Hotel Iberostar Cristina

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Iberostar Cristina

• 9Ank van der Heijden Schmidt04-10-2019

We gaan zeker terug.

Goede accommodatie, schone kamer. Gezellig terras met podium en zwembad. Schaduwzijde bij het zwembad. Het ontbijt en diner in een woord geweldig. Kreeft, oesters en themabuffett. Animatieprogramma de gehele dag en avond. Het aanbod was overweldigend.

• 8Rwh28-07-2019

Aanrader?!

Standaard kamer voor 3 personen echt te klein ,na rommelige aankomst uitstekend opgelost door ASS manager .all incl perfect ,eten zeer goed ,personeel hardwerkend en vriendelijk, gratis upgrade naar suite gehad zwembad beetje matig maar heeft meer te maken met je ervaringen , strand lekker dichtbij. Top locatie

• 9Fam butter18-07-2019

Wederom super!

Super vriendelijke mensen en schitterende ligging, hier is het echt gastvrij, werkelijk alles wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, kan echt geen minpunt verzinnen, komen zeker voor de vierde keer op rij terug, animatie was nog beter als anders en gastvrijheid ongekend

• 9Dirk Drossart14-07-2019

Aanrader, ook voor mensen met voedselallergie

We kozen voor Iberostar Cristina op aanraden van onze reisagent. Onze dochter heeft namelijk coeliakie en moet een strikt glutenvrij dieet volgen, wat op reis niet altijd evident is. Het keukenpersoneel was zeer vriendelijk en spaarde geen moeite om ons tegemoet te komen. De chefs gaven uitleg welke gerechten wel en niet konden en op eenvoudig verzoek werden glutenvrije pizza, pasta, pannenkoeken, churro's gemaakt. De maaltijden waren algemeen trouwens van goede kwaliteit en er was zeker genoeg keuze en variatie. Los van het culinaire is dit hotel zeker zijn vier sterren waard. De kamers waren ruim genoeg, modern ingericht en net als de rest van het hotel. Er is een leuke poolbar met terras aan het goed onderhouden zwembad en een goed uitgeruste fitnesszaal. Het animatieteam is gemotiveerd en enthousiast maar zeker niet opdringerig. Dit hotel is zeker een aanrader, niet in het minst door haar personeel. Bijzondere lof ook voor Andrea, Lorenzo en de keukenchefs.

• 10Wouter08-07-2019

Een echte aanrader!

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke buffetten, mooie en ruime familiekamer, fijn zwembad (met handdoekenservice en ruim voldoende ligstoelen), topanimatie, zalige bar (buiten) met heerlijke cocktails, zeer dicht bij de zee, dicht bij de luchthaven en bij Palma De Mallorca, goede reisleidster van touroperator, ... Kortom een supervakantie gehad! Ik weet niet waarom dit hotel geen 5 sterren heeft in plaats van 4. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de SPA-voorzieningen van het hotel. Wel daguitstapjes naar onder meer Aqualand (op 10 minuutjes rijden met gratis pendelbus). Zeer goede all-in formule: we werden echt verwend met eten en drinken (men kwam zelfs dagelijks waterijsjes uitdelen rond het zwembad, elke avond een heerlijk aperitief in het restaurant, super cocktails in de bar met bediening aan tafel, zeer uitgebreide en heerlijke buffetten, waterflessen op de kamer). Erg proper (kamer en ganse hotel). Rustige buurt.

• 9A. Broekhuis23-06-2019

Hotel Iberostar Royal Christina is een prachtig hotel. Dicht bij het strand en de gezellige boulevard en ver genoeg van het drukke El Arenal. Het hotel wordt goed onderhouden en de kamers zijn mooi en schoon. Je komt er niets te kort. Het eten is er uitstekend. Alles is buffetvorm. Vriendelijk personeel en een ruim en gezellig zwembad. Kortom wij vinden het een prachtige accomodatie. We komen er niet voor niets al zes jaar.

Geboekt bij neckermann

• 10Anita Klasens09-06-2019

Grandioos !!😁

Dat het een net en schoon hotel is en bediening voortreffelijk .... een aanrader 😁🌞

• 8Herlinde Polder-Anemaat20-05-2019

Prima hotel vlakbij strand. Schoon en gastvrij!

Prima hotel in de rustigere omgeving van Playa de Palma. Oversteken en je bent bij het strand. Linksom en je kan de drukte opzoeken richting El Arenal .Kamers niet super luxe, maar goed en schoon. Ontbijtzaal wat kolossaal, voor een omelet (2 pannetjes) sta je zo 20-30 min. in de rij. Ontbijt goed. Personeel heel vriendelijk. Zwembad ruim en groot...ligbedden met kussens zouden iets comfortabeler zijn geweest. Wij waren met 3 in een kamer dus 1 op een slaapbank, die lag niet heel bijzonder. Helaas maar 2 stoelen op balkon, dus 1 van binnen op balkon gezet. De prijzen bij het zwembad waren redelijk (koffie), bier 4,25 vonden wij wat aan de hoge kant. Bijzonder was dat ze 's middags aan het zwembad langskomen met water met smaakje, fruit aan een prikker, en een waterijsje, geheel gratis. Openbare toiletten zwembad en receptie super schoon. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Taxi van/naar luchthaven ca. € 16,=.

• 9J.04-04-2019

Super!

Super hotel! Heel schoon & een perfecte locatie. Dicht bij het strand en dicht bij restaurantjes en winkeltjes.

• 2018
    10Fam. van Schaik07-11-2018

Geweldig! Top hotel!

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

10 tips over Hotel Iberostar Cristina

• Talia, 13-07-2014

All inn formule kunnen wij zeker aanbevelen. Wij vonden de buffetten wel heel lekker!

• Ben, 07-07-2013

let wel op met drankje te veel ijs.

• Bleys Anke, 19-02-2013

Wat ik andere reizigers zeker zou aanraden is om eens iets te gaan drinken 's avonds in de uitgaansbuurt, Playa de Palma te bezichten met een sight-seeiing-bus, de grotten van Drach te bezichtigen, ... . Er is met andere woorden heel veel te doen.

20 vragen over Hotel Iberostar Cristina

• Carole19, 21-01-2018

Kamers

Weten jullie welke kamer we het beste kiezen met een baby van 1,5 jaar? We willen liever geen promokamer. Liefst een rustig gelegen...

• Lushanne, 03-09-2017

Koelkast en winkeltjes

Heeft de minibar ook een vriesgedeelte? Zijn er bij het strand ook winkeltjes met strandspeeltjes voor kinderen? Schepje, emmertje etc

• Inge, 12-05-2017

kamer

Weet iemand of dat er op de comfort (gewone 2 persoons) kamers koffie/thee aanwezig is ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk