Aparthotel Ayron Park ***

Review geschreven door BP

Absoluut nooit meer

BP
3-8-2017

Een echte afrader voor grotere reisgezelschappen. Wij verbleven met 12 personen bij Ayron park te mallorca. Bij het inchecken ging het gelijk al mis. Wij hadden vier keer een driepersoonskamer geboekt. Bij aankomst werden wij met 12 personen op 3 kamers geplaatst, dit is geen probleem als het vierpersoonskamers of appartementen zijn, dit waren echter twee- à driepersoonskamers. Het personeel dat bij de receptie werkt is zeer arrogant en minderwaardig tegen over ons geweest. Na de tweede avond stappen mochten vijf personen van ons gezelschap het hotel niet meer binnen, ze moesten op straat slapen (zeer onverantwoord!!!!!). Dit kwam doordat ze na hun mening te luidruchtig waren. De volgende dag moesten deze personen zich melden bij de manager. Deze manager liet ons 700 euro boete betalen voor de zogenoemde geluidsoverlastovertreding. Als we dit niet voldeden werden we uit het hotel gezet. Deze manager doet er alles aan om zoveel mogelijk geld afhandig te maken van haar gasten. tenslotte was de ligging van het hotel wel prima.