Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

7.7Goed

Hotel Info

• Aan zee
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Riviera Playa voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

• 2017
    10Marielle10-10-2017

Super hotel! Volledig gerenoveerd. Kamers waren heel erg netjes/nieuw en schoon! Qua eten wat minder uitgebreid maar daarentegen wel heel erg goed eten(boven verwachting) Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is iets rustiger maar alles is per bus binnen 10 a 15 minuten te bereiken! Direct aan het strand. Ik zou zeker terugkeren naar dit hotel.

Met vrienden

• Oude reviews

7Janna Weijer22-03-2013

Schitterende plek

Wij zijn er begin juni 2012 geweest, We gaan dit jaar als ons budget het toelaat wel weer naar dit hotel!! We hadden alleen ontbijt bij de prijs in begrepen. Ging wel!!. Voor mij is eten als het verder goed is , onbelangrijk, je kan overal goed en niet duur eten daar1

• 8Jo en Willemijn31-05-2012

Goed hotel

Wij zijn net terug van Mallorca, het hotel riviera is een prima hotel ,we hadden een gerenoveerde kamer ,dus ik weet niet hoe de rest van de kamers zijn.Wel miste ik een haardroger op de badkamer. Het eten was goed, buffet was groot genoeg om iedere dag iets anders op je bordje te leggen.Het ligt meteen op de boulevard , dus meteen aan het strand.Vriendelijk personeel,sommige ervaren dat anders, maar wees zelf ook vriendelijk,ze verdienen het. Wij zijn al wat ouder ,en met de jeugd heb ik geen probleem ,maar dit hotel zat met Duitse jongeren die zich als varkens gedroegen.Het personeel zei er niets van,zelf moest je er iets van zeggen en dat hielp wel voor eventjes.Heel jammer,wij gaan er niet terug ,maar voor jongeren is dit een fijn hotel.

• 7Liz ter Beek11-01-2010

Wel redelijk

Hotel Riviera Playa is een simpel hotel maar wel een perfecte ligging! Het zit er vooral vol met jongeren. En dan vooral Duitsers! Die kom je sowieso super veel tegen in Mallorca. Verder is het eten matig,maar dat kun je ook niet anders verwachten voor 3 sterren en due prijs. Het is ook niet smerig maar ik heb ook echt wel een paar dingen laten staan. De kamers hebben geen airco ,dat was wel een minpunt want onze kamer lag aan de voorkant (super mooi uitzicht,met zeezicht! dat dan weer wel) en de zon scheen er de hele tijd vol op. En je had alleen maar gordijnen die je dicht kon doen en een ventilator aan het plafond maar die helpt niks. De kussens zijn ook niet echt fijn maar daar wen je aan. Het word wel elke dag schoongemaakt. Verder moet je voor tv en kluisje bij betalen. Verder was het goed! Voor die prijs sowieso 630 euro hebben we ervoor betaald voor 1 week!

• 8Liz ter Beek27-07-2009

Vooral leuk voor jongeren

Hotel Riviera Playa in Playa de Palma is een simpel hotel maar wel een perfecte ligging! Ik ben net terug van het hotel en het zit er vooral vol met jongeren. En dan vooral Duitsers! Heel veel Duitsers. Die kom je sowieso super veel tegen in Mallorca. In het hotel zaten geen andere Nederlanders,alleen maar Duitsers. Verder is het eten matig,maar dat kun je ook niet anders verwachten voor 3 sterren en due prijs. Het is ook niet smerig maar ik heb ook echt wel een paar dingen laten staan. De kamers hebben geen airco ,dat was wel een minpunt want onze kamer lag aan de voorkant (super mooi uitzicht,met zeezicht! dat dan weer wel) en de zon scheen er de hele tijd vol op. En je had alleen maar gordijnen die je dicht kon doen en een ventilator aan het plafond maar die helpt niks. De douche is ook niet echt fijn en de kussens ook niet maar daar wen je aan. Het word wel elke dag schoongemaakt. Verder moet je voor tv en kluisje bij betalen. De service vond ik ook matig. Verder was het goed!

• 8Piet en Ria op het Veld.22-05-2007

Wij zijn van 6 mei t/m 13mei in hotel Riviera geweest een zeer goed all in hotel eten was voor een 3 sterren hotel goed.vriendelijke medewerkers zeer goede ligging aan de zee. elke dag schoonmaak hotel was groots gerenoveerd nieuw groot terras en lig plaatsen aan het zwembad voor de prijs zeker een aanrader.

Anders

2 tips over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

• Jo en Willemijn, 31-05-2012

Mallorca is een mooi groen eiland. Huur eens een auto en rij van dorp naar dorp of ga de bergen in.Ook kun je wat uitstapjes maken,die kun je boeken in het hotel,hoef je niet op de hostes te wachten.

• Liz, 22-01-2010

Huur een scooter bij de vele winkeltjes langs de boulevard (wel goed opletten of het allemaal goed geregeld is,wij moesten ID kaart en rijbewijs laten zien en we betaalde er €20 ofzo voor,veel goedkoper dan sommige andere die vrage veel meer) Mijn vriend reed want hij heeft een autorijbewijs en we kregen helmen van daar. We hadden op een kaart gekeken en er was een plaatsje in de buurt wat Cala Pi heette,zijn we heen gereden. Heel mooi! Mooi strand met een inham en veel rotsen,rustig gelegen.

0 vragen over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

• VerzorgingHalfpension