Hotel FERGUS Geminis

18 reviews over Hotel FERGUS Geminis

• 2019
    7Vesude28-07-2019

Gedateerd maar prima

paar nachtjes verbleven. Ietwat gedateerd maar erg schoon en prima bedden. Zeer vriendelijk personeel vooral achter de receptie. Niks is ze teveel. Eten voor ieder wat wils. Ligging tov strand is 800 meter. Goed te doen. Hotel is erg gericht op jongeren. Voordeel is dat ze tot de middag sliepen waardoor het zwembad van ons was :-). Badkamer aan renovatie toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Yvette04-08-2016

Beter dan verwacht

Juli 2016 heb ik samen met mijn zus (20 en 22 jaar) 7 dagen in dit hotel gelogeerd. Nadat we de recensies hadden gelezen waren we er niet erg gerust op. Het hotel is inderdaad erg verouderd maar alles werkt. Er was een prima airco op de kamer en de bedden waren goed, ook was er een balkon aanwezig, maar nieuw is het allemaal niet (het enige wat wij misten was een koelkastje) Dit hotel is wel een echt jongeren hotel, ga hier niet heen voor je rust of met kleine kinderen. In de avond zitten er veel jongeren bij het hotel (heel gezellig, als je dit zoekt) Wij verbleven op van basis logies ontbijt. Je kon eventueel lunch/avondeten bijboeken. Logies ontbijt was voor ons prima aangezien je aan de boulevard talloze restaurantjes hebt. De locatie is perfect. Op ongeveer 5 minuutjes lopen van de boulevard en zee.

Het ontbijt was verder prima, niet uitgebreid maar voor ieder wat lekkers. Koffie is niet te drinken net als de sapjes.

personeel is erg vriendelijk en er wordt erg goed schoongemaakt. (iedere dag)

Wifi op de kamer kon niet maar er was wifi in de lobby en deze werkte prima. Bij het hotel bevinden zich 2 kleine zwembaden. (voorkant en achterkant)

Ondanks de slechte recensies hebben wij een super vakantie gehad, zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Jeaninne19-10-2015

prima

Prijs / kwaliteitverhouding was prima. Rustig hotel met erg lekker eten. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Kamers netjes. Wij hadden twee minpuntjes: al het drinken krijg je in plastic bekers en de toetjesbar was klein [ lees; bijna niks!!]

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Dian28-08-2014

Prima te doen

Het is een mooi hotel, de kamer was ook erg netjes en werd elke dag schoon gemaakt.. Wel erg veel duitsers en bijna geen nederanders, maar niet echt last van ze gehad. Het eten is niet te eten en gewoon koud, echt heel smerig! Elke dag uiteten geweest bij de boulevard, is ook maar kleine 5 minuutjes lopen. Verder een top vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 2Koen15-08-2014

Ga hier niet heen!!

Met vrienden all inclusive dit hotel geboekt. Eten was zo slecht dat ik het nog niet eens aan m'n hond zou voeren. Daarnaast waren wij de enige Nederlanders voor de rest waren er alleen maar Duitse jongeren aanwezig. Zwembad is klein en de bedden rondom liggen totaal niet lekker. Ligging is opzich wel redelijk en verder werd er goed schoongemaakt en hadden we iedere dag schone handdoeken. Al met al zeker geeeen aanrader!!

Hotel Manager FERGUS Geminis, Online Media, 21-08-2014

Beste Koen,

Hartelijk dank voor het delen van uw review. Het is spijtig te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Ons buffet is gericht op de vele nationaliteiten welke in ons hotel verblijven en voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Uit uw review kan ik opmaken dat het wellicht niet helemaal naar uw smaak is.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Edwin31-07-2014

Goed hotel

Goed hotel ligging is prima kleine 5 minuten lopen naar het strand en boulevard. De kamers zijn netjes wat gedateerd, elke dag wordt er schoongemaakt. In het hoogseizoen zijn er veel Duitse jeugd aanwezig ze zijn wel aanwezig maar niet heel erg hinderlijk zou ouderen en gezinnen het in niet in deze periode aanraden. de kamers waren wel wat gehorig tijdens de nachtelijke uren geen last van geluidsoverlast gehad. Toen ik er was zat er Nederlands personeel bij de receptie. Het eten lopend buffet is niet echt goed, ziet er ook niet lekker uit. ben daarom bij de boulevard gaan eten waar je voor een goede prijs kan eten.

Alleen gereisd in juli 2014

• 3Leon25-05-2014

geen aanrader

Personeel is zeer onvriendelijk op een enkele na . In het weekend komen er groepen Duitsers die zeer luidruchtig en vaak dronken zijn.

Joan Sastre Flexas, Director, Online Media, 28-05-2014

Geachte Gulpen, Bedankt voor het nemen van de moeite om uw mening te plaatsen over uw verblijf in ons hotel. Onze excuses voor het gedrag van onze werknemers. Wij verzekeren u dat hier aan gewerkt zal worden. Met vriendelijke groet, Joan Sastre Flexas Directeur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 10mevrouw Brandt29-07-2013

Goed, maar de kamer waren bijna niet schoongemaakt

De kamers waren super goed, alleen er werd 8 dagen lang niet schoon gemaakt! Ja, blind met een veger erdoor heen. ook de handdoeken werden maar 2 x ververst. dit was het enige dat erg jammer was. verder was het goed!!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 2Rens der Kinderen27-07-2013

Absoluut niet waar voor je geld.

Fergus Geminis is een van de slechtste (all-inclusive) hotels waar ik ben geweest als jeugdige. In dit 2e jaar Mallorca (feestvakantie) zaten ik en mijn vrienden in Geminis. Er wordt van alles beloofd en de foto's zien er mooi uit, maar het hotel is 3 keer niks.

Ik ben absoluut geen slechte eter maar zelfs ik kreeg het eten niet weg. De manier van beveiligen slaat ook nergens op. als je vraagt om een sleutel van een bepaalde kamer krijg je deze gewoon. Als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen wordt er bijna geen actie ondernomen. Het personeel is chagrijnig, alleen de stagiaires zijn allemaal vriendelijk.

De ligging is oké. je moet een minuut of 5 lopen voor je op de strip bent. Wel is de ligging net in het duitse gedeelte, dus veel duitsers

Er wordt gezegd dat er wifi is, dat klopt. Er is namelijk alleen (gratis) wifi beneden in de lobby, die te sloom is.

Ga absoluut niet naar Geminis.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 6R.E. Wiedenhof01-10-2007

Ligging van het hotel is gunstig t.o.v. strand en Palma. Personeel was niet erg vriendelijk. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Erg veel Duitsers, die je vaak uit je nachtrust hielden.De kamers waren erg gehorig. Aan animatie was er niets te beleven. 3 maal per week een DJ en dat was het.De bar ging om 24.00 uur dicht. Zwembad is erg klein en er zijn weinig ligstoelen beschikbaar. We zijn in de periode 3-9-07 t/m 13-09-07 geweest.We zijn tot de conclusie gekomen, dat we dus nooit meer naar dit hotel teruggaan. We zijn tot de Kamers werden wel goed schoongemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats