Hotel Flamingo Myseahouse

Hotel Flamingo Myseahouse

7.8Goed

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Myseahouse voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • Jacuzzi
  • Sauna

31 reviews over Hotel Flamingo Myseahouse

• 9Jolanda25-07-2017

Fantastisch, helemaal vernieuwd tophotel!

Het hotel is van binnen helemaal opnieuw gebouwd en heet nu My SeaHouse Flamingo. Alles is nieuw de gezamenlijke ruimtes, de kamers, het sanitair, het meubilair, de handdoeken, het bestek en serviesgoed. Iedereen is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het eten is van uitzonderlijk goede kwaliteit en wordt met de beste zorg bereidt en aangevuld. Dit gebeurd in een aparte ruimte dan waar je zit te eten. Het is ook mogelijk om buiten met uitzicht op de boulevard en de zee te ontbijten en te dineren. Het hotel ligt aan de boulevard bij Balneario 6 en dit is midden in het drukke gedeelte van Playa de Palma, tussen Megapark en de Bierstrasse in. Hierdoor is er vooral 's nachts veel lawaai maar het mooie, vernieuwde, schone tophotel maakte dit nadeel voor ons meer dan goed! Het is een adult only hotel en daardoor een oase van rust midden in alle drukte!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam Aben05-08-2012

Grandioos Hotel

top hotel!!!! prachtige ligging!!! lekker eten ,goede bedden,kamers en hotel zeer schoon. wat lawaaierig maar dat weet je als je aan ballerman zes ligt. wij hadden een top vakantie!!!!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Fam. Helmers28-11-2009

mooi hotel

alleen de avondanimatie was niks. Ver ligt het hotel op een toplocatie. Dicht bij het strand en terasjes

Gereisd met partner in november 2009

• 8ansja24-07-2009

goed 4 sterren waardig hotel

prima hotel, in een drukke uitgaanswijk. Lekker eten, goede bedden en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Martijn17-08-2008

Barcelo Flamingo

Van 01-08 t/m 10-08 voor de tweede keer (1e keer in 2005) in dit hotel geweest.

Hotel ligt direct aan de boulevard en het strand, waardoor je 's nachts wel eens wat meekrijgt van het feestgedruis. Slapeloze nachten hebben wij echter niet gehad. Voor mensen die "licht" slapen wellicht verstandig om oordopjes mee te nemen.

Kamers zijn inderdaad niet erg ruim maar mijn inziens ook niet te krap. Airco op onze kamer functioneerde goed.

Eten vonden wij goed. Doordat vaak de bordjes bij het buffet ontbraken was het soms wel een verassing wat je op je bord schepte. Zelf zijn we iedere morgen tussen 10.00 en 10.30 uur gaan ontbijten, en omstreeks dit tijdstip werd het "eitje" voor ons gewoon nog gebakken. Bij zowel het ontbijt en het diner duurde het echter wel (te) lang voordat het buffet werd bijgevuld.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Frederique29-06-2008

Redelijk tot goed

Ben zojuist terug van een weekje Mallorca en heb in dit hotel gelogeerd. Ligging is uitstekend, stranden ook, schreeuwende Duitsers was de eerste dagen erg (voetbal) maar had het eerlijk gezegd nog erger verwacht. Eten kon inderdaad beter, maar er is keus genoeg. De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Verder zijn de gasten varierend van jonger tot wat ouder, relaxte sfeer, niet te massaal, weinig kinderen. Voor ons heel prima en misschien voor herhaling vatbaar. Personeel is correct en vriendelijk. Rustig hotel. De kamer met zijzeezicht hebben uitzicht op de hele baai, ik zat zelf in kamer 324, schitterend uitzicht, oberdag en 's avonds. Enigste nadeel, de striptent t.o. het hotel, tot 6 uur in de ochtend open! Maar met de schuifpui dicht is dat ook weer opgelost! Sinds 2 jaar hoort het hotel niet meer bij de BARCELO groep, hoorden wij. Is nu in Duitse handen gekomen. Kwaliteit daardoor iets achteruit gegaan.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Jennifer van Deursen20-06-2008

Top locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, niet echt goed in engelse taal.

Het avondeten vond ik rond uit smakeloos. Het ontbijt was wel prima. Dit wil niet zeggen dat er niet voldoende keuze was, dat was er wel degelijk.

De schreeuwende Duitsers heb je aan de gehele kustlijn, dus niet speciaal bij dit hotel. Deze komen voor al af op de striptease tenten, die naast zo ongeveer elk hotel wel één te vinden is. Dit hotel ligt echter wel in het 'duitse' deel. een stuk oostelijker(loopafstand) vind je veel meer Nederlanders. Hier zijn is het strand wel mooier en rustiger.

Kamers (heb er twee gezien) waren mooi! De douche heeft een raam naar de slaapkamer (geen zorgen er is een gordijntje om deze dicht te doen) Aparte toilet. Goed balkon. Zeer dichtbij het strand, mooi zwembad(je) buiten, ook binnen (zeer klein)

Verder zeer schoon hotel (daar gaat het om), goed vertoeven.

Als je schreeuwende Duitsers vreselijk vind, ga dan niet naar Mallorca.

Gereisd met familie in mei 2007

• 9J Meesters14-09-2007

Het hotel is zeer centraal gelegen direct aan de boulevard en het strand. Het personeel is zeer hulpvaardig en vriendelijk. De kamers worden dagelijks keurig schoongemaakt. Zowel het ontbijt als het diner zijn zeer gevarieerd en goed verzorgd. Kortom, een prima hotel en zeker een aanrader voor Mallorca gangers.

Gereisd met partner in september 2006

• 7peter27-08-2007

op zicht een goed hotel maar personeel kan slecht engels en duits. eten is redelijk goed maar weinig afwisseling. last van scheeuwende duitsers maar dat wisten wij vooraf want het zit in het duitse gedeelte. het nederlandse gedeelte zit op 15 minuten lopen dus best te doen. het hotel zit bij strandtent 6. kamer was groot zat en de airco werkte goed. er was geen annimatie meer in augustus. we zijn hier 8 dagen geweest en kijken terug op een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7laura 16-08-2007

Wij moeten eerlijk bekennen dat we een beetje teleurgesteld waren over dit hotel.. De kamer was klein en de airco was zeer minimaal op de hoogste stand,dus als gevolg slapeloze nachten omdat de ramen ook niet open konden blijven i.v.m de feestgangers s nachts. Het eten was vrijwel elke avond hetzelfde en er stonden ook geen bordjes met wat voor vlees/vissoort er in de bakken lag bij het buffet. Het ontbijt was beter, al werd er slecht bijgevuld, als je een keer om tien uur wilde ontbijten,was de showcooking voorbij, dus geen gebakken eitje meer, dit terwijl er staat genoteerd dat je tot half 11 kan ontbijten?! Als we een drankje wilde bestellen, moesten we een half uur wachten omdat er maar 1 personeelslid rondliep en het erg druk was met klanten ivm hoogseizoen. de ligging is wel super. zeker geen vier sterren waard!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages