Hallo, ik ben in augustus 2005 naar mallorca geweest

Hotel FERGUS Geminis ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door D....

Hallo, ik ben in augustus 2005 naar mallorca geweest

D....
26-8-2005

Hallo, ik ben in augustus 2005 naar mallorca geweest. Hotel geminis is een goed hotel. Het personeel is best vriendelijk, en als je het vraagt willen ze alles wel voor je doen. De kamers zijn schoon en netjes, elke morgen wordt je bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Het bed slaapt lekker. Er is geen overbodige luxe, maar wel een tv, telefoon en ligbad. De ligging is zeer goed als je graag uit wilt in het nederlandse gedeelte (tussen ball. 2 en 3). Het eten is niet echt lekker, op dit punt is het dus een afrader (De toetjes waren echter wel heel lekker). Het zwembad was wel behoorlijk klein, hier hebben we dan ook geen gebruik van gemaakt want op het strand liggen is veel relaxer. Ik heb het goed naar mijn zin gehad in het hotel, op het eten na is het een aanrader als je niet zo veel luxe verlangt.