel, all inclusief. Het hotel is volledig vernieuwd, zeer mooie en nette kamers, worden dagelijks zeer net onderhouden. Ligging perfect, op wandelafstand van het strand (max 5 min). Mooi zwembad maar de allerkleinsten zitten er ook in en dit ten koste van de hygiëne en properheid. De zee en het strand vlakbij bied een goed alternatief. Het enigste min punt was het restaurant. Geen variatie van het eten, alle dagen bijna hetzelfde, hamburgers, hot dog, pizza,meer een fast food keuken zou ik zeggen. Op de 12 dagen geen enkele keer een tortilla gegeten, wegens niet aanwezig,glazen en borden waren soms niet proper. Iberostar onwaardig deze keuken. Ik was reeds bij verschillende Iberostar in Spanje en steeds zeer tevreden over de keuken en de variatie, hier zeker niet. Verder een goed hotel, maar geen topper.

• 10Familie Heirman19-07-2015

Wij komen terug!

Wij zijn hier nu bijna 10 dagen en hebben echt genoten van ons verlof! Prachtig hotel, proper, verzorgd... Lekker eten, super vriendelijk personeel! Ligging: top! Op 6 min van de luchthaven op 10 min van Palma stad, dicht bij de zee en de winkeltjes! Met andere woorden alles TOP! Animatieteam is trouwens ook geweldig, dikke zoen van Loewis aan Violetta!

• 10An Reynders30-09-2014

Geweldige prijs/kwaliteit - super service!

Na een groepsreis in maart van dit jaar, ben ik in augustus nogmaals naar Royal Cristina afgereisd met mijn familie. Het hotel is super gelegen, heeft een uitstekende keuken met heel veel variatie en de kamers zijn groot en proper. Elk personeelslid is vriendelijk en behulpzaam en je merkt dat er een goede sfeer zit bij het personeel. Zeker een aanrader. Het hotel wordt nu gesloten voor een algemene renovatie dus ik kijk al uit naar het resultaat volgende zomer! Kan alleen maar beter worden!

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk