Hotel Grupotel Acapulco Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag22°10°
Hotel Grupotel Acapulco Playa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Acapulco Playa voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Grupotel Acapulco Playa in het Nederlands

Echt geweldige vakantie gehad

Sylvia
30-10-2018

Was een geweldige vakantie,prachtig hotel ligging perfect, alleen maar de boulevard oversteken,eten geweldig wij hadden half pension,kamers superschoon, zeezicht geboekt ik raad dit hotel aan iedereen aan en Mallorca is een leuk eiland voor jong en oud,het strand is ook schoon ,bedden en parasols tegen betaling aanwezig.

Fijn hotel!

Rita
11-9-2018

Prima schone kamer. Heerlijke douche. Fijn uitgebreid ontbijt. Rustige ligging met toch veel restaurantjes in de buurt.

Top hotel!

Eva
21-8-2018

In dit hotel weten ze wat gastvrijheid is! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en het strand voor de deur. Na tien stappen met de voetjes in het zand.

Onze huwelijksreis was mede door dit hotel om nooit te vergeten.

De kamer was weliswaar aan de kleine kant, maar we beschikten over een ruim balkon met zij-zeezicht. Ook de badkamer was ruim met een dubbele wastafel. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt.

De ligging aan het minder drukke gedeelte van de boulevard vonden wij prettig.

Het eten was erg goed: veel keuze en een dagelijks wisselend thema. De medewerkers hebben wij als zeer vriendelijk ervaren.

Wij komen zeker terug.

Lekker schoon hotel, goede ligging, wel voor 50+

Gelukkig stel
10-10-2017

Schoon hotel, behulpzaam personeel, fijne kamers en fijne ligging. Genoeg te doen in de omgeving, de beste restaurants vind je achter de boulevard/hotels. Verder

Gezellige tentjes. Uiteraard veel Duitsers. Maar dat weet je. Als 20'er / 30'er heb je in het hotel niets te zoeken. Veel bejaarden. Zwembad is altijd koud omdat er geen zon op staat. Ontbijt is eenvoudig, maar al met al n fijne vakantie gehad. Let op: neem je twee strandstoelen en ga je onder een parasol zitten dan ben je € 16,- voor heel de dag kwijt.

Prima hotel meteen aan het strand

Hans
3-9-2017

Met Alejandra op het terras altijd vriendelijkheid.

Goed eten. Wat kleine kamers.

Mooie ligging centraal.

Eten mag warmer opgediend worden. Zwembad mooi en geen last van handdoeken.

Wij kkmen hier nog wel terug.

"Aanrader"

Albertine
1-6-2017

Vrij rustige 18+ hotel met zeer goede service, vriendelijk personeel en aangenaam buffet.

Kleine maar mooie en propere kamer op het 1e verdiep met zicht op zee.

Terras met 2 ligbedden per kamer, voor meerdere kamers samen met de hele namiddag zon.

Mooi ingesloten zwembad, maar wij zijn niet zo'n zwembad liggers.

Streek is hoofdzakelijk Duits getint, maar niet echt storend.

Mooie wandelboulevard met winkeltjes, terrasjes en restaurants. In de straten achter de hotels bevinden zich nog meer goede restaurants.

Zeker aan te raden!

Fantastische huwelijksreis!

Danny de Ruiter
12-5-2017

Rust, reinheid en regelmaat. De drie belangrijkste ingrediënten voor een ontspannen vakantie. Het was onze huwelijksreis en werden prima ontvangen en hadden een mooie schone kamer met uitzicht op de boulevard en zee. Fantastische schone badkamer met alle gemakken. Super uitgebreid ontbijt en diner met allerlei keuzes en elke dag andere maaltijden of thema's. Op loopafstand van winkeltjes, het strand, de boulevard en zee. Heeft eigen zwembad en cocktailbar. Betreft 18+ hotel en dat geeft geen overlast van jeugd of kleine kinderen in het restaurant of ik het zwembad. Al met al super locatie en hebben in ijdels alweer geboekt voor dit jaar.

Geweldig!

Rosalie
20-8-2015

Het beste 4* hotel tot nu toe! Hotel is modern, schoon en verzorgd. Personeel vriendelijk vooral de receptie. Kamers zijm mooi en schoon, we hadden zelfs 2eigen ligbedden! Het eten is goed en vers. De SPA stelt niet veel voor maar leuk voor een x.

aanrader

hotel rustig gelegen
15-8-2015

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie, restaurant als de kamermeisjes.

Het eten is er heel lekker, alles is ook snel terug aangevuld.

Leuk terras waar je buiten kan eten.

Vernieuwde kamers met inloopdouche.

Kamers zijn aan de kleine kant.

Het bed had geen gewoon hoofdkussen maar een rol, even wennen om hier op te slapen.

Tijdens ons verblijf waren er om 9u30 nog genoeg lege zwembadbedjes te vinden, dus geen "handdoekjeleg" s'morgens vroeg.

Wifi te betalen, 20 euro voor 2 weken.

Aan de bars op de wandelpromenade is de wifi gratis.

Stoelen op het strand kosten 5,35 euro voor de ganse dag.

Aanrader

Ann Deleenheer
11-8-2015

Derde maal dat we dit hotel bezochten. Afgelopen winter volledig gerenoveerd en nu ook 'adults only.' Heel nette kamer met dagelijkse schoonmaak. We hadden een kamer op de 5de verdieping aan de zwembadzijde maar ook toch zeezicht. Geen hinder van geluidsoverlast ondanks de ligging aan de drukke wandelpromenade. De vriendelijkheid van het personeel en de uitstekende keuken (alles in buffetvorm) maakt het voor ons een ideale vakantie. Er is nu ook gelegenheid om buiten te eten maar wij verkiezen het frisse binnenrestaurant. De keuken is ook voorzien op vegetariërs of mensen met allergiëen, zoals gluttenvrij brood en suikervrije producten. Lange broek voor de heren is een verplichting bij het diner. Alles toegankelijk voor rolstoelpatienten als pluspunt.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Acapulco Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Acapulco Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.