Appartement Ben Hur

Meer appartement info

167 reviews over Appartement Ben Hur

• 1Sam Boohlan26-07-2014

DRAMA!!!

In 1 woord: Drama. Zo'n hotel gun je niemand. Deze vakantie zijn we met vrienden op vakantie geweest in dit hotel en ondanks dat we ons netjes hebben gedragen, werden we behandeld als een stel relschoppers. Bij binnenkomst van ons appartement merkten we dat er een aantal dingen kapot waren of niet klopten aan ons appartement. Dit hebben wij meteen aangegeven bij het hotel. Ze zeiden dat ze er meteen iets aan zouden doen. Dus niet..... Na nog 3x klagen of ze er nou iets aan gingen doen, hebben ze uiteindelijk 2 dagen voor vertrek iets aan onze klachten gedaan. Verder werden wij beschuldigd voor het niet inleveren van handdoeken en lakens, terwijl we die hadden ingeleverd waar de hotelbaas zelf bij was. Toen we dit aangaven werden wij ervan beschuldigd dat wij leugenaars waren en dat we voortaan maar moesten betalen voor nieuwe handdoeken en lakens. Voor de rest werkt de Airco amper, ook is die standaard van 8:00-17:00 uitgeschakeld door het hotel. Ook is het zwembad erg onhygiënisch

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 1Guido26-07-2014

Dit hotel gun je niemand!

Waardeloze accomodatie. Receptionisten zijn zo onredelijk. 10 dagen lang hebben we ons goed gedragen met een groep van 12 jongens. Desondanks wordt je hier behandeld als oud vuil. Wanneer een paar mensen hun rommel niet opruimen wordt het zwembad gesloten voor iedereen. En dan te bedenken dat je hier honderdeden euros voor betaald. Daarnaast was het zwembad vies, de bodem lag vol zand en er dreven haren in rond. Klachten werden niet serieus genomen. Het enige wat het personeel je kon bieden waren dreigementen. Iedere dag hingen er briefjes in het hotel waarop werd duidelijk gemaakt dat je zo maar naar huis kon worden gestuurd. Ik heb een geweldige vakantie gehad maar dit was niet te danken aan het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Marian 03-05-2014

Geweldig

Het is prima vertoeven in Ben Hur, heerlijke verse broodjes 's ochtends beneden in het winkeltje. Erg vriendelijk personeel wij zijn nu 3x geweest en het is een aanrader. Ook de schoonmaak is prima!!!! Het ligt vrij rustig en toch is alles dicht in de buurt, strand boulevard , pin en de bushalte . Samengevat in 1 woord super!!!

Gereisd met partner in januari 2014

• 4@@@@@@18-10-2013

Ligging perfect maar dat is ook alles.

Slecht schoongemaakt, zand op de grond en bestek daar zat nog eten op van de vorige gast, handdoeken waren zo dun dat ze niet droogde. Wij liepen op blote voeten buiten op het balkon en onze voeten waren pik zwart. Maar het appartement was wel schoongemaakt werd ons vertelt.We hebben flessen chloor en andere schoonmaakmiddelen gekocht en zijn zelf aan de slag gegaan.Voor ons geen Ben Hur meer

Gereisd met partner in september 2013

• 7Lisanne04-09-2013

Top vakantie!

Appartement Ben Hur ligt in Playa de Palma, het Duitse gedeelte van Mallorca. Wij hebben geen last gehad van schreeuwende Duitsers. Ze deden het wel.. Maar zolang je er zelf om kan lachen, ga je je er ook niet aan irriteren;-) Het appartement was opzich wel schoon, alleen kon je zien dat de borden en het bestek niet goed werden onderhouden. Deze moesten we dus eerst zelf even afwassen. Ook stonden er 3 bedden op de slaapkamer en 1 slaapbank op de woonkamer. Dit vonden wij niet erg gezellig, dus hebben we 1 bed naar de woonkamer verplaatst.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Sarah Anna01-09-2013

Een echt jongerenhotel

Ons reisgezelsschap bestond uit 6 man, wij kregen een app. boven in met twee slaapkamers. Er zat een kleine keuken in en een ruime badkamer. Een nadeel was het feit dat er twee in de woonkamer moesten slapen waardoor er niet veel zitruimte was. Aan het app. zat een groot balkon.

Een nadeel van dit hotel is dat dit in het duitse gedeelte ligt, voor het nederlandse gedeelte moet je een aardig stuk lopen!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Laurinez02-08-2013

Heel gezellig

Samen met 2 vriendinnen was ik naar Ben Hur geweest. Ons appartement was op de begane grond en we hadden een groot terras. De kamer was erg schoon en de handdoeken + beddengoed werden om de dag verschoond. Toen wij een keer de handdoeken buiten hadden laten hangen, konden wij ze alsnog omruilen voor schone handdoeken bij de schoonmaaksters. Vriendelijk personeel. Het was wel jammer dat het appartementencomplex in het Duitse gedeelte ligt bij strandtent 8. Het is hooguit 5 minuutjes lopen van het strand en ongeveer een 15-20 minuten lopen naar het Nederlandse gedeelte, strandtent 1. Je kan ook een taxi (8,-) of de bus (1,50) pakken dus het is geen ramp.

De sfeer bij het zwembad was trouwens heel erg gezellig. Er waren genoeg ligbedden en er werd niet moeilijk gedaan als je wat wilde eten of drinken of een balletje meehad naar het zwembad. Veel Nederlanders kwamen 's middags even naar het zwembad dus dan leer je gelijk veel mensen kennen.

Wij hebben een hele leuke week gehad hier!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Josephina17-06-2013

Hele goede vakntie gehad

Ik ben samen met een vriendin naar dit appartement geweest, en het is ons goed bevallen. Het appartement is heel eenvoudig ingericht maar is wel goed schoon en dat is voor ons het voornaamste. Het kleine winkeltje is ook makkelijk om broodjes te halen.Aan de receptie waren ze vriendelijk en behulpzaam.Het zwembad is niet groot maar ook goed onderhouden. De appartementen zijn wel heel gehorig, maar ja dat is bijna overal zo, ook in de duurdere 4sterren hotels. Het enige nadeel is dat er soms ook veel jongeren komen met heel veel kabaal en veel drinken. Daar wordt wel tegen op getreden vooral door "" tante lies"".Wij hebben maar 1x last gehad s nachts van dronken jongeren.Maar wij waren dan ook net in een ""rustige week "". Nu op dit moment en in de zomer vakantie zal het zeker veel drukker zijn.Als ik nog eens naar Ben Hur ga zal het zeker in september zijn, dat moet de mooiste tijd zijn op Mallorca zegt men.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8serena17-06-2013

Hele leuke vakantie

Onze vakantie in Ben Hur was erg leuk. Van buiten ziet het er een beetje armoedig uit, maar de kamers waren erg schoon en het personeel erg behulpzaam. Vanaf het balkon hadden wij een mooi uitzicht op de zee en de opstijgende vliegtuigen. Een nadeel van het appartement was de keuken waar je echt niks aan hebt. Soep brandde aan áls het water dan wel wilde koken... Gelukkig kan je bij de receptie een waterkoker huren voor 1 euro per dag maar daar kwamen wij te laat achter. Al met al waren we allemaal heel tevreden, het appartement had een knusse schone uitstraling en het kluisje op de kamer vonden we ook wel handig.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Rianne van der Werf29-12-2012

Heerlijke vakantie gehad

Complex mooi, schoon en netjes. Prima bedden en badkamer was schoon en netjes. Het zwembad was lekker en ook netjes. Zeer vriendelijk personeel en erg behulpzame receptie (nederlands), maar als je bonje maakt zullen ze daar ook zeker wat van zeggen. Bijv. bij een groep jongens die bij het zwembad met bier en flesjes begonnen te gooien werd er meteen ingegrepen. Het enige nadeel is dat het complex in het Duitse gedeelte van de boulevard ligt. Om bij het Nederlandse gedeelte te komen kan je de bus of een taxi nemen, maar lopen gaat ook prima. Wij vonden het altijd wel lekker lopen, duurt ongeveer 20-25 minuten langs de boulevard. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Appartement Ben Hur info