Hotel Grupotel Orient

Oriënt is fantastisch hotel , schoon super eten leuk personeel dikke 10

Een heerlijke vakantie !

Leen Koster
11-7-2018

Uitstekend hotel, kamers schoon en netjes. Beddengoed en handdoeken werden regelmatig gewisseld, Wij hadden een kamer aan het einde van de gang, waardoor we op ons balkon ook veel privacy hadden. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en diner buffet met iedere dag andere vleesgerechten (live cooking). lekker zwembad met gratis ligbedden. Het was niet toegestaan om 's morgens vroeg al bedjes te claimen door handdoeken erop te leggen. Prima ! Afstand naar het strand is ongeveer 500 meter. Het hotel ligt in een rustige wijk, iet wat hoger. Dus terugkomend van het strand is het wel even "klimmen". Palma de Mallorca en El Arenal worden bezocht door veel Duitse jongeren. Dat was vooral te merken op de boulevard en op het strand. De alcohol zorgde voor veel feestende en lawaai makende groepen. En wij hoorden ze ook wel 's nacht thuiskomen. Echt overlast hebben wij niet gehad. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Grupotel Orient !

Gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel

Van Gelder
11-7-2018

Heel gezellig en vriendelijk personeel. Eten was uitstekend en elke dag afwisseling. Wij hadden all inclusive geboekt alleen moet je voor heel veel drankjes nog extra betalen dus dat viel wel een beetje tegen. Elke avond een live optreden waardoor het zeker niet saai is in het hotel. Kamers waren prima en werden ook keurig elke dag schoongemaakt. Het enige minpunt voor ons was dat er veel Duitse jongeren zijn die eigenlijk sochtends vroeg al dronken zijn en snachts veel lawaai maken als ze dronken terug kwamen bij het hotel. Voor de rest een heel gezellig hotel met een perfecte ligging!

Nooit meer!

Klok
5-7-2018

Heel druk en veel lawaai in het hotel. gigantisch veel duitsers zuipschuiten zijn het ,veel geschreeuw in het hotel wel elke avond muziek op het terras met disco achtige vormen.

Kamers zijn erg gehorig en erg veel lawaai bij het s nachts ( s morgens !!) binnenkomen door de vele Duitsers. Ook Arenal is echt vreselijk veel dronken en lawaaierige Duitsers.

Het ontbijt en diner is echt super en de kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en opmaak van de bedden.

Wel erg vriendelijk personeel.

Super ervaring. Om te onthouden

Kraan Diana
30-9-2017

Uit nood gevonden en geen spijt. Super lieve goede bediening. Heerlijk ontbijt. Elke dag feest. Het buffet 's avonds was super verzorgd. Heerlijke cocktails. Goede maten frisdranken en bier. Weinig te doen voor kleine kinderen wat ons goed uitkwam daar wij kinderloos zijn. Het zwembad kan door de grootte wat klein uitvallen in het hoogseizoen maar in onze periode was deze prima. Altijd een bedje in de zon kunnen hebben. Het 'niet reserveren van zwembadbedjes' wordt erg nauw opgevolgd. Prima ligging naar het strand(500 meter) en uitgangsgebied. Mallorca was eenmalig maar mochten wij ooit terugkomen dan zeker naar dit hotel.

Niet slecht maar zeker niet voor herhaling vatbaar

Bérengère Simons
6-9-2017

Met twee vriendinnen een week in dit hotel verbleven, formule all inclusive. Voordien all in resorts in Turkije. De all inclusive in dit hotel vonden wij ondermaats: doorheen de dag kon je niets eten (tenzij je betaalt), je mocht geen eten buiten het restaurant nemen bv naar de kamer, soms ging de bar pas open om half 11 's ochtends, het restaurantgedeelte bevindt zich in de kelder, de kamers zijn mooi, douche zalig, de bedden te hard en beddengoed voelde niet zacht, hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam, eten was erg gevarieerd en lekker, het onbijt was wel dagelijks hetzelfde, het zwembad is erg klein maar nooit last gehad van 'handdoekje leggen, weinig last gehad van zatte hotelgasten zoals vaak wordt gezegd, de ligging is wel erg goed, de boulevard ligt op 10 minuten wandelen met het publiek strand en vele cafetjes, wij hebben zelf 2 dagen een fiets gehuurd vanuit het hotel en zijn naar kortbijliggende rustigere strandjes gefietst, hele mooie omgeving.

Het eten was echt prima voor elkaar. Zeer gevarieerd en zeker niet altijd 'standaard'.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren mooi ingericht, schoon en iedere avond was er een show op het terras.

Wel een aandachtspuntje als je van plan bent hier met jonge kinderen heen te gaan; er is wel een animatieteam, maar dat stelt niet zoveel voor.

Super hotel !

Ilke
22-8-2017

Eten was echt super goed ! Super ligging, dichtbij het strand en kwartier vanaf de discotheeks. Vriendelijk personeel, hele mooie kamer. Echt een aanrader, alleen jammer dat het beddengoed niet werd verschoond.

Super hotel!

Vera
5-8-2017

Een heel schoon, mooi hotel. De kamers zijn schoon en ruim. Ook de badkamer is modern met een grote douche. Vooral het eten in het hotel is ons heel goed bevallen, iedere avond wat anders en genoeg keuze!

Wie van het strand houdt, ligt daar binnen 10 minuten lopen. En ook aan het zwembad is genoeg plek.

Jammer vonden wij wel dat we in 11 dagen, maar 1 keer schone handdoeken hebben gekregen.

Prima hotel, maar mogen wat strenger worden.

Wijnand
30-7-2017

Eten superlekker, personeel aardig en zeker niet arrogant, wilden zeker luisteren. Kamers netjes, minpuntje is dat de geluiden van de gang nogal goed doorkomen. Ik snap dat de Duitse jongeren voor veel boekingen zorgen, dat wil niet zeggen dat sommigen 's nachts moeten schreeuwen op de gang of in het trappenhuis. Wij hadden dit de tweede nacht. Receptie gebeld en deze stuurden direct security. Probleem toen tot bijna de laatste nacht opgelost, toen opnieuw om 3.00 uur veel lawaai. Bij binnenkomst van dronken lui is het toch redelijk dat de receptie vraagt om rustig te zijn. Dan zullen ook andere bezoekers blijven komen. Mooie en moderne kamer.

Verder relaxte sfeer in restaurant en goed te eten; je zou als een balletje naar buiten rollen na 8 dagen, haha. Het is gezellig eten.

Kort bij El Arenal, de jongeren zijn nu wel in de meerderheid, maar dat geeft ook ambiance. Het is niet zo dat er helemaal niet wat ouderen zijn.

Goede vakantie gehad.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Orient in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.