Aparthotel Ayron Park

Aparthotel Ayron Park

7.4Goed

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 551p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

Aparthotel info

• Aan zee
Meer aparthotel info

200 reviews over Aparthotel Ayron Park

• 9E.Berends19-07-2020

Super goed hotel en mooie vakantie

De service was goed, het eten was kwaliteit goed, gezond (ook ongezond aanbod aanwezig) en lekker. Leuke bediening. Geen minpunten

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    4Anoniem18-11-2019

Kom hier niet meer

Veel problemen gehad, slechte service, weinig keuze bij ontbijt, vies eten in de avond.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8C28-08-2019

super mooie locatie zeker voor herhaling.

Wij hebben het super gehad, hadden een app geboekt maar kregen een app zonder keuken omdat die er niet meer zijn of nog niet klaar zijn. Als compensatie hebben we HP gekregen en dat vonden wij keurig. Het hotel is echt zoals op de foto's alles helemaal nieuw en schoon. Heerlijke douche, wij hadden een ruime kamer een woonkamer met slaapbank en tv en een ruime slaapkamer ook met tv en zeer groot 2 bed beide vertrekken af te schermen door schuifdeur en voorzien van airco. mooi balkon met stoeltjes. de kamer had wel een kleine koelkast die prima werkte. Wij vonden het eten prima ontbijt voor iedereen wel wat te vinden, broodjes yoghurt fruit en natuurlijk ook het engelse gedeelte. avond eten hetzelfde elke avond een thema en wij vonden het prima. meerdere zwembaden en stoelen. op het dag 2 kleinere zwembaden met een super uitzicht. al met al zeker een aanrader heel dicht bij het strand en totaal geen overlast. streng met overlast!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Floor van der Holst18-08-2019

Super vakantie

Voor de tweede keer gingen we met vriendinnen naar Ayron Park. De eerste keer twee jaar geleden was zo goed bevallen dat we besloten nog een keer te gaan. Het hotel is volledig gerenoveerd en ziet en tip top uit. We keken onze ogen uit. Schone kamer, elke dag schone handdoeken en vriendelijk personeel. Omdat het hotel nog lichtelijk in de verbouwing zit kregen we het all inclusive eten gratis erbij. Dit hadden wij niet bijgeboekt, omdat we een 4 persoons appartement hadden. Het eten was top. Thema avonden als japans waar we sushi kregen en mexicaans maakten het een hele leuke sfeer. Wij raden het hotel aan iedereen aan. Voor jongeren ligt het op een toplocatie naar het uitgaan en de Nederlandse discotheken.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8Nikki27-11-2018

Aanrader voor jeugd!

We waren met een groep van 5 personen en hadden 2 x 3 persoonsappartement. Wij zijn allemaal rond de 21 jaar en hadden dus een prima vakantie. Er is niet veel te beleven voor kleine kinderen maar voor de wat oudere jeugd is dit een super locatie. Dichtbij de boulevard, een mooi zwembad, een bar met cocktails en heerlijke tosti's. Het is er rustig en er loopt iemand rond bij het zwembad om je te bedienen. Dagelijks werd er schoongemaakt en het beddengoed en handdoeken verschoond.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Corien Van de Wiel21-10-2018

Redelijk

Wij hadden er geen idee van dat we een budgetkamer hadden geboekt. We hadden een kamer in "de kelder" ons uitzicht was de neus van auto's. Wifi was nauwelijks aanwezig. Het eten redelijk wel dagen achtereen dezelfde toetjes

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Bianca Vd Broeke21-10-2018

Net hotel , maar niks te doen voor kinderen..

mooi hotel, hadden hotelkamer 216 met prachtig uitzicht op zwembad .Alleen was dit voor mij 1x maar niet meer , totaal niks te doen voor kinderen. Veel Duitsers , veel lawaai , tv vd bar staat hard , personeel eetzaal onvriendelijk ,kan geen goede dag af . Eten zeer matig , maar kan ook smaak wezen .Personeel receptie super vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en schone handdoeken. Laatste dag vertrokken we eind vd dag , kamer was al verder verhuurd dus konden niet langer blijven . Konden gebruik maken vd douche aan het zwembad , prima , alleen zeer vreemd dat je dan 2 euro moet betalen voor de hamddoeken , waskosten noemde ze dat. Verder ligt het hotel in het Duitse gedeelte en dat hebben we gemerkt ,alleen maar zatte ,lallende Duitse jonge lui aan de boulevard. Voor mij met mn zoon van 9 dit hotel niet meer . Ga liever naar hotel waar ze vriendelijker zijn en en war wat leuks gedaan wordt voor kids .

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 5heijmans07-08-2018

nooit meer helaas

we komen hier nu 10 jaar dit jaar was het eten zeer slecht er staat schijnbaar een opwarmer in de keuken geen kok. Zeer veel lawaai in de nacht en veel zwemmers van buitenaf al het personeel van de strip komt hier zwemmen dit mag als ze maar een drankje nemen . ook sinds vorige week voor 15 euro onbeperkt drinken dus veel zatten en ze mogen met drank en sigaretten in het water dit mocht voorheen nooit. wij gaan hier niet meer naartoe helaas. in het verleden was dit een zeer goed familie hotel nu een jongeren hotel met weinig disipline.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Eliza04-10-2017

Fantastisch!! We gaan zeker terug.

Positief: Ontzettend fijne en leuke hotel op Mallorca. We zijn hier geweest met onze dochter van 1 jaar en die heeft zich prima vermaakt in het hotel. Personeel was ontzettend lief en willen je met van alles helpen. Wij willen voornamelijk Juan en Naira (en de rest van het restaurant) personeel bedanken! Het hotel is schoon, je kamer wordt elke dag schoongemaakt (we hadden een babybedje in de kamer (kamer ruim genoeg) en een waterkoker is geregeld door de receptie), het eten is elke dag wat anders, er zijn kinderstoeltjes te vinden in het restaurant en onze dochter kon prima zwemmen aan het begin van het zwembad (ongeveer 15 cm). Er is ook nog een ander klein badje, die ongeveer 65 cm diep is. Op een paar minuten lopen vindt je een fantastische strand, wat langzaam dieper wordt, dus perfect voor kleine kinderen. Wij hebben in ieder geval genoten! Aangezien we in september zijn geweest, hebben we niet veel last gehad van jongeren.

Negatief: Er zijn een paar plekjes in de kamer die mogelijk iets beter schoongemaakt kunnen worden. Dit geldt voornamelijk voor de badkamer. Maar wij hadden hier niet echt problemen mee. Kamer is gehorig, als er kabaal makende mensen zijn kun je hier wat last van hebben.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 6Jack23-08-2017

Mooi hotel , jammer van het eteni

Samen met mijn vriendin 9 dagen naar Mallorca geweest , erg genoten alleen bij aankomst was onze kamer "bezet" en vervolgens dat "de lichten het niet deden" gelukkig boden ze ons per direct een andere kamer aan (helaas tegen de wc's) maar wel Inc. 9 dagen gratis WiFi en een koelkast voor maar 30 euro 9 dagen.

Het eten was er belabberd, koud, vies en lelijk. Maar het ontbijt was goed te doen.

Prijs vond ik aan de hoge kant maar dat kwam deels door de late boeking van ons.. (eigen schuld)

Nog geen 100 meter en je kwam op de boulevard met een prachtig wit strand en tegen betaling (18 euro) een hele dag 2 ligbedden en een parasol (Mallorca style) ook kleine supermarkt aan de overkant van de straat met geweldig personeel.

Buiten het gebied van de jongeren die komen om te drinken maar niet ver vandaan, totaal geen last van gehad.

Ook genoeg activiteiten om te doen, gewoon bij de receptie vragen en je kreeg een berg informatie (relevante).

Kortweg een geweldige vakantie

Gereisd met partner in augustus 2017

Aparthotel Ayron Park info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats