Hotel Grupotel Orient

50 reviews over Hotel Grupotel Orient

• 2019
    4claudia26-07-2019

geen orient meer!

Schoonmaak van de kamer, is ver beneden peil! De handdoeken worden verschoond en de bedden opgemaakt, verder hoef je bij dit hotel nergens op te rekenen, in mijn ogen geen 4*! ,boek je all inn? Bij veel drankjes extra toeslag , eten is vers en genoeg keus, personeel over het algemeen vriendelijk, zwembad is klein, lopen naar strand ong.15 min. Hotel ligt op een heuvel .entertainment staat op een laag pitje. Wij boeken dit hotel niet meer, zijn beter gewend.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9fam sijbesma09-07-2019

ruim voldoende

Als gast van dit hotel mag je ook gebruik maken van faciliteiten van de 2 grupotel hotels die er om heen liggen. Vooral het zwembad van hotel Taurus is de moeite waard. Je kunt door dit hotel naar het strand te gaan, scheelt een klim. Het eten (ontbijt en diner) is echt super. Kamer (318) klein, modern, niet gehorig en netjes met airco, wat zeker nodig is. Personeel spreekt soms alleen spaans! Bijvoorbeeld bij het zwembad waar wordt gejaagd op mensen die hun eigen eten en drinken (behalve water) mee nemen, wat niet is toegestaan. Met gebaren en een pamflet waar dat op staat wordt geprobeerd je dit duidelijk te maken. Klant onvriendelijk. Veel duitse (luidruchtig met speakers en in doen en laten) jongeren waarvan we s'nachts wel weinig last hebben gehad. Ligging hotel perfect dicht bij boulevard, grote supermarkt en politiebureau, alles op loopafstand. Fietstocht langs de kust is ook aan te raden evenals bezoek aan Palma.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9E van den Bor12-08-2018

Oriënt is fantastisch hotel , schoon super eten leuk personeel dikke 10

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij neckermann

• 9Leen Koster11-07-2018

Een heerlijke vakantie !

Uitstekend hotel, kamers schoon en netjes. Beddengoed en handdoeken werden regelmatig gewisseld, Wij hadden een kamer aan het einde van de gang, waardoor we op ons balkon ook veel privacy hadden. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en diner buffet met iedere dag andere vleesgerechten (live cooking). lekker zwembad met gratis ligbedden. Het was niet toegestaan om 's morgens vroeg al bedjes te claimen door handdoeken erop te leggen. Prima ! Afstand naar het strand is ongeveer 500 meter. Het hotel ligt in een rustige wijk, iet wat hoger. Dus terugkomend van het strand is het wel even "klimmen". Palma de Mallorca en El Arenal worden bezocht door veel Duitse jongeren. Dat was vooral te merken op de boulevard en op het strand. De alcohol zorgde voor veel feestende en lawaai makende groepen. En wij hoorden ze ook wel 's nacht thuiskomen. Echt overlast hebben wij niet gehad. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Grupotel Orient !

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Van Gelder11-07-2018

Gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel

Heel gezellig en vriendelijk personeel. Eten was uitstekend en elke dag afwisseling. Wij hadden all inclusive geboekt alleen moet je voor heel veel drankjes nog extra betalen dus dat viel wel een beetje tegen. Elke avond een live optreden waardoor het zeker niet saai is in het hotel. Kamers waren prima en werden ook keurig elke dag schoongemaakt. Het enige minpunt voor ons was dat er veel Duitse jongeren zijn die eigenlijk sochtends vroeg al dronken zijn en snachts veel lawaai maken als ze dronken terug kwamen bij het hotel. Voor de rest een heel gezellig hotel met een perfecte ligging!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Klok05-07-2018

Nooit meer!

Heel druk en veel lawaai in het hotel. gigantisch veel duitsers zuipschuiten zijn het ,veel geschreeuw in het hotel wel elke avond muziek op het terras met disco achtige vormen. Kamers zijn erg gehorig en erg veel lawaai bij het s nachts ( s morgens !!) binnenkomen door de vele Duitsers. Ook Arenal is echt vreselijk veel dronken en lawaaierige Duitsers. Het ontbijt en diner is echt super en de kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en opmaak van de bedden. Wel erg vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Kraan Diana30-09-2017

Super ervaring. Om te onthouden

Uit nood gevonden en geen spijt. Super lieve goede bediening. Heerlijk ontbijt. Elke dag feest. Het buffet 's avonds was super verzorgd. Heerlijke cocktails. Goede maten frisdranken en bier. Weinig te doen voor kleine kinderen wat ons goed uitkwam daar wij kinderloos zijn. Het zwembad kan door de grootte wat klein uitvallen in het hoogseizoen maar in onze periode was deze prima. Altijd een bedje in de zon kunnen hebben. Het 'niet reserveren van zwembadbedjes' wordt erg nauw opgevolgd. Prima ligging naar het strand(500 meter) en uitgangsgebied. Mallorca was eenmalig maar mochten wij ooit terugkomen dan zeker naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Bérengère Simons06-09-2017

Niet slecht maar zeker niet voor herhaling vatbaar

Met twee vriendinnen een week in dit hotel verbleven, formule all inclusive. Voordien all in resorts in Turkije. De all inclusive in dit hotel vonden wij ondermaats: doorheen de dag kon je niets eten (tenzij je betaalt), je mocht geen eten buiten het restaurant nemen bv naar de kamer, soms ging de bar pas open om half 11 's ochtends, het restaurantgedeelte bevindt zich in de kelder, de kamers zijn mooi, douche zalig, de bedden te hard en beddengoed voelde niet zacht, hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam, eten was erg gevarieerd en lekker, het onbijt was wel dagelijks hetzelfde, het zwembad is erg klein maar nooit last gehad van 'handdoekje leggen, weinig last gehad van zatte hotelgasten zoals vaak wordt gezegd, de ligging is wel erg goed, de boulevard ligt op 10 minuten wandelen met het publiek strand en vele cafetjes, wij hebben zelf 2 dagen een fiets gehuurd vanuit het hotel en zijn naar kortbijliggende rustigere strandjes gefietst, hele mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Yvonne26-08-2017

Geweldig, kom hier zeker nog een keer terug!

Het eten was echt prima voor elkaar. Zeer gevarieerd en zeker niet altijd 'standaard'. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren mooi ingericht, schoon en iedere avond was er een show op het terras. Wel een aandachtspuntje als je van plan bent hier met jonge kinderen heen te gaan; er is wel een animatieteam, maar dat stelt niet zoveel voor.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ilke22-08-2017

Super hotel !

Eten was echt super goed ! Super ligging, dichtbij het strand en kwartier vanaf de discotheeks. Vriendelijk personeel, hele mooie kamer. Echt een aanrader, alleen jammer dat het beddengoed niet werd verschoond.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk