KinderhotelWeer vandaag28°19°
Hotel Iberostar Cristina

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

Fantastische vakantie!

v/d Kwast
22-10-2018

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!

Gereisd Met partner in september 2018

Aanrader!

Judith
17-6-2018

Goed: Super ontvangst, gratis upgrade, heerlijk eten, loopafstand van strand, vriendelijk personeel, leuk animatie team, voldoende ligbedjes bij zwembad, goed verzorgd.

Minder: Zwembadbedjes wat viezig (Maar rest wel schoon), helaas geen adult only gebieden (maar dit wisten wij), zwembad niet verwarmd, heeel gehorige kamers. Veel Duitsers ;-) ...maar wel leuke...of tenminste het gros van hen.

Goede kamers, slecht eten.

X
5-11-2017

Kamers, ligging en personeel uitstekend! Op het ontbijt na was het eten uitermate teleurstellend! Weinig kwaliteit en geen variatie bij lunch en diner.

Gereisd Met partner in november 2017

D-reizen

Prachtige vakantie. Volgend jaar weer.

A. Broekhuis
28-10-2017

Dit is een prachtig hotel. Op loop afstand van het strand en de gezellige boulevard. We komen hier nu voor het derde jaar. Vorig jaar alles gerenoveerd. Alle kamers weer mooi en fris. Vriendelijk personeel en goed eten. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Geweldig luxe hotel en een perfecte vakantie!

Eric & Jacqueline
8-10-2017

Het is een zeer modern luxe hotel.Het personeel balie/restaurant/terras/kamermeisjes waren zo erg attent en ze spraken niet alleen Spaans maar ook Engels, en als jij je best deed om Spaans te praten vonden zij dat geweldig. De kamers waren zeer ruim en heel erg schoon eigenlijk was het hele hotel zo. Het eten was zeer zeer goed voor ieders wat wils. Er werd ook elke dag Spaans gekookt, gegrild van vlees/vis, de dessert bar was ook zeer uitgebreid, en elke dag een ander thema waar zeer veel werk aan werd besteed, en bij elk kook eiland stond een kok/kokkin het vlees/ vis te trancheren geweldig! Op het terras bij het zwembad werd je bediend voor je drankje of een hapje we keken onze ogen uit. 's Avonds was er altijd iets te doen in of buiten op het terras wat erg leuk was je verveelde je geen moment. En als je op het terras zat voor een drankje en ze wisten wat je dronk kwamen ze gewoon aan je vragen of jij dat drankje wilde geweldig! Strand op loopafstand van 5 minuten heerlijk.Na een sof in een hotel van andere keten in September hebben wij bij terug komst meteen dit hotel geboekt voor 2018 want dit hotel was het geld meer dan waard!!! Top vakantie

Gereisd Met partner in mei 2017

Volgend jaar weer !!

A. Broekhuis
24-6-2017

We zijn net terug van 8 dagen naar dit mooie hotel. Het was alweer het derde jaar dat we daar waren en het is nog steeds fantastisch. We hadden dit keer een familie kamer. Wat een mooie ruimte is dat. De service en het eten zijn nog steeds van een hoog niveau.
We komen volgend jaar zeker weer terug net als vele anderen zoals we gemerkt hebben.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige vakantie.

Hans
11-9-2016

Enkele weken voor het begin van de reeds eerder geboekte vakantie door omstandigheden de vakantie met krukken moeten aangaan. De hulp door iedereen, zowel het management, al het ander personeel en de meeste andere gasten toch een top vakantie gehad. Klanten helpen straalt al het personeel meer dan 100% uit. Dank hiervoor aan allen.

Modern hotel

Teresa
13-8-2016

Heel modern hotel in playa de Palma. Heel toeristisch plekje waat je van alles hebt. Mooie schoone kamers met poolzicht. Het restaurant was groot maar niet te luid en het eten was lekker. Ik deen en spa anwending en die was geweldig!

Gereisd Met partner in juli 2016

Heel goed

Mat
13-8-2016

Het hotel heeft alles wat je in een vaka tie nodig heefst.. Mooei zwembad, super animatie met vette shows and heel lekker eten op he buffet

Gereisd Met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar

Isabelle
4-8-2016

Dit hotel bevat alles voor een geslaagde vakantie: de kamers zijn modern en steeds op een frisse temperatuur gebracht, de buffetten zijn enorm met alle mogelijke soorten eten, de animatie is super en er is zeer veel te doen op het hotel. Ook het personeel is heel vriendelijk. Een minpuntje is wel dat er een aantal regels worden meegedeeld aan het begin van je verblijf (zoals een lange broek bij het diner en geen ballen of luchtmatrassen in het zwembad), die eigenlijk niet opgevolgd worden. Niemand kwam in lange broek bij het diner en het zwembad lag vol luchtmatrassen. Daarnaast moet je ook tijdig (om 8 uur 's morgens) al een ligstoel reserveren als je graag aan het zwembad ligt. Er zijn niet voldoende ligstoelen. Maar het hotel ligt vlakbij het strand en je kan direct de bus nemen naar Palma. Een groot deel van de gasten zijn Nederlandstalig, wat wel leuk is om nieuwe mensen te leren kennen. Een grote aanrader voor kinderen, want de animatie is vooral op hen gericht.

Gereisd Met partner in juli 2016

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.