Aparthotel Ayron Park ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mattijs Burger

Mattijs Burger,
7-10-2015

Voor mij is het de 5e keer dat ik mag verblijven in hotel Ayron Park, na een wel overwegend oordeel van mijn partner die er al vele jaren komt. Ik heb mij tijdens mijn verblijf in Ayron helemaal gast gevoeld. Onze super kamer werd iedere dag top gecleand en voorzien van schone handdoeken. Personeel is uitermate gezellig en luistert naar je wensen. Spelen overal op in om het je zo gezellig mogelijk te maken. Hotel Ayron park is in een woord een super gezellig familiehotel waar je je echt helemaal thuis voelt en om dit en nog veel meer kom ik hier heel graag terug. Ik