Appartement Ben Hur

Appartement info

Meer appartement info

167 reviews over Appartement Ben Hur

• 8Nick01-08-2011

Mooie plek voor jongeren vakantie

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest. Het hotel was keurig. Goed verzorgd en de kamers waren ook netjes. Wij waren daar met een groep vrienden net als de meeste gasten van het hotel. Het hotel ligt in het duitste gedeelte van Mallorca. Veel zuipende Duitser, maar zeer vermakelijk. Na een tijd lopen op de boulevard kom je in El Arenal het Nederlandse gedeelde. Beide heel gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Anna13-07-2011

Mooi appartement, ver van Nederlandse gedeelte

Hallo! Ik ben een maandje geleden op examenreis geweest naar Ben Hur. Het appartementen complex is groot maar wel overzichtelijk. Wij hadden met 5 meiden een hele mooie ruime kamer op de 7de verdieping met heel mooi uitzicht en 2 ruime balkons. In het appartement heb je alles wat je voor een weekje nodig hebt. De keuken, de badkamer en de kamers waren allemaal prima in orde (En heel schoon!). Om de 2 dagen kregen we schone handdoeken en lakens. De receptie is Nederlands en heel erg aardig en behulpzaam.

Wat wel een heel erg groot nadeel is, is dat dit hotel in het Duitse gedeelte ligt. 's Avonds als je uitgaat ga je misschien lopen, maar dat is toch minimaal een kwartier lopen (met 5 vriendinnen). De taxi's zijn dus wel een uitkomst. Die komen je ophalen bij het hotel en brengen je ook weer netjes thuis. Met 3 vrienden waren we meestal rond de 7 euro kwijt. Dat was dus wel te doen. Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad!

• 9ilona03-07-2011

heel goed appartement

appartement benhur is goed bevallen 1min puntje is dat omdat de airco was uitgevallen je met de deuren open moest slapen en dat was weer geen pretje omdat het dan weer overlast gaf ,herrie van dronken mensen op straat maar verder alleen maar goeds zeer vriendelijk personeel.

• 8gert03-07-2011

voor de prijskwaliteit is het goed

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.priscilla is een kanjer ga je ernaar toe,vraag ze of je dropjes mee wil nemen deze zijn namelijk niet te koop,en daar doe je haar een groor plezier mee

Gereisd met partner in juni 2011

• 7kirsten27-06-2011

een aanrader

een beetje verouder app.cpmplex, ruim en zeer schoon.personeel vriendelijk en praten allemaal Nederlands, een voordeel.Priscilla zeer hulpvaardig en super vriendelijk !!komen zeker terug

• 8Suzanne27-06-2011

Mooi Appartement

Toen ik hier met mijn moeder en oom heen ging hadden hun zo hun twijfels over het appartement, zelf doe ik niet zo moeilijk erover aangezien ik nog jong ben. Gelukkig is het voor hun 100% meegevallen. Het appartement ligt dan wel in het Duitse gedeelte maar dat vonden wij niet erg. Persoonlijk vonden wij het duitse gedeelte ook mooier dan het nederlandse gedeelte. HEt personeel kunnen allemaal Nederlands dus dat was geen probleem qua communicatie. Oftewel dit appartement is zeker een aanrader voor jong en oud!

• 7Veenstra20-03-2011

Leuk appartement

Leuk appartement vooral voor jongeren. Dichtbij het strand maar wel het duitste gedeelte, het nederlandse gedeelte is een klein stukje lopen. Verder lekker ruime balkonnen, en het appartement viel qua ruimte ook mee. Een aanrader voor een leuke prijs!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 870524-02-2011

Prachtige vakantie gehad!

Ik heb samen met vriendinnen een prachtige vakantie gehad in Ben hur. Liesje was een geweldige gast vrouw. Vooral die klant vriendelijk heid en haar glimlach bracht me dichter bij haar... Ook de kamers waren beste nog ruim en het balkon op de 7de verdieping was echt heel mooi! Je moet er niet met grote verwachtingen heen gaan, dan word het echt een leuke vakantie. Het strand is nog geen 5minuten lopen... Alleen de nederlandse uitgaans tenten was niet echt lopend te doen savonds..

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6Erik28-12-2010

Redelijk appartement, prima geprijsd.

De appartementen zijn redelijk verzorgd, alleen vreselijk gehorig. Wel ruim. Personeel is vriendelijk, de ligging is prima: stukje lopen en je bent aan de boulevard.

Gereisd met partner in juni 1998

• 8fernandes02-11-2010

goed app. prijs is goed

prima app. goede bedden, ligging goed vrij rustig min punt erg gehorig app.is schoon

Gereisd met vrienden in september 2010

Appartement Ben Hur info