Hotel Condor

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag17°5°
Hotel Condor
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Condor voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Laatste review

het hotel is niet massaal, rond de 32 kamers, wat erg prettig is. Het personeel is vriendelijk. het eten is goed, niet heel super, maar kun je ook niet echt verwachten in zo'n typisch 3 sterren hotel. als je veel buiten leeft, is dit hotel prima vertoeven. het is eenvoudig, maar netjes en schoon.

Kenmerken

wij zijn hier in mei 2006 geweest erg ongezellig hotel en

loes
13-7-2006

wij zijn hier in mei 2006 geweest erg ongezellig hotel en bom vol duiters

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Condor in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Condor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.