10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

• marja1960, 24-05-2013

neem een buskaart 10 ritten voor 10 euro dat is dus 1 euro per rit. te koop in iedere tabakswinkel

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Soladore
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Elly, 12-10-2012

Bus 15 naar Palma stopt iedere tien minuten voor de deur. Taxi naar centrum Palma kost ca. € 20,--.

• verbruggen194, 18-09-2014

Badhandoeken lekker thuis laten. Met een trike tour meegeweest!! Geweldig leuk om te doen. Autohuurbedrijf bij hotel om de hoek, niet duur, prima auto. Eigenaar spreekt nederlands. Restaurant el patio, ook om de hoek, erg lekker eten en veel!!

• An Reynders, 30-09-2014

Boek een appartement: zeer ruim en een mooi balkon met zwembadzicht.

• Beans, 03-07-2015

Heerlijke keuken en voorl genoten van het vele vers fruit wat bij elke maaltijd aanwezig was

• ryanremmelts, 18-08-2014
    • Eettenten El Patio en Barbarossa
    • Excursie naar het westen van Mallorca, met bus, boot, tram en trein. Neem dan zeker je camera mee. Je komt dan langs Torrent de Gorg Blau, Port de Sa Calobra, Torrent de Pareis en Soller.
    • Palma Aquarium
    • Palma stad: Bus lijn 25 voor €1,50. Cathedraal, oude binnenstad, tapas restaurantjes, shoppen.
    • Een wandeling over de boulevard. Pas wel op zakkenrollers en malafide spelletjes.
    • 's Avonds zijn er vanaf half 10 leuke shows bij het hotel zelf

• Eric Bond, 05-08-2014

Tip, huur fietsen en fiets richting Palma. Heb je een prachtige dag.