Hotel HM Balanguera Beach

• Aan zee
  • All inclusive
  • Sauna
Meer hotelinfo

Op Mallorca ligt het moderne Hotel HM Balanguera Beach. De kamers zijn schoon en hebben goede bedden. Hier vind je een dakterras met bar (‘s avonds muziek), een restaurant en er zijn twee zwembaden. Het strand en de boulevard liggen op 100 meter. Met bus 25 is het 15 minuten naar Palma de Mallorca. Grill restaurant El Patio is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor HM Balanguera Beach voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel HM Balanguera Beach

• 8Annelise10-09-2019

Fijne vakantie in Playa de Palma

Prettig, kleinschalig hotel voor een strandvakantie. Gericht op volwassenen, rustig, centrale ligging, een straat achter de boulevard. Korte afstand naar het vliegveld. Zwembad wel prima, lagere score door handdoek leggen.

Met oudere kinderen

• 5Annemarie Rutjes10-09-2019

Nooit meer hier naar toe. Teveel geld voor betaald

Kamer en douche zijn stukker kleiner dan op de foto. In heel het hotel ook bij het zwembad is het heel schoon. Ontbijt vonden wij niet uitgebreid. Alleen stokbrood en wat harde broodjes en ook licht bruin brood wat niet te eten was (heel droog en buitenkant keihard). Het avond eten ondanks dat er elke avond een andere thema was, was ook niet uitgebreid plus was het eten lauw, waardoor de smaak niet tot z'n recht kwam. Dit gemeld bij de hostess, ging er gek wat mee doen. Precies 1 avond was het eten heerlijk warm en smaakte goed. Daarna weer lauw. De snacks die je om 11.00 en 16.00 krijgt zijn de overblijvenselen van het ontbijt en de lunch. Geen ene keer iets hartigs wat je juist wel verwacht om 16.00. Ook wordt er verschil gemaakt met koffie. Als je all in hebt krijgt je goedkopere koffie dan als je koffie koopt. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Personeel heel aardig. Is de naam (all in) niet waardig!!

Met vrienden

• 8Chiel van Berkel10-09-2019

Zeker nog eens

Mooie roftopbar, aardig personeel en een wit plafond

• 7Sprundel18-08-2019

goed rustig hotel

zwembad water is te koud de muziek de gehele dag hetzelfde
    piano of rustige gitaar muziek .

Met vrienden

• 8Suzanne28-07-2019

Goed hotel, genoten!

Het is een mooi, modern hotel. De kamers zijn ruim genoeg en erg schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en kun je nieuwe handdoeken krijgen. Ook kun je voor €10 borg een badlaken huren, handig en ideaal zodra je alleen met handbagage reist. Het toilet en douche zitten met een glazen wand in de kamer. Het zwembad beneden is fijn evenals het zwembad op het dak. Hier kun je ook drankjes bestellen, deze worden dan gebracht. Het strand is 100 m en het vliegveld op 2km. Geen hinder van ondervonden. Het ontbijt was erg goed! Het avondeten vonden wij uitgebreid, maar het was vaak koud. Dat vonden wij wel jammer. Er is geen animatie en weinig in de avonden te doen. Al met al een fijn hotel!

• 7Carola26-07-2019

Rustig gelegen

Erg rustig gelegen. je moet een aardig stukje lopen eer het gezellig wordt! Kies je voor veel rust,prima!!Mooi hotel, ontbijt prima maar avondeten lauw! Was niet het allerbeste!

Met oudere kinderen

• 8Dhr van Ginneken23-07-2019

Goed hotel op leuke locatie 2e ring.

Aangekomen op het vliegveld zelf achter de geboekte privetaxi van Neckermann aan. In het hotel bleek de airco van onze kamer niet te werken. Na melding bij de receptie zaten we binnen 10 minuten in een andere kamer. Hotel is prima in orde.

Geboekt bij neckermann
  • 9Marijke29-05-2019

Niet geschikt voor kinderen. Mooi hotel, leuk ingericht, lekker eten, leuk personeel, vlak bij het strand, kamer voldoende, wij hadden “goedkope” kamer. Ik adviseer kamer met balkon. Super dakterras, met bediening. Fijn zwembad, niet groot, maar je zit vlak bij de zee. Vlakbij Palma en El Arenal (do markt )

• 2018
    8Frank van der Klooster04-09-2018

Net, schoon, modern Hotel

Mooi, schoon, modern en nieuw hotel op 5 min. lopen van het strand en de boulevard. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Zelf niet van het dinner gebruik gemaakt maar wel gezien dat er iedere dag andere thema's waren (Japans, Spaans, Mexicaans, Italiaans etc.) maar dat zal ongetwijveld goed zijn. Normale schoone nette kamer met balkon, koelkastje, goede bedden en een toilet gescheiden van de doucheruimte. s,Avonds kan de balkondeur gesloten blijven i.v.m. de gratis ingebouwde airco, wat qua geluid heerlijk is. Tv aan de wand met alleen Duitse en Spaanse zenders maar daar voor ben ik niet in Mallorca dus geen probleem. (kan de tv ook op radio zetten) Bijna voor de deur de bushalte voor de bus naar Palma de Mallorca, erg mooie stad. (lijn 25 , 1,50 euro p/p ong. 15 min.) Lekkere luxe zonne bedjes met grote parasol bij het zwembad wat heerlijk is om even lekker te relaxen. Leuk dak terras met barretje.

• 8Juliëtte30-08-2018

Heerlijk!

Het is altijd maar de vraag of de foto's van een hotel van tevoren voldoen aan de werkelijkheid. Bij HM Balanguera Beach is dit zeker het geval! Daarnaast is zowel het hotel als de kamer erg schoon, de bedden liggen lekker en hadden wij een mooi en ruim balkon! Wij maakten gebruik van halfpension en zowel 's ochtends als s'avonds hebben wij genoten van het eten. Ruim aanbod en erg lekker! Hotel ligt op een redelijk rustig stuk van Playa de Palma en stad is goed bereikbaar met de bus.

Natuurlijk zijn er ook minpunten te benoemen. Zo is er geen deur die de badkamer van de rest van de kamer scheidt. Tevens wordt er al vroeg schoongemaakt dus zorg ervoor dat je het kaartje aan je deur hangt waarop staat dat je nog ligt te slapen, anders komt de schoonmaak onverwacht binnenvallen. ;) Al met al hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad!!

1 tip over Hotel HM Balanguera Beach

• Rene en chantall, 16-06-2012

Low budget hotel , wat goed is voor een paar nachten. volgende keer weer een 4 sterren hotel. voor jeugd is het zeker een aanrader. voor stellen en oudere mensen zou ik het zeker niet aanraden. Dan maar iets meer betalen voor een sterretje meer

1 vraag over Hotel HM Balanguera Beach

• diana, 15-08-2016

nederlanse zender

wie weet of er nederlandse zenders zijn. bedankt alvast

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages