Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa

Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa

8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Palma

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Pil-Lari Playa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

258 reviews over Hotel Allsun Hotel Pil-Lari Playa

• 8Dorien31-07-2020

Goed, maar veel winkels gesloten.

Zeer net hotel, eten en drinken is prima. Alleen ivm probleem met appartementen ernaast geen muziek en entertainment buiten. Terras buiten is überhaupt weinig sfeer, s’avonds moet je je maar vermaken. Begin van de week werd het buffet netjes door personeel opgeschept, maar midden van de week kon het volgens hun weer zelf. Lange rijen bij het eten, had liever gezien dat ook ivm de hygiëne alles werd opgeschept. Strenge mondkapjes plicht alleen bij zwembad niet.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Vincent31-05-2019

Geweldig!

Zal meteen met de deur in huis vallen, het hotel is prima, het was er schoon de ligging is fantastisch en we hebben heerlijk gegeten en geslapen! Snap de negatieve reviews over het hotel en de Duitsers dan ook niet! Mallorca staat erom bekent dat er veel Duitsers komen, ga er dan niet heen! Het zijn vriendelijke mensen, daar kunnen wij nog van leren! Het personeel is vriendelijk, we kwamen s’morgens vroeg aan, we konden meteen overal van gebruik maken, wel eens anders mee gemaakt! Normaal gaan we nooit naar het zelfde hotel maar voor het aankomend jaar staat ons adresje al vast..... Pilari Playa!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8M. Van der Werf16-09-2018

Uitmuntend

Een super goed hotel, direct aan zee, met een fantastisch uitzicht vanaf je balkon.

Slecht is het roken op het terras, bijna alle gasten roken op het terras, en ik als astma patiënt wordt dan verplicht om binnen te zitten.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Jeniffer16-08-2018

Duits hotel

Ligging heel mooi. Direct aan het water mooi zand strand met super helder water. Je moet wel voor heel veel bijbetalen strandstoel, WiFi, strandlakens, luxere drankjes niet echt al inclusief waardig. Je kan eigelijk alleen eten halen bij het buffet restaurant. Dat is 3 keer per dag. Verder kan je geen eten halen. Alles is in het Duits weinig in het Engels.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Anoniem11-08-2018

Voor ons is dat een No go

Het eten stelt niks voor het personeel is te beroerd om je te helpen en ze spreken allemaal geen Engels of beroerd daarnaast is het ook zo dat in het hotel je lekker buiten kunt zitten op het terras bij de bar maar om 12 uur gaan ook echt de lichten uit en dan zit je daar in het donker niet echt gezzelig en klant vriendelijk ook vind ik het erg vervelend als je gaat ontbijten als je wat later wakker bent dat alles al word opgeruimt terwijl de tijden wel degelijk anders vertellen kortom een te dure vakantie voor wat je ervoor terug krijgt

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Woutes08-08-2018

Voldeed niet aan verwachting

Airco in t restaurant deed t niet zeeeeer heet. Eten was zo een ramp. Er werd niets met deze klacht gedaan. Zwembad is klein maar zee was heerlijk in de buurt. Kamers Oke. Animatie zeer gedateerd. Vreselijk! Uitgaan een dikke 0. Alles in de buurt ging om 24.00 dicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7MW08-06-2018

Mooi hotel, maar niet als je gehandicapt bent.

Wij hadden dit hotel geboekt met bevestiging dat ze glutenvrije maaltijden konden aanbieden en dat het geschikt was voor gehandicapten. De buffets waren rijkelijk en overheerlijk, als je alles mag eten, maar voor mij was er heel erg weinig glutenvrij. Je moest steeds verschillende bedienden aan de mouw trekken, er was niet iemand die echt goed op de hoogte was en die ons kon helpen. Zeer teleurstellend. Om binnen te komen moet je eerst trappen op. Er is een antieke rolstoellift, maar onze rolstoel paste er niet op. Ook aan de achterkant van hotel weer trappen naar de boulevard. Wel een soort loopplank voor kinderwagens, maar echt niet rolstoelproof. Het is zeker een prachtig gelegen hotel, alles was verder oké. Leuke barman en gezellige sfeer. Maar ben je gehandicapt of volg je een dieet, dan zeggen wij : "nee, niet gaan".

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Anne26-07-2017

Mooie accommodatie op prachtige locatie

Hotel Pil-Lari ligt op een hele mooie plek, vlak aan het strand en de boulevard. Je loopt daar zo naar toe vanaf het zwembad. Helaas worden de bedjes wel elke ochtend bezet gehouden, en soms wel uren lang zonder dat er iemand zit. Er zitten heel veel Duitsers, dat is soms wel vervelend omdat ook al het personeel Duits spreekt en de menukaarten ook veelal in het Duits zijn. Niet heel erg hoor, je moet je er gewoon niet aan hinderen. Het is niet heel geschikt voor kinderen. Baby's (zoals wij hadden) is geen probleem. Schone appartementen, aardige schoonmaaksters.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 8Sanne26-07-2017

Prima Duitse All Inclusive

Hotel Pil-Lari is een echt Duits hotel. De menu's zijn in het Duits en de medewerkers spreken je standaard in het Duits aan. Als je Engels begint te spreken kijken ze verbaasd op. De gemiddelde leeftijd is rond de 50 denk ik. Weinig kinderen, daar is het ook niet op ingericht, maar met onze baby was het prima. Mooie accommodatie. En het eten is echt heel erg goed. Elke avond wat anders en een ruime keuze! Het hotel ligt op een prachtige locatie vlak aan de boulevard, dus je loopt zo naar winkels en naar het strand.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10JH LUIMES Schwiening01-07-2017

Het is een super hotel. Het pilary playa palma

Het hotel heeft alles. Fijn en lief personeel. Erg schoon. Lekker eten. Je komt er thuis. Lekker dicht bij het strand erg mooi gelegen.Alle kamers zeezicht. Super. Fit Is De 4 De Keer Dat WE Er Waren 14 Dagen. En weer erg genoten

Gereisd met partner in juni 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald