Hotel Grupotel Acapulco Playa

Tonen op kaart

71 reviews over Hotel Grupotel Acapulco Playa

• 2019
    7Sylvia28-06-2019

Nooit meer dit hotel of buurt.

Dit hotel en de boulevard is voor Duitsers. Het percentage Duitsters is gemiddeld 95%. Zij worden in dit hotel op handen gedragen en de rest wordt vriendelijk geholpen maar je ziet en voelt duidelijk verschil. Ik als Nederlander zou hier niet meer naar toe gaan. Zelfs de brief voor mijn vertrek die ik van de receptie kreeg was in het Duits.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Sylvia30-10-2018

Echt geweldige vakantie gehad

Was een geweldige vakantie,prachtig hotel ligging perfect, alleen maar de boulevard oversteken,eten geweldig wij hadden half pension,kamers superschoon, zeezicht geboekt ik raad dit hotel aan iedereen aan en Mallorca is een leuk eiland voor jong en oud,het strand is ook schoon ,bedden en parasols tegen betaling aanwezig.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Rita11-09-2018

Fijn hotel!

Prima schone kamer. Heerlijke douche. Fijn uitgebreid ontbijt. Rustige ligging met toch veel restaurantjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Eva21-08-2018

Top hotel!

In dit hotel weten ze wat gastvrijheid is! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en het strand voor de deur. Na tien stappen met de voetjes in het zand. Onze huwelijksreis was mede door dit hotel om nooit te vergeten. De kamer was weliswaar aan de kleine kant, maar we beschikten over een ruim balkon met zij-zeezicht. Ook de badkamer was ruim met een dubbele wastafel. De kamer werd elke dag goed schoongemaakt. De ligging aan het minder drukke gedeelte van de boulevard vonden wij prettig. Het eten was erg goed: veel keuze en een dagelijks wisselend thema. De medewerkers hebben wij als zeer vriendelijk ervaren.
    Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Gelukkig stel10-10-2017

Lekker schoon hotel, goede ligging, wel voor 50+

Schoon hotel, behulpzaam personeel, fijne kamers en fijne ligging. Genoeg te doen in de omgeving, de beste restaurants vind je achter de boulevard/hotels. Verder Gezellige tentjes. Uiteraard veel Duitsers. Maar dat weet je. Als 20'er / 30'er heb je in het hotel niets te zoeken. Veel bejaarden. Zwembad is altijd koud omdat er geen zon op staat. Ontbijt is eenvoudig, maar al met al n fijne vakantie gehad. Let op: neem je twee strandstoelen en ga je onder een parasol zitten dan ben je € 16,- voor heel de dag kwijt.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hans03-09-2017

Prima hotel meteen aan het strand

Met Alejandra op het terras altijd vriendelijkheid. Goed eten. Wat kleine kamers. Mooie ligging centraal. Eten mag warmer opgediend worden. Zwembad mooi en geen last van handdoeken. Wij kkmen hier nog wel terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Albertine01-06-2017

"Aanrader"

Vrij rustige 18+ hotel met zeer goede service, vriendelijk personeel en aangenaam buffet. Kleine maar mooie en propere kamer op het 1e verdiep met zicht op zee. Terras met 2 ligbedden per kamer, voor meerdere kamers samen met de hele namiddag zon. Mooi ingesloten zwembad, maar wij zijn niet zo'n zwembad liggers. Streek is hoofdzakelijk Duits getint, maar niet echt storend. Mooie wandelboulevard met winkeltjes, terrasjes en restaurants. In de straten achter de hotels bevinden zich nog meer goede restaurants. Zeker aan te raden!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Danny de Ruiter12-05-2017

Fantastische huwelijksreis!

Rust, reinheid en regelmaat. De drie belangrijkste ingrediënten voor een ontspannen vakantie. Het was onze huwelijksreis en werden prima ontvangen en hadden een mooie schone kamer met uitzicht op de boulevard en zee. Fantastische schone badkamer met alle gemakken. Super uitgebreid ontbijt en diner met allerlei keuzes en elke dag andere maaltijden of thema's. Op loopafstand van winkeltjes, het strand, de boulevard en zee. Heeft eigen zwembad en cocktailbar. Betreft 18+ hotel en dat geeft geen overlast van jeugd of kleine kinderen in het restaurant of ik het zwembad. Al met al super locatie en hebben in ijdels alweer geboekt voor dit jaar.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Rosalie20-08-2015

Geweldig!

Het beste 4* hotel tot nu toe! Hotel is modern, schoon en verzorgd. Personeel vriendelijk vooral de receptie. Kamers zijm mooi en schoon, we hadden zelfs 2eigen ligbedden! Het eten is goed en vers. De SPA stelt niet veel voor maar leuk voor een x.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10hotel rustig gelegen15-08-2015

aanrader

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie, restaurant als de kamermeisjes. Het eten is er heel lekker, alles is ook snel terug aangevuld. Leuk terras waar je buiten kan eten. Vernieuwde kamers met inloopdouche. Kamers zijn aan de kleine kant. Het bed had geen gewoon hoofdkussen maar een rol, even wennen om hier op te slapen. Tijdens ons verblijf waren er om 9u30 nog genoeg lege zwembadbedjes te vinden, dus geen "handdoekjeleg" s'morgens vroeg. Wifi te betalen, 20 euro voor 2 weken. Aan de bars op de wandelpromenade is de wifi gratis. Stoelen op het strand kosten 5,35 euro voor de ganse dag.

Gereisd met partner in augustus 2015

3 tips over Hotel Grupotel Acapulco Playa

• Denise en Randy, 14-09-2013

Huur een auto via het hotel. Prima service! Met de fiets naar Palma is ook een aanrader. De tocht duurt ongeveer een uur. Parkeer je fiets ergens in het centrum en verken de prachtige stad.

• schelvis, 11-08-2012

neem niet teveel handdoeken mee. Handdoeken service bij de balie van hotel, al wil je ze 5x per dag wisselen. Wel borg 10 euro per (grote) handdoek

• Ineke Beckers, 10-07-2012

Het hotel was gewoon geweldig

1 vraag over Hotel Grupotel Acapulco Playa

• HD, 10-11-2015

vliegveld

Heb je in of bij het hotel geluidsoverlast van het vliegveld?

diana, 28-12-2016

nee hoor je ziet de vliegtuigen vooral in donker met lichtjes je hoort helemaal niets ervan.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats