Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag25°17°
Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Pil-Lari Playa voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa in het Nederlands

Uitmuntend

M. Van der Werf
16-9-2018

Een super goed hotel, direct aan zee, met een fantastisch uitzicht vanaf je balkon.

Slecht is het roken op het terras, bijna alle gasten roken op het terras, en ik als astma patiënt wordt dan verplicht om binnen te zitten.

Duits hotel

Jeniffer
16-8-2018

Ligging heel mooi. Direct aan het water mooi zand strand met super helder water. Je moet wel voor heel veel bijbetalen strandstoel, WiFi, strandlakens, luxere drankjes niet echt al inclusief waardig. Je kan eigelijk alleen eten halen bij het buffet restaurant. Dat is 3 keer per dag. Verder kan je geen eten halen. Alles is in het Duits weinig in het Engels.

Voor ons is dat een No go

Anoniem
11-8-2018

Het eten stelt niks voor het personeel is te beroerd om je te helpen en ze spreken allemaal geen Engels of beroerd daarnaast is het ook zo dat in het hotel je lekker buiten kunt zitten op het terras bij de bar maar om 12 uur gaan ook echt de lichten uit en dan zit je daar in het donker niet echt gezzelig en klant vriendelijk ook vind ik het erg vervelend als je gaat ontbijten als je wat later wakker bent dat alles al word opgeruimt terwijl de tijden wel degelijk anders vertellen kortom een te dure vakantie voor wat je ervoor terug krijgt

Voldeed niet aan verwachting

Woutes
8-8-2018

Airco in t restaurant deed t niet zeeeeer heet. Eten was zo een ramp. Er werd niets met deze klacht gedaan. Zwembad is klein maar zee was heerlijk in de buurt. Kamers Oke. Animatie zeer gedateerd. Vreselijk! Uitgaan een dikke 0. Alles in de buurt ging om 24.00 dicht.

Wij hadden dit hotel geboekt met bevestiging dat ze glutenvrije maaltijden konden aanbieden en dat het geschikt was voor gehandicapten. De buffets waren rijkelijk en overheerlijk, als je alles mag eten, maar voor mij was er heel erg weinig glutenvrij. Je moest steeds verschillende bedienden aan de mouw trekken, er was niet iemand die echt goed op de hoogte was en die ons kon helpen. Zeer teleurstellend. Om binnen te komen moet je eerst trappen op. Er is een antieke rolstoellift, maar onze rolstoel paste er niet op. Ook aan de achterkant van hotel weer trappen naar de boulevard. Wel een soort loopplank voor kinderwagens, maar echt niet rolstoelproof. Het is zeker een prachtig gelegen hotel, alles was verder oké. Leuke barman en gezellige sfeer. Maar ben je gehandicapt of volg je een dieet, dan zeggen wij : "nee, niet gaan".

Mooie accommodatie op prachtige locatie

Anne
26-7-2017

Hotel Pil-Lari ligt op een hele mooie plek, vlak aan het strand en de boulevard. Je loopt daar zo naar toe vanaf het zwembad. Helaas worden de bedjes wel elke ochtend bezet gehouden, en soms wel uren lang zonder dat er iemand zit. Er zitten heel veel Duitsers, dat is soms wel vervelend omdat ook al het personeel Duits spreekt en de menukaarten ook veelal in het Duits zijn. Niet heel erg hoor, je moet je er gewoon niet aan hinderen. Het is niet heel geschikt voor kinderen. Baby's (zoals wij hadden) is geen probleem. Schone appartementen, aardige schoonmaaksters.

Prima Duitse All Inclusive

Sanne
26-7-2017

Hotel Pil-Lari is een echt Duits hotel. De menu's zijn in het Duits en de medewerkers spreken je standaard in het Duits aan. Als je Engels begint te spreken kijken ze verbaasd op. De gemiddelde leeftijd is rond de 50 denk ik. Weinig kinderen, daar is het ook niet op ingericht, maar met onze baby was het prima. Mooie accommodatie. En het eten is echt heel erg goed. Elke avond wat anders en een ruime keuze! Het hotel ligt op een prachtige locatie vlak aan de boulevard, dus je loopt zo naar winkels en naar het strand.

Het is een super hotel. Het pilary playa palma

JH LUIMES Schwiening
1-7-2017

Het hotel heeft alles. Fijn en lief personeel. Erg schoon. Lekker eten. Je komt er thuis. Lekker dicht bij het strand erg mooi gelegen.Alle kamers zeezicht. Super. Fit Is De 4 De Keer Dat WE Er Waren 14 Dagen. En weer erg genoten

prachtige ligging!

marion
16-9-2016

super schoon, vriendelijk personeel en geweldige ligging! maar ondanks dat allemaal erg onpersoonlijk. hotel zat vol en dat merk je in het afhandelen van vragen/opmerkingen. zeker geen 4 ster waard! hotel is gedateerd, appartement zonder kook gerei, ligbad is zitbad, dekbedden veel te kort, geen verlichting op balkon. eetzaal veel te klein, na 7 dagen Moeten wij ineens aangeven hoe laat we wilden eten, om 18.00 of om 19.30 uur. als ik aangeef dat ik niets Moet word ik niet gehoord. moet je de tickets printen dan is dat geen service maar betaal je 1 euro. ook voor wifi moet je €20 per week betalen. prijs/kwaliteit is hier zeker niet in balans! voor 10 dagen ruim €1200,00 pp is er zeker een beter hotel te vinden! sailant detail, gezondheid redenen maken dat dit mijn laatste vliegvakantie was.

fijn appartement/ hotel, ruim,schoon,groot balkon

Angela de Witte
    16-9-2016

direct aan zee, veel winkels en restaurants in de buurt, mooi uitzicht ( allemaal zeezicht)

strand schoon en een heerlijke zee ( ook geschikt voor kinderen)

jammer dat er geen waterkoker op de kamer is en aan het fornuis heb je niks omdat er geen pannen zijn (was eerst app, nu hotel, alleen halfpension of full mogelijk)

weinig stopcontacten, 3e bed is slecht( wordt als bank gebruikt)

2 liften erg weinig in zo'n groot gebouw v 12 verdiepingen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.