FamiliehotelWeer vandaag34°21°
Hotel Iberostar Cristina

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

2008

TOP!

Jacqueline & Evi
14-10-2008

Uitstekende, vriendelijke service - gunstig gelegen - lekker eten - nette kamers. Minpunt : sommige "nooit-tevreden" gasten

Gereisd Familie in oktober 2008

Gewedig hotel!

Fam.Schipprs
29-8-2008

Wij zijn voor de 2-de keer geweest en het was wederom super! Het eten is zeer goed, veel variatie..de kamers zijn schoon en ruim, het zwembad is erg groot en een leuk animatieteam voor de kids..wat wil je nog meer?

Gereisd Familie in augustus 2008

Super hotel met goede animatie

Lohuis
24-8-2008

Wij zijn afgelopen zomer met onze 3 kinderen geweest. Er was voldoende animatie, voor zowel de kinderen als de volwassenen. Het eten was super en de kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Het zwembad was ook heel erg mooi, met voldoende ligbedden. Kan eigenlijk geen minpunten bedenken.

Groeten aan Carmen en Nicky (animatie uit Nederland) van Quint en Senne.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Verzorgd hotel met uiterst vriendelijk personeel.

goovaerts paul
      20-8-2008

Waren met zijn drieën begin augustus in dit hotel. Het gebeurt niet dikwijls dat wij de moeite doen om zelf een beoordeling te schrijven maar dit hotel verdient het gewoon. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten, ruime nette kamers, uitstekende ligging vlakbij het strand. En die slaande deuren : zou kunnen maar wij hebben hier géén last van gehad.

Gereisd Familie in augustus 2008

Super

Evelyne Haezebrouck
      11-8-2008

Wij zijn met onze dochter van 15 maand geweest. Het was een supere vakantie. Alles is bij ons meegevallen. De ligging is rustig gelegen en toch dicht bij de boulevard, waar je toch nog eventjes een avondwandeling kunt gaan maken. Het eten was eveneens dik in orde. Voor iedereen wat wils. De kamers zijn voor het reizen met een baby wat aan de kleine kant, maar dit is zeker niet onmogelijk. Kindvriendelijkheid is super. Geen enkel personeelslid die niet iedere dag goedendag zei. Wat de kinderanimatie betreft kan ik niet veel zeggen aangezien ons kindje nog te klein was. Zeker een aanrader...

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed : service, eten, animatie...

Jans-Lambrix
      4-8-2008

Zeer goed hotel. Prachtige service, formidabel eten; met heel veel variatie en een uitmuntende animatie. Dank U Antonio, Nicky, Jan, Sophie, Eric en Carmen. Prachtig werk. Hotel ligt wel in het rustigste deel van de baai. Enkel de boulevard viel wat tegen (ivm Salou), maar daar kan dit fantastisch hotel niets aandoen. Voor vragen mail maar... Een dikke aanrader....

zeer tof en kindvriendelijk hotel

laetitia,jan,yani
      21-7-2008

Wij zijn met onze 11 maanden oude dochter op vakantie geweest in dit hotel. Kamers goed verzorgd en ruim, personeel zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn,Mooi zwembad dat gemakkelijk toegang biedt aan kleine kindjes.ik had alleen meer van het eten verwacht. Wel veel keuze maar vaak hetzelfde, beetje weinig smaak. eten van vorige dag altijd herwerkt in salades voor volgende dag?!na 7 dagen was ik het eten beetje beu. kregen wel kinderstoel in kamer en in restaurant (heel gemakkelijk). je wordt niet vies bekeken als je kids druk doen in restaurant. goed hotel als je kleine kinderen hebt. ook animatie was leuk zonder opdringerigheid.

Gereisd Familie in Mon Jul 21 2008 21:16:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een topper!!

Tinus Raspe
      19-7-2008

aandachtspuntje: personeel mag iets vriendelijker met kinderen omgaan.

Gereisd Familie in juli 2008

Ik ben vorige week daar op vakantie geweest! en ik vond er

Linda
      16-7-2008

Ik ben vorige week daar op vakantie geweest! en ik vond het echt heel leuk! alleen er staat een fout in het touroperator reisgids er is namelijk helemaal geen teenieclub van 13 tot 17 jaar. We hebben het gevraagd aan het animatieteam en dat is dus helemaal niet zo! dat was wel jammer omdat sommige mensen met oudere kinderen verwachten dat er zo'n club is! maar voorderest was alles prima :) leuke omgeving en lekker eten! het zag er ook allemaal verzorgd uit. maar je hebt wel mooiere 4 sterren hotels.

Gereisd Familie in juli 2008

Cristina is een mooi hotel met fijn zwembad en keurige Wij

Anoniem
      4-7-2008

Cristina is een mooi hotel met fijn zwembad en keurige schone kamers. Wij hadden een appartement en die was ruim met een enorm balkon, super!
      De eerste dagen van onze vakantie waren er vooral veel oudere duitse mensen (65+), later kwamen er veel NL/BE gezinnen met jonge kinderen bij. De animatie was leuk en niet opdringerig. Voor iedereen die wilde, was er wel iets leuks te doen. De ligging van het hotel is uitstekend; vlakbij de boulevard en het strand. Ook de transfer vanaf het vliegveld is maar een minuut of 10. De ligging van Iberostar Royal playa de palma is nog beter, maar dat hotel vonden wij er wel wat minder uitzien (met name het zwembad), maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk. Het eten was ook goed, wij vonden vooral de vers geperste sapjes 's ochtends érg lekker! Kortom: wij hebben hier een prima vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • TennisbaanAanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.