Hotel aan zeeWeer vandaag19°14°
Hotel Grupotel Acapulco Playa

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Acapulco Playa voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Grupotel Acapulco Playa in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Michael
7-7-2015

Het hotel is prachtig gerenoveerd en het ontbijt- en dinerbuffet waren gewoon goed. Alles is ontzettend Duits, maar dat weet je als je naar Playa de Palma gaat. Personeel is zeer vriendelijk, maar het hotel houdt zich wel aan ouderwetse regeltjes die nogal krom in elkaar steken. Mannen moeten een lange broek aan bij het diner 's avonds, prima, maar de vrouwen mogen wel in boxershort komen eten. Het zwembad is een oase van rust, ook prima, maar ik persoonlijk vond het te rustig. Kamers zijn prachtig geworden, maar de losse bedden staan op wielen en rollen gemakkelijk uit elkaar. Ook is het erg gehorig. Strand ligt precies tegenover. Al met al lekkere vakantie gehad, maar niet helemaal mijn ding qua rust (lees: er mag best geleefd worden op vakantie). Adult only is een prima concept, maar de gemiddelde leeftijd (gemiddeld 50 jaar) schiet daarmee omhoog. Ik had er met mijn 27 lentes weinig te zoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2015

mooi hotel prima ligging

marc
23-5-2015

Mooi hotel met mooie vernieuwde kamers. Personeel heel vriendelijk. Geen BVN op tv. ontbijt goed, maar geen verse jus. Dinner beperkte keuze en van mindere kwaliteit. Dit was voor ons het grootste minpunt. prima ligging aan de boulevard, mooie bar aan promenade.

Gereisd met partner in mei 2015

Helemaal top!

Denise en Randy
12-9-2013

Voor de vijfde keer geweest en het blijft een topper. Lekker eten, vriendelijk personeel en de suite was geweldig. Het was onze huwelijksreis en alles was top geregeld. Wij kunnen alleen maar lof spreken over dit hotel.

Gereisd met partner in Mon Jul 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Solfly

"Prima vakantie accommodatie aan zee !"

mark_tenhave
1-9-2013

Wij hebben een prima verblijf gehad. Het eten is echt goed en uitgebreid, vriendelijk personeel ( wel erg Duits georiënteerd). De accommodatie is direct gelegen aan de boulevard en zee. Rustig en toch centraal ! De kamer werd dagelijks prima schoongemaakt. De matrassen vonden wij persoonlijk aan de harde kant. Wil je meer vertier opzoeken dan loop je via de boulevard richting het drukkere gedeelte van Playa de Palma. Openbaar vervoer voorzieningen zijn op loopafstand. Het zwembad ( buiten) was schoon maar dient wel gerenoveerd te worden, het vertoond diverse scheuren ( bovenrand).

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima Hotel met een perfecte ligging

luchaja
20-8-2013

Prima Hotel. De ligging is perfect, direct aan het strand en 's avonds is het er gezellig zitten op het terras voor het Hotel. De kamers zijn netjes verzorgd en worden goed onderhouden, alleen het meubilair is een beetje gedateerd en niet meer van deze tijd. Het eten is super. Het ontbijt is heel uitgebreid en in buffetvorm en ook het avondeten is heel goed en met veel variatie. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

topper

Rudy,Helga
26-8-2012

fantastisch hotel,super personeel,geen handdoeken leggen zoals in sommige hotels om 6u. Ligging is super want vlak aan strand en in het rustige gedeelte.Lekker eten en een goede poolbar bij Miguel. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

schelvis
11-8-2012

Voor het derde jaar in Acapulco Playa geweest. Nog steeds geweldig!

Strand voor de deur! Let wel op, want de bedden zijn behoorlijk duur geworden. Verleden jaar 9.80 Euro voor 2 bedden en een parasol, dit jaar 15 euro!!! Hakt er aardig in. Ook de prijzen op het hotel terras werden de een op de andere dag verhoogd. Waar op 31 Juli een pilsje 1.90 euro was betaalde je op 1 aug. 2.50 euro. Voor de rest prima . Gaan volgend jaar weer

Gereisd met partner in juli 2012

Topper

peeters
1-8-2012

Rustige ligging in een drukke buurt. Hotel voor de iets oudere generatie. Geen animatie (dus niet geschikt voor stellen met kinderen). Niet nodig om handdoeken te leggen, niet nodig om te rennen voor een tafel s' avonds. Alles verloopt in een rustige sfeer. Dikke aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi gelegen hotel

wim
15-7-2012

Mooi en kleinschalige accommodatie. Fantastisch gelegen aan de boulevard, in het rustige gedeelte van Playa de Palma. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam, prima kwaliteit prijs verhouding. De kok en de bediening in het restaurant verdienen een dikke tien. De kamers worden elke dag grondig schoongemaakt. Met een minibar waar je zelf ook nog wat drinken in kan zetten.

Er is geen animatie voor kinderen dus minder geschikt voor kleine kinderen. Voor pubers is het hotel gelegen op loopafstand van alle uitgaansgelegenheden. `s Avonds om 12 uur is het helemaal stil in het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig hotel

Ineke Beckers
10-7-2012

Wat een geweldig hotel echt een aanrader We zijn net terug van 10 dagen vacantie samen met vrienden in malorca
In dit hotel was echt geweldig. Kamers goed en verzorgd, het ontbijt en het avondeten was echt perfect en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam . Als we weer eens naar Marlorca gaan dan kiezen we zeker voor dit hotel

Gereisd met partner in juni 2012

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Acapulco Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Acapulco Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.