Hotel Iberostar Cristina

Hotel Iberostar Cristina

8.9Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

333 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 10Fredje en Gerda29-08-2020

Weerom hier een geweldige vakantie gehad

Ondanks de Corona maatregelen stelt iedereen hier alles in het werk om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfs de mensen van het animatieteam, dat nu op halve kracht werkt deden er alles aan om de mensen een ontspannen vakantiegevoel te geven. Chapeau voor Kris, de verantwoordelijke van het animatieteam. Je kan voor zowat alles bij hem terecht en wordt steeds met evenveel enthousiasme geholpen. De werking van het hotel was dit jaar een tikkeltje anders dan de vorige jaren, maar we kwamen zeker niks tekort. De bars, de snacks, de buffetten, ... alles was oké. Je kan hier zeker met een veilig gevoel op vakantie komen.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Evert Hoekstra31-07-2020

Geweldig !

Super en nog eens Super , vriendelijk personeel , Super eten , geweldig

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Dennis28-07-2020

niks mis mee

prima hotel, mooie kamers en prima eten. Er moet me echter 1 ding van het hart. De manager van de animatie is een echte creep. Het animatieteam is echt top maar hij valt volledig buiten de boot!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Iris & Dave26-07-2020

Genoten!

Top verblijf gehad, zelfs in corona tijd. Mondkapjes alleen verplicht wanneer je van buiten naar binnen naar de hotel kamer loopt.

Eten is super en goed georganiseerd, kamers heel mooi en schoon zelfs een google chroom cast bij de tv! Iedere avond is er een show bij het openlucht theater en overdag is er ook van alles te doen bij het zwembad.

Van de corona situatie is hier verder vrij weinig te merken.

Ook niet onbelangrijk, het personeel , super vriendelijk en willen je overal mee helpen, met name Pablo van het restaurant!

Ben het dan ook zeker niet eens met sommige onderstaande reacties!

Al met al, wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Jan Planque10-07-2020

Tegenvallend

Het hotel is verder netjes en kamers mooi. Echter het eten valt tegen, zeer beperkt en vaak van hetzelfde. Ook wat coronamaatregelen betreft houden veel gasten zich er niet aan, maar er is niemand die daar iets van zegt. Bediening is aardig maar loopt constant achter de feiten aan, teveel tafels die niet afgeruimd zijn, receptie geeft totaal nergens Info over. We zijn blij even weg te zijn maar prijs/. kwaliteit is een beetje scheef.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    9Ank van der Heijden Schmidt04-10-2019

We gaan zeker terug.

Goede accommodatie, schone kamer. Gezellig terras met podium en zwembad. Schaduwzijde bij het zwembad. Het ontbijt en diner in een woord geweldig. Kreeft, oesters en themabuffett. Animatieprogramma de gehele dag en avond. Het aanbod was overweldigend.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Rwh28-07-2019

Aanrader?!

Standaard kamer voor 3 personen echt te klein ,na rommelige aankomst uitstekend opgelost door ASS manager .all incl perfect ,eten zeer goed ,personeel hardwerkend en vriendelijk, gratis upgrade naar suite gehad zwembad beetje matig maar heeft meer te maken met je ervaringen , strand lekker dichtbij. Top locatie

• 9Fam butter18-07-2019

Wederom super!

Super vriendelijke mensen en schitterende ligging, hier is het echt gastvrij, werkelijk alles wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, kan echt geen minpunt verzinnen, komen zeker voor de vierde keer op rij terug, animatie was nog beter als anders en gastvrijheid ongekend

• 9Dirk Drossart14-07-2019

Aanrader, ook voor mensen met voedselallergie

We kozen voor Iberostar Cristina op aanraden van onze reisagent. Onze dochter heeft namelijk coeliakie en moet een strikt glutenvrij dieet volgen, wat op reis niet altijd evident is. Het keukenpersoneel was zeer vriendelijk en spaarde geen moeite om ons tegemoet te komen. De chefs gaven uitleg welke gerechten wel en niet konden en op eenvoudig verzoek werden glutenvrije pizza, pasta, pannenkoeken, churro's gemaakt. De maaltijden waren algemeen trouwens van goede kwaliteit en er was zeker genoeg keuze en variatie. Los van het culinaire is dit hotel zeker zijn vier sterren waard. De kamers waren ruim genoeg, modern ingericht en net als de rest van het hotel. Er is een leuke poolbar met terras aan het goed onderhouden zwembad en een goed uitgeruste fitnesszaal. Het animatieteam is gemotiveerd en enthousiast maar zeker niet opdringerig. Dit hotel is zeker een aanrader, niet in het minst door haar personeel. Bijzondere lof ook voor Andrea, Lorenzo en de keukenchefs.

• 10Wouter08-07-2019

Een echte aanrader!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke buffetten, mooie en ruime familiekamer, fijn zwembad (met handdoekenservice en ruim voldoende ligstoelen), topanimatie, zalige bar (buiten) met heerlijke cocktails, zeer dicht bij de zee, dicht bij de luchthaven en bij Palma De Mallorca, goede reisleidster van touroperator, ... Kortom een supervakantie gehad! Ik weet niet waarom dit hotel geen 5 sterren heeft in plaats van 4. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de SPA-voorzieningen van het hotel. Wel daguitstapjes naar onder meer Aqualand (op 10 minuutjes rijden met gratis pendelbus). Zeer goede all-in formule: we werden echt verwend met eten en drinken (men kwam zelfs dagelijks waterijsjes uitdelen rond het zwembad, elke avond een heerlijk aperitief in het restaurant, super cocktails in de bar met bediening aan tafel, zeer uitgebreide en heerlijke buffetten, waterflessen op de kamer). Erg proper (kamer en ganse hotel). Rustige buurt.

Hotel Iberostar Cristina info

• Animatie programmaAanwezig