Hotel Hispania

Hotel aan zeeWeer vandaag19°14°
Hotel Hispania
7,2

106 reviews over Hotel Hispania in het Nederlands

Mooi hotel met enige minpunten

Mallorca2017,
10-8-2017

Perfecte ligging voor uitgaansleven, goed eten, mooi dakterras, bedden hard, douche niet te gebruiken voor mensen groter dan 1,75m, personeel over het algemeen vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel goed !!

Piet
25-8-2015

Prima hotel schoon en netjes, het eten is goed en veel keuze! een klein nadeel de koks die voor je staan te bakken. doen te veel in een keer waardoor het vlees niet heel warm meer is de rest is gewoon perfect. ga zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed hotel

Van der sluis tilburg
31-8-2014

Zeer goed en ligging perfect Eten en en zwembad bar perfect De bedden zijn zeer goed De badkamer zou iets groter mogen

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima hotel.

Sveninhoo
8-8-2014

Net terug van een week Hispania. Avondeten was niet bijzonder, dus dat is een afrader.. Kamers zijn goed. Airco, wifi, goede bedden, lekker stil en een heerlijke douche. Ligging is perfect. Hotel is een aanrader maar het eten een afrader.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

DIt nooit meer

Michelle
14-7-2014

Bij de receptie al geen hartelijk welkom. Eten was niet echt uitgebreid en bijna elke dag hetzelfde. Je moet betalen voor je drinken bij het avondeten, dus neem geld mee. Ontbijt is wel gewoon goed. Bij het zwembad mag je geen eigen meegebrachte eten en drinken nuttigen. Dit moet je bij het zwembadbar kopen. Je betaalt 2,10 voor een ice tea. Kamers waren pas gerenoveerd en dit kun je ook zien alleen zie je dat sommige dingen niet af zijn gemaakt. Bedden liggen erg hard. Wij sliepen op de eerste verdieping waardoor je maar een klein balkon had van 1 bij 2m. Verder is het personeel niet vriendelijk zeggen je geen gedag. Verder is het hotel erg op de Duitsers gericht. De Duitsers die er zitten drinken van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat bier. Dus zijn erg luid en tegen het asociale aan. Locatie is ideaal midden op de boulevard de straat oversteken en je staat op het strand. Verder vond ik de prijs die ik heb betaald voor dit hotel veel te hoog voor wat je ervoor terug krijgt!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Volgend jaar opnieuw

Brigitte Pistorius
7-6-2014

Samen met mijn man ben ik voor de derde keer gast geweest in hotel Hispania. De ligging is gewoon absolute klasse; jammer genoeg zien we elk jaar de kwaliteit van het eten achteruit gaan! In 2010 was dit gewoon top; nu 4 jaar later zijn we zelfs buiten de deur gaan eten ..... Vriendelijkheid aan de receptie door de vrouwelijke medewerksters is ver te zoeken; hun mannelijke collega's weten wel hoe dit moet! Ondanks dit, gaan we volgend jaar wel weer terug; we twijfelen nog over het halfpension, maar de ligging en de verhouding prijs/kwaliteit zijn gewoon goed, dus waarom zoeken naar een andere lokatie??

Gereisd met partner in mei 2014

fijn hotel gelegen aan de boulevard

meneer Cornelissen de Beer
29-7-2013

Behulpzaam personeel enigszins gehorige kamers, prachtig mooi uitzicht

Gereisd met partner in mei 2013

Fijn en mooi hotel!

Hoekbraam
14-6-2013

De eerste indruk van dit hotel was prima! Het receptiepersoneel spreekt wat Engels, dus ze kunnen je goed helpen. We konden bij aankomst meteen kiezen voor wifi en een kluisje (tegen betaling). Dit hebben wij gedaan. De kamers (kamer 220 zeezicht) waren strak en prachtig en schoon! Niks op aan te merken en ook de badkamer was klein, maar fijn. Zat zelfs een bad in. Ook een lekker balkon waar je met 2 personen kon zitten. Alleen het enige nadeel van de kamer: de harde bedden. Dit kon echt niet. Verder het halfpension is heerlijk. Ochtendbuffet is uitgebreid en het avondbuffet is elke avond anders. Geen 1 avond alleen maar hetzelfde. Er is een klein zwembad bij het hotel, maar aangezien je een zee voor de deur hebt is dit prima. Het enige wat wij echt zonde vonden: de schreeuwende, dronken Duitsers. Wij moesten met oordopjes slapen! Het is steeds meer een Duits gebied geworden, en alles is in Duits aangepast. Ook op het strand waren deze jongeren erg aanwezig. Maar verder een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldig genoten.

Lex
7-6-2013

Wij zijn in mei geweest. Weer viel iets tegen. We hebben voor het hotel te weinig betaald. Uitstekende service, ook bij de receptie. Ti's maar hoe je iets vraagt. Hele aardige bediening. Het eten: heel erg goed. Niet alles in voerbakken maar kleine beetjes in keurige aardewerk schalen. Genoeg keuze. Als ik weer naar Mallorca ga, weet ik al weer waarheen. Drankjes niet duur.

Gereisd met partner in mei 2013

Modern hotel op toplocatie

Jantien
3-5-2013

Ontzettend verzorgde moderne kamers met airco/verwarming en een koelkast. Alleen de badkamer liet wat te wensen over. In het kraan- en douchewater zat volgens mij chloor en het douchegordijn ging steeds naar binnen wat erg irritant was. Mooie binnenplaats met zwembad en ligbedjes. Meteen 's ochtends vroeg al volop zon. Je loopt het hotel uit en je staat op de boulevard/het strand. Strand is echt geweldig. Eerste 50 meter ondiep, ontzettend helder en zacht zand. Het hotel ligt op de grens van "Duitsland' (Playa de Palma) en 'Nederland' (El Arenal). Goede service, vriendelijk personeel. Eten was ontzettend gevarieerd maar helaas waren veel gerechten lauw of zelfs koud. Gelukkig kon je dan wat anders opscheppen aangezien er genoeg te kiezen was. De gasten varieerden van jongeren tot hoogbejaarden.

Gereisd met vrienden in april 2013

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hispania in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hispania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.