Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

Hotel Allsun Hotel Riviera Playa
8,4

2 tips over Hotel Allsun Hotel Riviera Playa

Jo en Willemijn, 31-5-2012
Mallorca is een mooi groen eiland. Huur eens een auto en rij van dorp naar dorp of ga de bergen in.Ook kun je wat uitstapjes maken,die kun je boeken in het hotel,hoef je niet op de hostes te wachten.
Liz, 22-1-2010
Huur een scooter bij de vele winkeltjes langs de boulevard (wel goed opletten of het allemaal goed geregeld is,wij moesten ID kaart en rijbewijs laten zien en we betaalde er €20 ofzo voor,veel goedkoper dan sommige andere die vrage veel meer) Mijn vriend reed want hij heeft een autorijbewijs en we kregen helmen van daar. We hadden op een kaart gekeken en er was een plaatsje in de buurt wat Cala Pi heette,zijn we heen gereden. Heel mooi! Mooi strand met een inham en veel rotsen,rustig gelegen.