Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°14°
Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bahia de Palma - Adults Only voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only in het Nederlands

wel allen niet met partner kamer te klein

nicole, 10-2-2018

te kleine kamer zeker niet voor twee, goede ligging rustig

zeker niet voor 2per.kamer te klein

ROCHTUS NICOLE, 18-4-2016

geboekt iberostarhotel + transfer shuttle bus heen en terug = 18.98€

was gewoon een ramp zijn mij niet komen oppikken aan het hotel volgens het uur op de voucher tenslote zelf naar de luchthaven moeten laten brengen, heb het uur nog nagevraagd de dag voor vertrek aan de receptie en die hebben zelfs niet de moeite gedaan om dit na te vragen aan Iberoservice dit noem ik geen service van Iberostar.

een zeer mooi hotel

Fam Schoonjans, 12-4-2016

Een zeer mooi hotel en een zeer goede ligging direct aan zee, mooie boulevard en een 3 km van de luchthaven. Een zeer goede ontvangst met een glaasje cava. Het eten is zeer lekker zowel s'morgens als s'avonds. Wij verbleven in half pension. Kamers zijn mooi en zeer proper. Enig minpuntje dat de kamer nog al aan de kleine kant is en vrij gehorig ( als je buur een douche neemt dat hoor je wel ) dit heeft ons wel niet gestoord. Al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. In dit hotel kom je zeker tot rust (adults only). Wij komen zeker nog eens terug.

perfecte ligging

jamie, 3-12-2015

Korte en bondige ontvangst, jammer dat hun Engels niet denderend is.

Mooie, verzorgde kamer. Alles aanwezig die moet aanwezig zijn.

Goeie ligging, dicht bij de zee en luchthaven.

Minpunt dat het zwembad ijskoud was, net zoals de 2 kleinere ontspanningsbaden.

Zeer lekker ontbijt, mist wel ontbijtkoeken.

Tof dat er een spa resort aanwezig is in het hotel, was proper en verzorgd.

Jammer dat er geen fitness of sportruimte aanwezig was.

Jacuzzi was ook niet open.

Mooi , strak en schoon hotel !

Johan, 17-8-2015

Het hotel is zoals al vaker gezegd erg mooi strak wit en schoon.

Het hotel is wel Duits georiënteerd zeker de tv op de kamer.

Verder straalt het rust uit , heerlijk vrij van gillende kinderen en geen dronken pubers , na middernacht is alles rustig en de kamers vonden wij heerlijk stil , niet gehorig.

Het airco systeem werkt perfect.

Er waren ook wat kleine minpuntjes:

De ligbedjes aan het zwembad lagen niet erg comfortabel, sommige waren wat doorgelegen zodat je het metalen frame goed kon voelen.

Wilde je de mooie loungebedden gebruiken op de verhoging dan kost dat wel 30€ per 2 tal per dag , maar wel met handdoeken, wijntje , fruit en privé bediening.

Aan het zwembad is het zeer rustig waardoor ik erg goed het klimaatsysteem( ventilators) van het naastgelegen hotel kon horen, leek een beetje op een tractor die stationair stond te draaien.

De kussens op de kamer zijn erg slap.

top!

tony, 27-7-2015

Het hotel is een van de beste op het eiland eten zeer lekker !! bediening top zeer vriendelijk personeel. kamer is wat aan de kleine kant maar elke dag zeer goed gekuist !! Een minpunt was dat je elke dag handdoeken moest gaan leggen aan het zwembad want anders was er geen plaats. Voor het overige Top hotel !!!

Keurig hotel direct aan het strand.

Bernard, 2-6-2015

Prima hotel. Nette ruime kamers. Prachtig uitzicht over zee.

Mooi hotel direct aan strand

Norman, 11-11-2014

Een prima hotel, met nette ruime kamers met een prachtig uitzicht over zee.

Geweldig hotel

Peters, 15-7-2014

Samen met partner dit hotel voor de eerste keer bezocht. Zeer schoon hotel. Omdat er geen gezinnen met kinderen zijn is het heel rustig. Ideaal voor stellen, jong en oud. Het eten is prima en de service idem. Direct aan het strand en aan de kilometers lange boulevard. Zeker een keer de moeite waar om terug te gaan. Met de fiets ben je zo in Palma de Mallorca. Een mooie stad.

Modern en net hotel op een ideale ligging. Op slechts 3 km van de luchthaven en vlak aan de wandelboulevard, strand en zee. We werden vriendelijk ontvangen en konden meteen naar het zwembad waar er steeds voldoende plaatsen vrij zijn, eender wanneer je toekomt overdag. Zalig dus dat je geen handdoek hoeft te gaan leggen en eerst lekker kan gaan ontbijten. Het eten was zeer lekker (hadden half pension). Aan het mooie zwembad was het ook steeds zeer rustig. Kamers modern maar wel wat aan de kleine kant met weinig opbergruimte maar daar ben je toch niet zo veel als het mooi weer is. Wij hadden 4 van de 5 dagen die we er waren stralend weer. Op de lange boulevard zijn er talrijke mooie bars en restaurants waar je lekker iets kan gaan eten/drinken. In het hotel zitten er wel voor 90% Duitse gasten. Wifi op de kamer kost je 20 euro voor een week. Wij hebben genoten van dit mooie hotel en de leuke omgeving die playa de palma toch is en komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only scoort een 8.26 uit 10 op basis van 40 reviews.