Kinderhotel
8,9

Omschrijving
Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

312 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

Geweldig! Top hotel!

Fam. van Schaik,
7-11-2018

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie!

v/d Kwast,
22-10-2018

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch verblijf

Butter,
25-7-2018

Super uitgebreid ontbijt en avondeten! Zeer goed gelegen aam het mooie strand en gezellige boulevard, super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader!

Judith,
17-6-2018

Goed:

Super ontvangst, gratis upgrade, heerlijk eten, loopafstand van strand, vriendelijk personeel, leuk animatie team, voldoende ligbedjes bij zwembad, goed verzorgd.

Minder:

Zwembadbedjes wat viezig (Maar rest wel schoon), helaas geen adult only gebieden (maar dit wisten wij), zwembad niet verwarmd, heeel gehorige kamers. Veel Duitsers ;-) ...maar wel leuke...of tenminste het gros van hen.

Gereisd met partner in juni 2018

Een fantastisch verblijf om nooit te vergeten.

Huib van Leeuwen,
15-6-2018

Geweldig Hotel. Mooi gelegen vlak bij het strand maar en niet bovenop. Mooi ingericht en super schoon. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende keuken, en luxe kamers met een heerlijke douche. Allemaal met balkon en zitje. Kortom een tophotel. Daarbij genomen is het Animatieteam heel erg leuk en zijn superlieve, werkelijk geïnteresseerde mensen. Doen veel met de kinderen en treden op voor ouderen en kinderen. We waren hier maar 8 dagen maar hebben voor 3 weken genoten. Komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Iris,
27-11-2017

Fijn hotel en fantastisch personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goede kamers, slecht eten.

X,
5-11-2017

Kamers, ligging en personeel uitstekend! Op het ontbijt na was het eten uitermate teleurstellend! Weinig kwaliteit en geen variatie bij lunch en diner.

Gereisd met partner in november 2017

Prachtige vakantie. Volgend jaar weer.

A. Broekhuis,
28-10-2017

Dit is een prachtig hotel. Op loop afstand van het strand en de gezellige boulevard. We komen hier nu voor het derde jaar. Vorig jaar alles gerenoveerd. Alle kamers weer mooi en fris. Vriendelijk personeel en goed eten. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig luxe hotel en een perfecte vakantie!

Eric & Jacqueline,
8-10-2017

Het is een zeer modern luxe hotel.Het personeel balie/restaurant/terras/kamermeisjes waren zo erg attent en ze spraken niet alleen Spaans maar ook Engels, en als jij je best deed om Spaans te praten vonden zij dat geweldig. De kamers waren zeer ruim en heel erg schoon eigenlijk was het hele hotel zo. Het eten was zeer zeer goed voor ieders wat wils. Er werd ook elke dag Spaans gekookt, gegrild van vlees/vis, de dessert bar was ook zeer uitgebreid, en elke dag een ander thema waar zeer veel werk aan werd besteed, en bij elk kook eiland stond een kok/kokkin het vlees/ vis te trancheren geweldig! Op het terras bij het zwembad werd je bediend voor je drankje of een hapje we keken onze ogen uit. 's Avonds was er altijd iets te doen in of buiten op het terras wat erg leuk was je verveelde je geen moment. En als je op het terras zat voor een drankje en ze wisten wat je dronk kwamen ze gewoon aan je vragen of jij dat drankje wilde geweldig! Strand op loopafstand van 5 minuten heerlijk.Na een sof in een hotel van andere keten in September hebben wij bij terug komst meteen dit hotel geboekt voor 2018 want dit hotel was het geld meer dan waard!!! Top vakantie

Gereisd met partner in mei 2017

Goed verblijf!

Opvakantie,
27-9-2017

Mooi en net hotel. Vlakbij het vliegveld.

Op maximaal 5 minuten lopen van het zandstrand.

Op de boulevard vele winkeltjes en eetgelegenheden.

Het personeel van het hotel zijn zeer vriendelijk.

Het eten is erg goed. Veel keuze. Voor ieder wat wils. Bij het ontbijt is er verse jus d'orange.

Wij hebben het hier erg prettig gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.