Hotel Roc Continental Park

Hotel Roc Continental Park

8.9Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Muro

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Continental Park voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

14 reviews over Hotel Roc Continental Park

• 2019
    9Bruin06-06-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi leuk hotel, veel keuze met het eten. Strand dichtbij. Wij hadden appartement geboekt maar bij aankomst waren er problemen met het water in de appartementen en kregen we 2 kamers met een tussendeur. Nette kamers, niet bijzonder groot maar wel netjes. Bedden liggen heerlijk. Iedere avond is er wat te doen wat het animatie team organiseert. Goede prijs kwaliteit. Enige jammere dat er vaak een riool/putlucht hing op de gang/in de kamer. Transfer ongeveer kleine 2 uur van/naar luchthaven

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9J. Klaassens03-06-2019

Wij willen morgen zo weer heen, fantastisch....

Wij waren hier voor de 8e keer. Nu voor ‘t eerst in het prachtig gerenoveerde hotel. We hadden all incl. , Het eten was echt geweldig. Ook de animatie was super, iedere avond was er iets anders , ene avond een quiz andere avond entertainment, erg gezellig. Heerlijke bedden en s’nachts lekker rustig in en om het hotel. We waren er 10 dagen, die zijn omgevlogen..... Rechts om de hoek van het hotel kun je n fiets huren en links om de hoek kun je n auto huren. De ligging van het hotel is ook fijn, 150m van t strand, winkels om de hoek, vlak bij de bus en taxi, heel dicht bij t park S’Albufeira en Son Real (prachtig voor vogelaars) Wij komen vast nog een 9e keer .

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Remco06-08-2018

Top relaxvakantie

Prachtig gerenoveerde kamers. schoon zwembad. top. alleen het eten tjaa buffetvorm, het is te doen maar na een paar dagen weet je het wel

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Keijzer01-07-2018

Omdat we hadden gelezen dat de tijd van het vliegveld naar het hotel lang duurde besloten om met twee kleine kinderen een taxi te huren. Dit was niet nodig omdat we via de reisorganisatie ook een privetransfer hadden. De reis naar het hotel duurde daarom drie kwartier was prima te doen! Hotel zag er netjes uit, eten vonden wij prima! Leuke activiteiten voor de kinderen (6 en 4). Appartement zag er netjes uit was wel wat verouderd maar niet storend. Elke dag werd het appartement weer schoongemaakt! Personeel was altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand ligt op een paar minuten afstand wat echt ideaal is en loopt langzaam af ideaal voor kleine kinderen! Wij komen zeker nog een keer teeug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Sandra03-07-2017

Viel wat tegen

Transfertijd touroperator geeft 1 uur aan, in werkelijkheid was dit in totaal 3 uur. Langer als de vlucht. Schone kamers, vriendelijk personeel. Bushalte om de hoek en vlakbij het strand Geen sfeervolle ligging, bij het zwembad uitzicht op de Burger King. 'S avonds veel muggen. Balkon was dicht en hoog dus geen uitzicht als je er even wilde zitten Het warme eten was vaak erg koud. Positieve en negatieve ervaringen maar het eten was t ergste.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Dhr. van Dijk02-07-2017

Prima hotel en verzorging.

Kamers ruim en schoon. Eten prima. Vriendelijk personeel. Ligging niet zo rustig als wordt aangegeven en in en bar en bij zwembad altijd (soms te harde) muziek.Lange transfer tijd van vliegveld naar hotel. All inclusief tot 23:00u wat wel wat vroeg is.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7mereltje4401-10-2016

goed hotel met een maar!

Goed hotel wat je van een middenklasser kan verwachten. Eten goed, drinken geen wachttijden, vriendelijk personeel, vlak bij het strand. De ligging is rustig en niet zoveel te beleven maar met de bus voor nog geen 2 euro(ligt eraan waar je heen gaat) kan je heel veel bezoeken. En nu komt de Maar wij kwamen daar aan en het hotel was overboekt, zeg je oke kan een keer gebeuren maar de mensen na ons 2 NL stellen, duits stel allemaal overboekt. Voor ons gelukkig maar 1 nacht en als compensatie konden we een excursie krijgen en wifi (die daar belabberd is) Met touroperator overleg gehad en wij wilde een dag autohuur, allemaal netjes en prima geregeld. Het jammere is dat dit hotel bekend staat dat het heel veel overboekt is, wij hebben vele mensen kwaad aan de bali gezien. Dit is echt wel een minpunt en het zou door de reisorganisaties beter gecontroleerd moeten worden.

Gereisd met partner in september 2016

• 8angela08-07-2016

prima hotel

perfecte ligging , goed eten,vriendelijk personeel en keurig schoon, prijs kwaliteit is goed, wil je meer luxe dan is iberostar alcoudia park perfect, je betaald dan ook wel het dubbele

Gereisd met partner in juli 2016

• 9ingrid van der Meij22-05-2015

heerlijk hotel

zijn net terug van een week vakantie in roc continental en het was heerlijk. kamer klein maar heel schoon en de service is top. mensen in het hotel heel vriendelijk. zitten wel veel engelsen en fransen maar die zijn ook vriendelijk. was veel variatie met het eten en het was heel lekker en veel keuze. animatie was ook heel leuk terwijl wij in het voorseizoen zaten en dan zal het in de zomer nog veel leuker zijn.Hotel ligt dicht bij strand en leuke winkeltjes en voor 1.55 kan je met de bus naar port alcudia waar er wekelijks markt is. kan vele dagtripjes maken dus je kan je er goed vermaken. komen gauw een keer terug

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8jbmoek15-07-2014

geweldige vakantie keuze!

Wij zijn net terug van weekje continental park, hebben het heerlijke gehad elke dag schoonmaak, nieuwe handdoeken, bedden opgemaakt! wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer, zowel slaapkamer als woonkamer/keuken voorzien van airco. Vriendelijk personeel, goede all inclusive formule,(douwe egberts kofiie) hele dag drinken(fris, bier, wijn, sangria, diverse sapjes, en slush puppy voor de kids) kortom super voor elkaar, zou hier zeker weer heen gaan. Snap dan de vorige beoordelingen niet. vele souvenir winkeltjes, en wil je meer voor 7 euro ben je in port alcudia of can picafort daar is het een en al winkels en restaurants, wij vinden playa de muro dan beter met kleine kinderen strand loopt heel geleidelijk af en rustiger aan het strand maar toch is alles aanwezig.

prijs kwaliteit een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hotel Roc Continental Park info