Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only

Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bahia de Palma - Adults Only voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only in het Nederlands

Super vakantie

Wim ten T
25-5-2018

Kamer zijn aan de kleine kant maar een heerlijk douche cabine. Dagelijkse schoonmaak door senora Julia. Bij terugkomst op de kamer alles super schoon. Fijn restaurant en zeer vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan.

Top hotel!

Ludo Notermans
18-5-2018

Top hotel, erg goed voor 4 sterren (5-waardig). Vriendelijk personeel, spreken goed Duits en Engels. Kamers zijn niet groot maar wel erg netjes. Ontbijt en diner lekker, voldoende keuze. Let op: lange broek verplicht bij diner.

Zwembad is niet verwarmd, in mei dus erg koud.

wel allen niet met partner kamer te klein

nicole
10-2-2018

te kleine kamer zeker niet voor twee, goede ligging rustig

zeker niet voor 2per.kamer te klein

ROCHTUS NICOLE
18-4-2016

geboekt iberostarhotel + transfer shuttle bus heen en terug = 18.98€

was gewoon een ramp zijn mij niet komen oppikken aan het hotel volgens het uur op de voucher tenslote zelf naar de luchthaven moeten laten brengen, heb het uur nog nagevraagd de dag voor vertrek aan de receptie en die hebben zelfs niet de moeite gedaan om dit na te vragen aan Iberoservice dit noem ik geen service van Iberostar.

een zeer mooi hotel

Fam Schoonjans
12-4-2016

Een zeer mooi hotel en een zeer goede ligging direct aan zee, mooie boulevard en een 3 km van de luchthaven. Een zeer goede ontvangst met een glaasje cava. Het eten is zeer lekker zowel s'morgens als s'avonds. Wij verbleven in half pension. Kamers zijn mooi en zeer proper. Enig minpuntje dat de kamer nog al aan de kleine kant is en vrij gehorig ( als je buur een douche neemt dat hoor je wel ) dit heeft ons wel niet gestoord. Al het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. In dit hotel kom je zeker tot rust (adults only). Wij komen zeker nog eens terug.

perfecte ligging

jamie
3-12-2015

Korte en bondige ontvangst, jammer dat hun Engels niet denderend is.

Mooie, verzorgde kamer. Alles aanwezig die moet aanwezig zijn.

Goeie ligging, dicht bij de zee en luchthaven.

Minpunt dat het zwembad ijskoud was, net zoals de 2 kleinere ontspanningsbaden.

Zeer lekker ontbijt, mist wel ontbijtkoeken.

Tof dat er een spa resort aanwezig is in het hotel, was proper en verzorgd.

Jammer dat er geen fitness of sportruimte aanwezig was.

Jacuzzi was ook niet open.

Mooi , strak en schoon hotel !

Johan
17-8-2015

Het hotel is zoals al vaker gezegd erg mooi strak wit en schoon.

Het hotel is wel Duits georiënteerd zeker de tv op de kamer.

Verder straalt het rust uit , heerlijk vrij van gillende kinderen en geen dronken pubers , na middernacht is alles rustig en de kamers vonden wij heerlijk stil , niet gehorig.

Het airco systeem werkt perfect.

Er waren ook wat kleine minpuntjes:

De ligbedjes aan het zwembad lagen niet erg comfortabel, sommige waren wat doorgelegen zodat je het metalen frame goed kon voelen.

Wilde je de mooie loungebedden gebruiken op de verhoging dan kost dat wel 30€ per 2 tal per dag , maar wel met handdoeken, wijntje , fruit en privé bediening.

Aan het zwembad is het zeer rustig waardoor ik erg goed het klimaatsysteem( ventilators) van het naastgelegen hotel kon horen, leek een beetje op een tractor die stationair stond te draaien.

De kussens op de kamer zijn erg slap.

top!

tony
27-7-2015

Het hotel is een van de beste op het eiland eten zeer lekker !! bediening top zeer vriendelijk personeel. kamer is wat aan de kleine kant maar elke dag zeer goed gekuist !! Een minpunt was dat je elke dag handdoeken moest gaan leggen aan het zwembad want anders was er geen plaats. Voor het overige Top hotel !!!

Keurig hotel direct aan het strand.

Bernard
2-6-2015

Prima hotel. Nette ruime kamers. Prachtig uitzicht over zee.

Mooi hotel direct aan strand

Norman
11-11-2014

Een prima hotel, met nette ruime kamers met een prachtig uitzicht over zee.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Bahia de Palma - Adults Only scoort een 8.47 uit 10 op basis van 42 reviews.