Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
8,7

Bij Zafiro Bahia verblijf je in een schone, gerenoveerde kamer. Een aparthotel dat erg geschikt is voor gezinnen met kinderen dankzij de uitgebreide animatie met Disney- en goochelshows, de vele zwembaden en het binnenbad waar je ook met minder weer terecht kunt. Gelegen vlakbij het strand met winkels en een supermarkt op loopafstand.

159 reviews over Aparthotel Zafiro Bahia in het Nederlands

Leuk hotel voor mensen met jonge kinderen!

Renate
25-5-2019

Mooi opgezet resort met voldoende activiteiten voor jonge kinderen. Het eten is erg goed! Helaas geen boulevard voor het hotel, maar voor €7 zit je in Can Picafort. Hier is wel een leuke boulevard.

Mooie ruime kamers met fijne bedden! Zwembaden zijn mooi met voldoende ligbedden.

Hotel is niet aan te raden voor mensen die niets met kinderen hebben of graag op stap gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Het was heel leuk.

Marja
24-5-2018

Klein park met veel vermaak voor kleine kinderen. Personeel is erg aardig en zijn vriendelijk naar de kinderen en ouderen! Je merkt dat ze gewend zijn aan kleine kinderen. Als het regent kun je beneden bij de receptie zwemmen in het overdekte zwembad. Je moet wel heel goed opletten met kleine kinderen want er zijn veel zwembaden. De kamers zijn netjes en pas gerenoveerd, mooie badkamer en goede bedden. Het animatie team is erg enthousiast en zijn er vooral voor de kinderen, erg leuk. Elke avond is er iets te beleven, kinderliedjes en daarna een goochel of Disney show. Wij hebben het erg leuk gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Prima hotel voor gezinnen met kinderen

Meijer
12-5-2018

Een goed en schoon hotel. De mensen waren over het algemeen erg behulpzaam, hoewel soms wat kortaf. Wij hadden een Royal Terrace kamer, en het dakterras van zo'n kamer is super. Het hele complex deed ons netjes en erg nieuw aan. In de eetzaal was voldoende plek en het eten was goed en gevarieerd. Wat gezegd moet worden is dat de meeste foto's van het hoofdzwembad op deze site niet meer kloppen. Het geheel is vernieuwd en er is nu voor een deel plaatsgemaakt voor relaxte ligbedden aan twee kleinere zwembaden. Ik zal wat foto's toevoegen. De meeste buitenbaden zijn niet verwarmd, maar er is ook één verwarmd zwembad. Het hele complex ligt inderdaad wat meer afgelegen, maar er zijn wel wat restaurantjes en winkeltjes/supermarkten op loopafstand. De ligging vlak bij het strand is heel fijn. Ook genoeg vermaak voor (kleine) kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

v. Engeland
3-3-2018

Wij gaan er nu voor het derde jaar achter elkaar heen. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Geweldige accommodatie met gast vrij personeel! Aan te bevelen voor jong en oud!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie!

Familie Oenema
10-10-2016

Super genoten van een geweldig hotel. 2 kamer appartement geboekt. Heerlijk ruime en schone kamer voor 2 volwassen en 2 kids. In het restaurant heerlijk gegeten. Wordt echt werk gemaakt van het eten.Het restaurant is erg gezellig ingericht. Ook bestaat de mogelijkheid om lekker buiten te dineren. Ligging perfect. je loopt zo het strand op.Vlak naast het complex ligt een bos waar je lekker kunt wandelen.

De zwembaden zijn ook goed. Genoeg plaats voor iedereen en een prachtig bad voor kinderen tot 5-6 jaar. Onze dochters hebben iedere dag met veel plezier gespeeld in het bad met alle glijbanen.

Animatie 's avonds super verzorgd. absoluut de moeite waard.

Op de dag van vertrek mochten we onze bagage stallen en konden we de gehele dag gebruik maken van all inclusive. Tevens was er een nette gelegenheid om te douchen.Wordt je allemaal keurig mede gedeeld door het uiterst vriendelijke personeel. Dit geldt voor voor al het personeel.

We komen graag terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Netjes, Schoon, kindvriendelijk hotel.

Frederike Kiwitz
28-9-2016

Wij zijn hier in September 12 dagen geweest. Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Goed:

• 90% van het Personeel vriendelijk. Zeker als je zelf ook vriendelijk doet en een beetje respect hebt voor de bediening. Zijn erg lief voor de kinderen.

• Schoon complex, wordt veel en goed schoongemaakt
  • Eten / buffet is goed. Champagne bij het ontbijt.
  • Heerlijk strand
  • lekker bedden bij het zwembad, wel vroeg zijn. Ze hebben hier een 40 min regel. ben je 40 min weg dan haalt de badmeester je handdoek weg. Wel even op attent maken.
  • Redelijk rustig , als je aan de buitenkant van het complex zit.
  • leuke speeltuin voor de kleintje 3+
  • Wij zaten in een kamer met een tuintje. Dat ie een aanrader.
  • Speciaal kinder buffet
  • bij regen staan er overal paraplu's, wel handig want het lunch buffet is altijd buiten.

verbeterpunten / minder: - Erg koud zwembad. Al het water zo koud is in Friesland dan komen de rayon hoofden weer bijeen. - ala cart restaurant niet bijzonder. Koud opgediend en doorbakken. Ook de tweede keer nadat de eerste terug ging naar de keuken. - kleine bekers bij de postmix. Zelf vragen om een grotere beker. - Stank buiten door riool. - 10 % van de medewerkers erg onvriendelijk - onderhoud van de kamers was nodig. Douche kop stuk, werd wel direct opgelost met een nieuwe kop. De deur badkamer ging niet meer open, na twee dagen zonder deur een nieuwe gekregen. - badmeester kan weleens in slaap vallen.

Tips: Ga bij het ontbijt / avond buffet niet binnen zitten, veel herrie. achterin is een buiten gecreëerd waar je heerlijk rustig kan eten.

Markt in Alcudia is een hele onderneming met de bus. Heen is het nog te doen, maar terug is een drama bij de haltes.

Koks zijn altijd bereid als er bijvoorbeeld een keer geen puree is (voor de kleintjes) dit extra te maken.

Goed hotel! prijzig maar wel een heerlijke plek.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Netjes maar zeer prijzig

Ellie
14-9-2016

Erg druk in de ' vreetschuur" waardoor veel herrie en niet op het gemak kunnen eten. Eten wel erg goed. Ik vind de kamer erg klein en wij hebben hierdoor moeten upgraden naar een "grotere" kamer met royal terraces. Deze heeft een privé dakterras met eigen ligbed een loungebank en jaccuzi. Mooi maar pal in de zon en weinig tot geen schaduw wat niet fijn is zeker met een baby en een peuter. Bovendien belachelijk veel extra geld betaald hiervoor. Ook worden alle bedjes in de ochtend al opgeëist door vervelende gasten die hun handdoekjes en rotzooi neerleggen en vervolgens op het gemak gaan eten. Hierdoor bijna geen gebruik kunnen maken van de mooie ligbedjes aan het zwembad. Verder alles wel schoon en vriendelijk. Ik ga hier niet meer heen. Vind de prijs / kwaliteit niet correct door de hele kleine kamers. Ook veel herrie in de avond door de animatie maar die duurt gelukkig maar tot 22.00 uur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantie

Twinlife
6-8-2016

Goed: -Eten en drinken goed en altijd voldoende -80% van het personeel heel vriendelijk -Mooie schone en ruime kamers -Zwembaden zijn top -200mtr van het strand -Goede animatie voor jong en oud

Niet goed: -20% personeel nors en sjaggie -Werd weinig gedaan aan het handdoek leggen bij het zwembad -Wel wat afgelegen -Als je 2 jaar achter elkaar komt is het animatie programma hetzelfde -Iets meer variatie qua eten, viva tropic was iets beter

Heerlijke vakantie gehad hier, mooie zwembaden al zijn ze wel wat aan onderhoud toe laten wat steentjes los en tegels zijn gescheurd. Animatie was jammer genoeg bijna hetzelfde als vorig jaar toen wij in Viva Tropic zaten. Jammer genoeg zit je wel wat afgelegen hier, je kan niet even een dorpje inlopen of een boulevard oplopen dan moet je echt een paar kilometer lopen/fietsen/rijden Zo kan ik nog wel een paar kleine dingetjes opnoemen, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover alle positieve dingen die het complex wel bied. Al met al zou ik het hotel zeker aan raden als je een gein bent met kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad

Jada
26-7-2016

Eten is bijzonder goed voor en all in hotel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

Nathalie Blok
12-7-2016

Wat een geweldig hotel! Mooi, schoon, prachtige zwembaden en pal aan het mooie zeer kindvriendelijke strand. Het eten was meer dan goed. Wij houden normaal niet van buffet eten,maar dit was echt heel erg goed. Vers en iedere avond een ander thema. Supermarkt op de hoek. Leuke kindershows. Bij ieder zwembad zeer oplettende badmeesters. Heel veilig dus. Enige minpuntje is dat je de badlakens niet dagelijks kan wisselen en dat de kamer twee dagen in de week niet schoongemaakt wordt en daarom dus ook geen schone handdoeken. Een prijzige maar zeer perfecte vakantie! Wij raden dit hotel zeker aan aan gezinnen met opa,oma en jonge kinderen. Prijs kwaliteit is top.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig

• BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Bahia in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.