KinderhotelWeer vandaag24°14°
8,9

Bij Playa de Palma op Mallorca ligt Iberostar Cristina. Het buffet in het restaurant is uitgebreid en van goede kwaliteit. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij. Zowel het strand als de boulevard met winkels en restaurants liggen op loopafstand. Pak de bus naar Palma stad of huur fietsen en ga op de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Cristina voor je op een rij gezet:

314 reviews over Hotel Iberostar Cristina in het Nederlands

Prima hotel vlakbij strand. Schoon en gastvrij!

Herlinde Polder-Anemaat
20-5-2019

Prima hotel in de rustigere omgeving van Playa de Palma. Oversteken en je bent bij het strand. Linksom en je kan de drukte opzoeken richting El Arenal .Kamers niet super luxe, maar goed en schoon. Ontbijtzaal wat kolossaal, voor een omelet (2 pannetjes) sta je zo 20-30 min. in de rij. Ontbijt goed. Personeel heel vriendelijk. Zwembad ruim en groot...ligbedden met kussens zouden iets comfortabeler zijn geweest. Wij waren met 3 in een kamer dus 1 op een slaapbank, die lag niet heel bijzonder. Helaas maar 2 stoelen op balkon, dus 1 van binnen op balkon gezet. De prijzen bij het zwembad waren redelijk (koffie), bier 4,25 vonden wij wat aan de hoge kant. Bijzonder was dat ze 's middags aan het zwembad langskomen met water met smaakje, fruit aan een prikker, en een waterijsje, geheel gratis. Openbare toiletten zwembad en receptie super schoon. De gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Taxi van/naar luchthaven ca. € 16,=.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super!

J.
4-4-2019

Super hotel! Heel schoon & een perfecte locatie. Dicht bij het strand en dicht bij restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Geweldig! Top hotel!

Fam. van Schaik
7-11-2018

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie!

v/d Kwast
22-10-2018

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch verblijf

Butter
25-7-2018

Super uitgebreid ontbijt en avondeten! Zeer goed gelegen aam het mooie strand en gezellige boulevard, super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader!

Judith
17-6-2018

Goed: Super ontvangst, gratis upgrade, heerlijk eten, loopafstand van strand, vriendelijk personeel, leuk animatie team, voldoende ligbedjes bij zwembad, goed verzorgd.

Minder: Zwembadbedjes wat viezig (Maar rest wel schoon), helaas geen adult only gebieden (maar dit wisten wij), zwembad niet verwarmd, heeel gehorige kamers. Veel Duitsers ;-) ...maar wel leuke...of tenminste het gros van hen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch verblijf om nooit te vergeten.

Huib van Leeuwen
15-6-2018

Geweldig Hotel. Mooi gelegen vlak bij het strand maar en niet bovenop. Mooi ingericht en super schoon. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende keuken, en luxe kamers met een heerlijke douche. Allemaal met balkon en zitje. Kortom een tophotel. Daarbij genomen is het Animatieteam heel erg leuk en zijn superlieve, werkelijk geïnteresseerde mensen. Doen veel met de kinderen en treden op voor ouderen en kinderen. We waren hier maar 8 dagen maar hebben voor 3 weken genoten. Komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Iris
27-11-2017

Fijn hotel en fantastisch personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Goede kamers, slecht eten.

X
5-11-2017

Kamers, ligging en personeel uitstekend! Op het ontbijt na was het eten uitermate teleurstellend! Weinig kwaliteit en geen variatie bij lunch en diner.

Gereisd Met partner in november 2017

Prachtige vakantie. Volgend jaar weer.

A. Broekhuis
28-10-2017

Dit is een prachtig hotel. Op loop afstand van het strand en de gezellige boulevard. We komen hier nu voor het derde jaar. Vorig jaar alles gerenoveerd. Alle kamers weer mooi en fris. Vriendelijk personeel en goed eten. We komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Cristina in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.