Appartement Valentin Blue Bay

Appartement Valentin Blue Bay

Appartement
KinderhotelWeer vandaag27°14°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valentin Blue Bay voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Valentin Blue Bay in het Nederlands

prima park

ew
15-8-2011

Ideaal park om tot rust te komen met mooie bungalows met ruim terras. Alleen jammer van de mieren. Het strand is supermooi en makkelijk te bereiken via houten bruggetje. Animatie was onder de maat. Experience club, speciaal gericht op de kids in de leeftijd van 7 t/ 12 jaar had helaas geen 'experience'. De activiteiten als vermeld op hun site gingen niet of aangepast door en waren van korte duur. Miniclub van hoteleigen-animatie was ok. S'avonds is er ook weinig vertier, maar voor de liefhebber is het dorpje cán picafort op loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk verblijf gehad

Lam
28-5-2011

We zijn net terug van een heerlijk weekje vakantie bij Blue Bay Resort. Vriendelijk personeel, heerlijk zwembad met goed kindergedeelte. We hoefden ook geen speeltje mee te nemen voor het strand/zee, dit konden we lenen bij de Kidsclub. s Avonds was er muziek bij het zwembad, maar niet overheersend hard. Ik ben benieuwd hoe dit in het hoogseizoen is. Nu was het redelijk rustig op het park, in het hoogseizoen, lijkt het mij wel erg druk! Het huisje wordt elke dag netjes schoongemaakt, ideaal. Verder was het eten prima tot goed. Elke dag s avonds een ander soort buffet, er zat altijd wel wat tussen wat we lekker vonden. Ontbijt was standaard, broodjes/ei/spek/yoghurt etc....Bij het verblijf stopt een bus, aan de overkant loop je ongeveer 150 meter en je bent bij een mooi strand. Lang niet zo druk als in Can Picafort, waar je ook dichtbij zit. Vlak naast het resort ligt een supermarkt, ook erg makkelijk. Kortom, wij hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011
2007

prima park, mooi zwembad, 200 meter van het strand, om in

wim en ellen
15-7-2007

prima park, mooi zwembad, 200 meter van het strand, om in cán picafort te komen kun je via het strand lopen of via een (drukke weg), al met al hebben wij een schitterende vakantie beleefd. Op een park waar veelal duitse gezinnen komen.

Gereisd Familie in Sun Jul 15 2007 22:35:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valentin Blue Bay in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valentin Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.