Aparthotel

190 reviews over Aparthotel Ayron Park in het Nederlands

Aanrader voor jeugd!

Nikki,
27-11-2018

We waren met een groep van 5 personen en hadden 2 x 3 persoonsappartement. Wij zijn allemaal rond de 21 jaar en hadden dus een prima vakantie. Er is niet veel te beleven voor kleine kinderen maar voor de wat oudere jeugd is dit een super locatie. Dichtbij de boulevard, een mooi zwembad, een bar met cocktails en heerlijke tosti's. Het is er rustig en er loopt iemand rond bij het zwembad om je te bedienen. Dagelijks werd er schoongemaakt en het beddengoed en handdoeken verschoond.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Redelijk

Corien Van de Wiel,
21-10-2018

Wij hadden er geen idee van dat we een budgetkamer hadden geboekt. We hadden een kamer in "de kelder" ons uitzicht was de neus van auto's. Wifi was nauwelijks aanwezig. Het eten redelijk wel dagen achtereen dezelfde toetjes

Gereisd met partner in oktober 2018

Net hotel , maar niks te doen voor kinderen..

Bianca Vd Broeke,
21-10-2018

mooi hotel, hadden hotelkamer 216 met prachtig uitzicht op zwembad .Alleen was dit voor mij 1x maar niet meer , totaal niks te doen voor kinderen. Veel Duitsers , veel lawaai , tv vd bar staat hard , personeel eetzaal onvriendelijk ,kan geen goede dag af . Eten zeer matig , maar kan ook smaak wezen .Personeel receptie super vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en schone handdoeken.

Laatste dag vertrokken we eind vd dag , kamer was al verder verhuurd dus konden niet langer blijven . Konden gebruik maken vd douche aan het zwembad , prima , alleen zeer vreemd dat je dan 2 euro moet betalen voor de hamddoeken , waskosten noemde ze dat.

Verder ligt het hotel in het Duitse gedeelte en dat hebben we gemerkt ,alleen maar zatte ,lallende Duitse jonge lui aan de boulevard. Voor mij met mn zoon van 9 dit hotel niet meer . Ga liever naar hotel waar ze vriendelijker zijn en en war wat leuks gedaan wordt voor kids .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

nooit meer helaas

heijmans,
7-8-2018

we komen hier nu 10 jaar dit jaar was het eten zeer slecht er staat schijnbaar een opwarmer in de keuken geen kok.

Zeer veel lawaai in de nacht en veel zwemmers van buitenaf al het personeel van de strip komt hier zwemmen dit mag als ze maar een drankje nemen .

ook sinds vorige week voor 15 euro onbeperkt drinken dus veel zatten en ze mogen met drank en sigaretten in het water dit mocht voorheen nooit.

wij gaan hier niet meer naartoe helaas.

in het verleden was dit een zeer goed familie hotel nu een jongeren hotel met weinig disipline.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!! We gaan zeker terug.

Eliza,
4-10-2017

Positief:

Ontzettend fijne en leuke hotel op Mallorca. We zijn hier geweest met onze dochter van 1 jaar en die heeft zich prima vermaakt in het hotel. Personeel was ontzettend lief en willen je met van alles helpen. Wij willen voornamelijk Juan en Naira (en de rest van het restaurant) personeel bedanken!

Het hotel is schoon, je kamer wordt elke dag schoongemaakt (we hadden een babybedje in de kamer (kamer ruim genoeg) en een waterkoker is geregeld door de receptie), het eten is elke dag wat anders, er zijn kinderstoeltjes te vinden in het restaurant en onze dochter kon prima zwemmen aan het begin van het zwembad (ongeveer 15 cm). Er is ook nog een ander klein badje, die ongeveer 65 cm diep is.

Op een paar minuten lopen vindt je een fantastische strand, wat langzaam dieper wordt, dus perfect voor kleine kinderen. Wij hebben in ieder geval genoten!

Aangezien we in september zijn geweest, hebben we niet veel last gehad van jongeren.

Negatief:

Er zijn een paar plekjes in de kamer die mogelijk iets beter schoongemaakt kunnen worden. Dit geldt voornamelijk voor de badkamer. Maar wij hadden hier niet echt problemen mee.

Kamer is gehorig, als er kabaal makende mensen zijn kun je hier wat last van hebben.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi hotel , jammer van het eteni

Jack,
23-8-2017

Samen met mijn vriendin 9 dagen naar Mallorca geweest , erg genoten alleen bij aankomst was onze kamer "bezet" en vervolgens dat "de lichten het niet deden" gelukkig boden ze ons per direct een andere kamer aan (helaas tegen de wc's) maar wel Inc. 9 dagen gratis WiFi en een koelkast voor maar 30 euro 9 dagen.

Het eten was er belabberd, koud, vies en lelijk. Maar het ontbijt was goed te doen.

Prijs vond ik aan de hoge kant maar dat kwam deels door de late boeking van ons.. (eigen schuld)

Nog geen 100 meter en je kwam op de boulevard met een prachtig wit strand en tegen betaling (18 euro) een hele dag 2 ligbedden en een parasol (Mallorca style) ook kleine supermarkt aan de overkant van de straat met geweldig personeel.

Buiten het gebied van de jongeren die komen om te drinken maar niet ver vandaan, totaal geen last van gehad.

Ook genoeg activiteiten om te doen, gewoon bij de receptie vragen en je kreeg een berg informatie (relevante).

Kortweg een geweldige vakantie

Gereisd met partner in augustus 2017

Absoluut nooit meer

BP,
3-8-2017

Een echte afrader voor grotere reisgezelschappen. Wij verbleven met 12 personen bij Ayron park te mallorca. Bij het inchecken ging het gelijk al mis. Wij hadden vier keer een driepersoonskamer geboekt. Bij aankomst werden wij met 12 personen op 3 kamers geplaatst, dit is geen probleem als het vierpersoonskamers of appartementen zijn, dit waren echter twee- à driepersoonskamers. Het personeel dat bij de receptie werkt is zeer arrogant en minderwaardig tegen over ons geweest. Na de tweede avond stappen mochten vijf personen van ons gezelschap het hotel niet meer binnen, ze moesten op straat slapen (zeer onverantwoord!!!!!). Dit kwam doordat ze na hun mening te luidruchtig waren. De volgende dag moesten deze personen zich melden bij de manager. Deze manager liet ons 700 euro boete betalen voor de zogenoemde geluidsoverlastovertreding. Als we dit niet voldeden werden we uit het hotel gezet. Deze manager doet er alles aan om zoveel mogelijk geld afhandig te maken van haar gasten. tenslotte was de ligging van het hotel wel prima.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Ilja,
16-7-2017

Voor ons de perfecte ligging, 5 minuten naar het strand en naar het uitgaansgebied. Vlakbij ook een super grote supermarkt waar alles te vinden is. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en hielpen ons net zolang tot dat wij tevreden waren. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Simpel appartement op perfecte locatie

Bianca Huisman,
13-4-2017

- keuken om zelf te kunnen koken

-grote supermarkt op 200meter lopen

- vlak aan de drukke boulevard

- bedden lagen lekker

- personeel vriendelijk

- weinig keukenaccesoires

- eten in hotel was niet zo lekker

- zwembad aan de kleine kant

Gereisd met partner in september 2016

Mattijs Burger
7-10-2015

Voor mij is het de 5e keer dat ik mag verblijven in hotel Ayron Park, na een wel overwegend oordeel van mijn partner die er al vele jaren komt. Ik heb mij tijdens mijn verblijf in Ayron helemaal gast gevoeld. Onze super kamer werd iedere dag top gecleand en voorzien van schone handdoeken. Personeel is uitermate gezellig en luistert naar je wensen. Spelen overal op in om het je zo gezellig mogelijk te maken. Hotel Ayron park is in een woord een super gezellig familiehotel waar je je echt helemaal thuis voelt en om dit en nog veel meer kom ik hier heel graag terug. Ik

Gereisd met partner in juni 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ayron Park in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ayron Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.