Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 8Rwh28-07-2019

Aanrader?!

Standaard kamer voor 3 personen echt te klein ,na rommelige aankomst uitstekend opgelost door ASS manager .all incl perfect ,eten zeer goed ,personeel hardwerkend en vriendelijk, gratis upgrade naar suite gehad zwembad beetje matig maar heeft meer te maken met je ervaringen , strand lekker dichtbij. Top locatie

• 9Fam butter18-07-2019

Wederom super!

Super vriendelijke mensen en schitterende ligging, hier is het echt gastvrij, werkelijk alles wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, kan echt geen minpunt verzinnen, komen zeker voor de vierde keer op rij terug, animatie was nog beter als anders en gastvrijheid ongekend

• 9Dirk Drossart14-07-2019

Aanrader, ook voor mensen met voedselallergie

We kozen voor Iberostar Cristina op aanraden van onze reisagent. Onze dochter heeft namelijk coeliakie en moet een strikt glutenvrij dieet volgen, wat op reis niet altijd evident is. Het keukenpersoneel was zeer vriendelijk en spaarde geen moeite om ons tegemoet te komen. De chefs gaven uitleg welke gerechten wel en niet konden en op eenvoudig verzoek werden glutenvrije pizza, pasta, pannenkoeken, churro's gemaakt. De maaltijden waren algemeen trouwens van goede kwaliteit en er was zeker genoeg keuze en variatie. Los van het culinaire is dit hotel zeker zijn vier sterren waard. De kamers waren ruim genoeg, modern ingericht en net als de rest van het hotel. Er is een leuke poolbar met terras aan het goed onderhouden zwembad en een goed uitgeruste fitnesszaal. Het animatieteam is gemotiveerd en enthousiast maar zeker niet opdringerig. Dit hotel is zeker een aanrader, niet in het minst door haar personeel. Bijzondere lof ook voor Andrea, Lorenzo en de keukenchefs.

• 10Wouter08-07-2019

Een echte aanrader!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke buffetten, mooie en ruime familiekamer, fijn zwembad (met handdoekenservice en ruim voldoende ligstoelen), topanimatie, zalige bar (buiten) met heerlijke cocktails, zeer dicht bij de zee, dicht bij de luchthaven en bij Palma De Mallorca, goede reisleidster van touroperator, ... Kortom een supervakantie gehad! Ik weet niet waarom dit hotel geen 5 sterren heeft in plaats van 4. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de SPA-voorzieningen van het hotel. Wel daguitstapjes naar onder meer Aqualand (op 10 minuutjes rijden met gratis pendelbus). Zeer goede all-in formule: we werden echt verwend met eten en drinken (men kwam zelfs dagelijks waterijsjes uitdelen rond het zwembad, elke avond een heerlijk aperitief in het restaurant, super cocktails in de bar met bediening aan tafel, zeer uitgebreide en heerlijke buffetten, waterflessen op de kamer). Erg proper (kamer en ganse hotel). Rustige buurt.

• 2018
    10Fam. van Schaik07-11-2018

Geweldig! Top hotel!

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

• 10Butter25-07-2018

Fantastisch verblijf

Super uitgebreid ontbijt en avondeten! Zeer goed gelegen aam het mooie strand en gezellige boulevard, super vriendelijk en behulpzaam personeel!

• 2017
    9Mariën08-08-2017

Leuk hotel, centraal gelegen

Aangenaam hotel, vooral goed gelegen, strand nabij, honderden winkels, wel allemaal hetzelfde. Ligt beetje vh Duitse gedeelte op 15 minuten stappen, maar geen lawaai van cafés.Lekker eten maar na een paar dagen wel beu gegeten vaak hetzelfde. Cocktails hotel zeer lekker. personeel supervriendendelijk, er zijn ook 2 Nederlandstalige meisjes op stage (receptie) Britt is zeer vriendelijk en behulpzaam 👍. We hebben een leuke vakantie achter de rug en bevelen je hotel zeker aan. Enkel de avondschows en animatie zijn wat ondermaats en verdienen wat meer pit.

• Oude reviews

8Marjo27-08-2016

Netjes schoon hotel met ideale ligging.

Net terug van een verblijf in het Christana hotel. De kamers zijn keurig en ruim. Alles wordt netjes bijgehouden.Elke avond kregen we opnieuw schone handdoeken en werden de prullenbakken extra geleegd. Dit werd 's morgens ook al gedaan, 2x per dag dus. Hadden een klein koffiezetapparaatje op de kamer, was eerlijk gezegd ook wel fijn.Het hotel ligt ideaal qua winkeltjes en de zee. Jammer dat het niet aan zee ligt, Bahia, ook van Iberostar, daarentegen wel.Ik vond het eten op zich goed en gevarieerd.Personeel is erg vriendelijk en vind het erg als ze iets fout doen, blijven maar sorry zeggen.Servicegerichtheid vinden ze heel belangrijk.Erg groot pluspunt was dat we onze kamer om 18:00 pas uit hoefden.We vlogen vrij laat en tegen een tarief van 40 euro, kunnen we onze kamer verlengen, was ideaal. Op zich een prima verblijf gehad, twee minpunten, ik moest elke morgen mijn wekker zetten om handdoeken te leggen. Je moest wel anders had je geen plaats en de prijs en kwaliteit qua verhouding vond ik wat minder. Tijdens het uitchecken moesten we extra betalen voor toeristenbelasting en drankjes minibar, die zijn dus niet inclusieve.

• 9Dirk Bauwens19-08-2016

2e maal geweest en nog beter dan vorig jaar !

kindvriendelijk, uitstekende buffetten, goede service.

• 8KW19-08-2016

Kindvriendelijk verblijf

Mooi, modern hotel. Verzorgde kamers. Opvallend vriendelijk personeel. Kinderanimatie in augustus echt top. Goede keuken, voor elk wat wils. Redelijke afwisseling in gerechten. Mocht soms wat warmer. Af en toe kleine attentie aan zwembad ( gebakje, watermeloen, drankje...). Zwembad prima. Ergerlijk wel dat je moest meedoen aan het handdoek leggen ... Daar zou het hotel echt iets aan moeten doen en aan niet hotelgasten aan zwembad. Zeker aanrader met kinderen.

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk