Hotel Grupotel Acapulco Playa ****

Review geschreven door Ann Deleenheer

Aanrader

Ann Deleenheer,
11-8-2015

Derde maal dat we dit hotel bezochten. Afgelopen winter volledig gerenoveerd en nu ook 'adults only.' Heel nette kamer met dagelijkse schoonmaak. We hadden een kamer op de 5de verdieping aan de zwembadzijde maar ook toch zeezicht. Geen hinder van geluidsoverlast ondanks de ligging aan de drukke wandelpromenade. De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken (alles in buffetvorm) maakt het voor ons een ideale vakantie. Er is nu ook gelegenheid om buiten te eten maar wij verkiezen het frisse binnenrestaurant. De keuken is ook voorzien op vegetariërs of mensen met allergiëen, zoals gluttenvrij brood en suikervrije producten. Lange broek voor de heren is een verplichting bij het diner. Alles toegankelijk voor rolstoelpatienten als pluspunt.