Hotel HM Gran Fiesta

178 reviews over Hotel HM Gran Fiesta in het Nederlands

nooit weer

Fennie
15-9-2018

Is een mooi Hotel aan de boulevard, kamers schoon en netjes. Personeel aan de drankenbar waren aardig en vriendelijk en over het eten kan ik kort zijn: ontbijt redelijk, lunch en diner zeer slecht, weinig keuze en heel lauw en het personeel straalde niks uit. Voor ons nooit weer een HM Hotel en zeker niet Gran Fiesta

relaxed.

Willem Nijmeijer
4-9-2018

Goed: Uitzicht va het dak, ligging, rustig, zwembad, hygiëne.

Minder: eten, kussens, personeel,

Mooie ligging. Dat was echt perfect.

Wendy
6-8-2018

Ligging was super. Het eten was ook goed. De schoonmaak van de kamer was niet goed. Receptie was ook niet zo vriendelijk. Dakterras was erg super mooi! De liften waren heel erg langzaam, kom wel een keer terug naar dit hotel!

Soladore

Prima lokatie goed hotel. Receptie onaardig!

Echtpaar 60 jaar
16-6-2018

Erg onvriendelijk personeel bij de receptie.Vooral Astrid.De beloofde late uitcheck bij premiumkamer kon niet want het hele hotel zat vol geboekt. Avond ervoor kon het nog wel.Totaal niet klantvriendelijk.

Lokatie is perfect. Eten goed. Hotelkamer klein . Schoonmaak kan veel beter. Heerlijke bedden. Heel mooi dakterras met heerlijke bedden. Erg kleine liften.Hotel is mooi ingericht . Strand aan de overkant. 16.05 euro voor 2 bedjes met parasol . Best pittig!!

Je kan heerlijk wandelen over de boulevard en leuke fietstocht naar Palma langs het water.Het buffet is goed. Loopt allemaal gesmeerd.

Goed hotel

Tm
28-5-2018

Ligging is ong 100 m van de winkels als je langs achter buiten gaat, goede service doen al wat je vraagt, eten: s'morgens is prima.. s'middags is aan de slappe kant voor een 4 sterren en heb je ook s'avonds wel

All in valt er veel bij te betalen

Kamers worden goed onderhouden maar zijn aan de kleine kant

.Voor ons is dit eerder een goed 3 sterren hotel,

Animatie is er zo goed als geen

Toppie!

Gunter
25-5-2018

Kamers zijn licht en luchtig (jammer van het glazen paneel tussen de badkamer en de kamer). Prachtig zicht op zee, ook van uit de kamers aan de zijkanten van het hotel. Lounge en bar zijn modern. Mooi en proper zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel, al zijn ze gewend Duits te spreken. Engels gaat ook nog, Nederlands is onbekend. Ontbijt, middag- en avondmaal in buffetvorm, aantal zaken worden à la minute klaar gemaakt. Was drie keer / week een themabuffet (Schots, Italiaans en Japans in ons geval). Voor ambiance trek je best naar hotel Kon-Tiki ernaast. Al waren er drie zangavonden, toen wij er waren.

Goede kamer met frontaal zeezicht. Sinds 2018 gratis wifi in het hele gebouw, dus ook op de kamer. Ruim koelkastje (gratis) en huurkluisje. Prima bedden en een mooi uitzicht op de boulevard met Palma in de verte. Uitstekend ontbijt, goede diners. Zeer vriendelijk personeel. Tv met o.a. BVN. In het voorjaar vooral oudere gasten, waaronder veel Duitsers en fietsvakantiegangers. Enige minpunt is de douche en het toilet op de frontaal zeezichtkamers. Deze bevinden zich niet in een aparte ruimte, maar maken deel uit van de kamer en worden afgescheiden door een matglazen deur. De wastafel staat helemaal in het zicht, vlak naast het bed. Dit hotel is zeer gunstig gelegen, vlakbij de bushalte naar Palma (lijn 15 of 25 E1,50 enkele reis) en de luchthaven (lijn 21 E5,- enkele reis). Boulevard met talloze winkeltjes en terrassen voor de deur. Fiets- en fietstochtenaanbieder onder het hotel.

Redelijk

Yhm
16-11-2017

Prima locatie, dicht bij het strand. Gezellige wandel promenade .

Hotel is gerenoveerd , met de Franse slag, overal verf en lichte wanden die nu al vuil zijn.

mooi hotel

m.vdheijden
12-9-2017

mooie rustige ligging en toch dichtbij bij restaurants en uitgaan

Goed, maar sommige dingen zijn jammer

Lotje
4-8-2017

+ Mooi en stijlvol hotel, pas gerenoveerd. Hotelkamers, lobby en restaurant liggen er goed bij.

+ Wij kwamen pas laat aan in het hotel (22:30), de receptioniste zei dat er een koude maaltijd klaarstond. Dat was wel super.

+ Op de 10e verdieping zit een dakterras met zwembad. Zeer mooi uitzicht en niet zo druk als beneden.

+ Douche had een regendouche en een aparte kleine kop. Beide werkten zeer goed.

+ Eten was lekker. Geen vette zooi en iedere dag een ander thema, bijv. sushi, Italiaans, Mexicaans, Spaans. Na 7 dagen begint het weer opnieuw.

+ Serverend personeel van de bar in de lobby en van het restaurant zijn zeer aardig en doen ook aan tafelservice.

+ Rustig hotel, geen dronken jongeren. Het ligt buiten het uitgaansgebied van de Duitsers.

+ Het personeel spreekt goed Engels en kan ook een woordje Duits.

+ We kregen twee kaartjes voor de kamer. Een kon gebruikt worden om de deur te openen en dan kon je de andere gewoon in het elektriciteitsslot laten zitten.

+ Bij all inclusive zitten lekkere cocktails.

+ Balkon is groot genoeg voor 3 stoelen en een tafel. Ook is er een wasrekje aanwezig voor badhanddoeken en dergelijke.

- De ligbedden van het zwembad beneden waren om 8:00 bijna allemaal al bezet. Hotelpersoneel deed er niets aan. Op de 10e verdieping gaat het pas om 12:00 open, maar dan moet je ook snel zijn.

- Kamers zijn best wel gehorig. Je kunt de buren horen praten.

- Airco is er wel, maar werkt niet optimaal. Het is een rooster boven de deur en het koelt niet zo goed als een individuele kast. Ook is het zeer lawaaierig, het lijkt net alsof er een auto met de motor aan naast je bed staat te wachten.

- Kamerschoonmaak liet te wensen over. Vriend had last van blaasjes met vocht door muggen, wat vlekken gaf in het dekbed. Dit was op dag 6, toen we weggingen (dag 10) was het beddengoed niet verschoond. Het werd gewoon iedere dag opnieuw opgemaakt. Badkamer deden ze wel goed.

- Kamerschoonmaak begint al om 8:00. Ze schuiven met bedden, wat heel erg gehorig is. Ook is het aan te raden om de deurhanger met 'niet storen' op te hangen, want als je ligt te slapen en ze horen niks als ze kloppen, dan komen ze gewoon binnen, ook al is het 8:30.

- Vrouwtoiletten beneden bij de lobby worden slecht schoongemaakt.

- Wifi is betaald, dat is wel jammer.

- Er zijn 3 liften is het hotel. Daar kunnen maximaal 8-8-6 mensen in. Dit is te weinig voor een hotel met 241 kamers. Het duurt daarom lang voordat de lift komt.

- Voor als je met kinderen wilt gaan: het hotel is niet kindvriendelijk maar ook niet kindonvriendelijk. Er is geen speeltuin of speelhoek of zoiets dergelijks.

- De deuren van de kamers vallen hard dicht, ik ben hier meerdere malen van wakker geschrokken.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HM Gran Fiesta in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HM Gran Fiesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.