Hotel Grupotel Acapulco Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag16°2°
Hotel Grupotel Acapulco Playa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Acapulco Playa voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Peuterbad

66 reviews over Hotel Grupotel Acapulco Playa in het Nederlands

redelijk goed hotel gelegen op toplocatie

Rita Marmenout
20-9-2010

grupotel acapulco playa is een goed hotel voor volwassenen

Zijn grootste troef is de ligging : overal dichtbij en toch geen geluidsoverlast. De keuze, afwisseling en kwaliteit van het eten is behoorlijk. De kamers zijn niet ruim maar wel voorzien van alle comfort : dagelijks aanvullen minibar en individueel regelbare airco. Het personeel is vriendelijk.

Minpunten : het water in het bubbelbad is koud.

De comfortabele bedden met dikke matrassen die vroeger aan het zwembad stonden zijn nu allemaal vervangen door harde bedden die rugpijn bezorgen.

De animatie stelt niet veel voor.

Wij zijn met een lastminute promotie gekomen wat de verhouding prijs/kwaliteit aanvaardbaar maakt.

Een schitterend hotel...

Ivonne Vijlbrief
25-8-2010

We hebben hier een weekje gezeten..

Van 21 july tot 29 july 2010..

Het is een heerlijk hotel, en heel schoon..

En het eten is hier heerlijk!!! echt een 10 waard!

En het personeel is erg vriendelijk,altijd een lach op hun gezicht!

En de ligging is bijna aan het strand!!

Ivonne Wout Vijlbrief

Heerlijk hotel

Dudok
24-8-2010

Lekker rustig hotel. Ligging perfect, 2 stappen over de vrijwel autoloze boulevard en je staat op het strand. Vanaf het strand dan weer 2 stappen naar Burger King voor je koffie!!! Eten was heerlijk en verzorgd. Hebben niets gemerkt van geluidsoverlast en zaten ook aan de voorkant met zeezicht. Ook het terras van het hotel was erg gezellig. Gaan zeker weer terug

mooi hotel met geluidsoverlast

j.vermeer
3-8-2010

Eind mei/begin juni 10 dagen geweest voor de 2e keer.(1e keer 2005). Mooie kamer aan de voorkant aan de boulevard met prachtig uitzicht over de zee en het strand, maar wel heel veel geluidsoverlast 's nachts door lallende Duitse groepen jongeren. Was erg vervelend, slecht geslapen. Volgens het hotel werd er 's nachts extra politie ingezet, maar dat hielp niet veel. Het eten was weer erg goed. Vriendelijkheid van het personeel kon beter en de service was 5 jaar geleden ook beter. Jammer, we komen niet meer terug.

Uitstekend

Limbo
21-7-2010

Op dit hotel is helemaal niks aan te merken! Helemaal toppie!

Zeer geschikt voor stelletjes en echtparen. Voor kinderen is er niets te doen. Zwembad is aan de kleine kant maar de zee is groot genoeg :-).

rustig hotel

monica
29-6-2010

Heel aangenaam hotel! Heel rustig, geen kinderen tijdens ons verblijf.

Heel lekker en gevarieerd eten.

Pal aan het strand, moois wit zandstrand. Ideaal om te fietsen! Je kan vanuit het hotel langs de zee, op een mooi aangelegd fietspad, fietsen tot in Palma. Die een zeer toffe, trendy stad is met vele winkels een mooie straten en pleintjes.

Blij dat we wat afgelegen waren van die duiste uitgangsbuurt. Denk dat je daar geen oog dicht doet in die hotels en ze palmen het strand volledig in met zuippartijen dat het niet mogelijk is.

duitsland boven

L & M
26-5-2010

95% duitsers en dat merk je wel,wij als belgen kregen de kleinste kamers van het hotel,het terras was vooraan 1 meter, net genoeg om 2 stoelen naast elkaar te zetten,zeer kleine badkamer. lekker eten,heel rustig hotel,vriendelijk personeel.We gaan zeker nog eens terug.Wie graag een bierfeestje heeft ga zeker eens langs bij de bierkonig of de balmoleo dag of nacht maakt nie uit !!!!!!

topper

christina vervaet
18-1-2010

heel mooi hotel, zeer vriendelijk, eten is echt top! afwisselend en zeer uitgebreid.

Geweldig hotel ideale ligging!

Genieter
6-9-2009

Wij hebben 13 geweldige dagen gehad in hotel Acapulco playa.

Aan de boulevard binnen 4 passen op het prachtige zandstrand.

Super personeel altijd vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje.

Eten was super en vers elke dag andere vis/vlees gerechten en volop keuze uit salades en nagerechten.

Ontbijt was een Topper met vers gebakken warm brood of je nu om half 8 of half 9 aan je ontbijt zat.

Kamers netjes en lekker ruim!

Dit hotel is echt een aanrader!!

Voor jong en oud! ideaal gelegen bij alle winkeltjes/barretjes etc maar geen geluidoverlast!!

voor dat geld geweldig.

R.Kleywegt
27-8-2009

super eten en afwisselend, verzorgde kamers en fijne zwembadbedden met dikke

kussens,ook reserveren van de bedjes is niet nodig en mooie badhandoeken bij het zwembad.( wel borg ,die men terug krijgt.)

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Acapulco Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Acapulco Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.