Aparthotel Ayron Park

Aparthotel Ayron Park
7,8

6 tips over Aparthotel Ayron Park

heijmans, 19-8-2014
fijn om tot rust te komen
Sander, 2-3-2013
Boek op de eerste of tweede etage dan heb je wel wifi.
Irma Visser, 8-9-2012
De catamaran, spring snel met handdoek op het net, de beste plek. De BBQ valt tegen...Verder een zeer mooie tocht gemaakt en heerlijk gezwommen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ayron Park voor je op een rij gezet:

Bas, 14-7-2012
Conclusie: nooit naar toe gaan, plaatjes in reisgids komen niet overeen met de werkelijkheid. Reden: erg slecht eten en slechte kamer!!!
D., 22-7-2010
Als je in het appartement verblijft, zal ik een schaar, kurkentrekker etc. meenemen als dat kan, want er is zeeeer te kort aan inventaris!!!!
saskia, 12-12-2008
Slaap je liever op een hoog kussen? Dan zou ik wel een klein kussentje meenemen, want ze hebben daar wel van die platte hotelkussens.

We hebben een aantal aanbieders voor Ayron Park voor je op een rij gezet: