7 tips over Appartement Ben Hur

• Fam Routs, 08-07-2012 Rapporteren

als je naar het strand gaat en zo'n leuk strooien parasolletje en bedjes huurt, neem dan een touw en wat knijpers mee(ook ter plekke te koop bij de vele supermarktjes!). Als je je kleding/handdoeken zó over het ijzeren frame van het parasolletje hangt, krijg je er roestplekken in, die er dus niet meer uitgaan....

• Lisanne, 04-09-2013 Rapporteren

Aan het einde van de straat zit een supermarkt en om de hoek zit een Mc Donalds (WiFi!!!). Je kan zo de bus pakken voor maar 1,50 euro p.p. Ook kan je daar een taxi nemen. Let wel op dat je van te voren een prijs afspreekt. Wij waren met 4 vriendinnen en spraken altijd 7 of 8 euro af om naar El Arenal, het Nederlandse gedeelte van Mallorca, te komen. Dit kostte ons dus ook maar 2 euro p.p.

• Laurinez, 02-08-2013 Rapporteren

Het is een stukje lopen, maar bij strandtent 1, tegenover de haven zit een heel erg leuk, schattig tapas restaurantje. Wij hadden gekozen voor het menu waar we ons lieten verassen met verschillende hapjes. Dat was echt superlekker en je krijgt dingen die je normaal nooit zou bestellen. Omdat wij met een reisorganisatie waren (in ons geval GOGO) kregen wij dit menu + drankje voor maar 16,- Voor zoveel echt goed eten is dit helemaal niet duur!

• serena, 17-06-2013 Rapporteren

Huur een waterkoker bij de receptie. Als je richting de zee loopt kom je onderweg een kleine spar tegen, waar ze voor 1,85 lekkere broodjes klaarmaken. Een lekker ontbijt!

We hebben een aantal aanbieders voor Ben Hur voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Josephina, 17-06-2013 Rapporteren

Zoals een vorige bezoeker ook al opmerkte is het zeker aan te raden om bij El Patio te gaan eten ( niet verwarren met El Paso ) Wij hebben ook nog een lekker restaurantje gevonden.. Heel goed eten en niet duur!! Het heet : El Jardin de las Maravillas deze mensen zijn nog maar 4 maanden voor zichzelf begonnen en doen het heel goed. Het zit bij strandtent 08 in de buurt. Je gaat van de boulevard daar de straat in . De hoofdstraat oversteken (bij de Spar)dan is het na 50 meter aan de linkerkant.

• Petra Kielhorn, 22-05-2012 Rapporteren

Als je echt lekker wil eten moet je bij grillrestaurant El Patio zijn. Ze hebben van alles vlees, vis en pasta's. Vriendelijk personeel. Ligt aan de Calle de Acapulco 10, is in de buurt van Ben Hur. De Spagetteria heeft heerlijke spaghetti en lasagne, Hoek van Holland heerlijke sate. El Passo was niet voor herhaling vatbaar. We hebben alle 3 iets anders gegeten en het was niet lekker.

• Thea van Veldhuisen, 10-06-2015 Rapporteren

Schone kamers vriendelijk personeel,Heel goed appartement met een groot balkon.Wij zaten op kamer 704 was een mooi uitzicht.