Hotel Roc Continental Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Hotel Roc Continental Park

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Continental Park voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Roc Continental Park in het Nederlands

Top relaxvakantie

Remco
6-8-2018

Prachtig gerenoveerde kamers. schoon zwembad. top. alleen het eten tjaa buffetvorm, het is te doen maar na een paar dagen weet je het wel

Keijzer
1-7-2018

Omdat we hadden gelezen dat de tijd van het vliegveld naar het hotel lang duurde besloten om met twee kleine kinderen een taxi te huren. Dit was niet nodig omdat we via de reisorganisatie ook een privetransfer hadden. De reis naar het hotel duurde daarom drie kwartier was prima te doen!

Hotel zag er netjes uit, eten vonden wij prima! Leuke activiteiten voor de kinderen (6 en 4). Appartement zag er netjes uit was wel wat verouderd maar niet storend. Elke dag werd het appartement weer schoongemaakt! Personeel was altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Het strand ligt op een paar minuten afstand wat echt ideaal is en loopt langzaam af ideaal voor kleine kinderen!

Wij komen zeker nog een keer teeug

Viel wat tegen

Sandra
3-7-2017

Transfertijd touroperator geeft 1 uur aan, in werkelijkheid was dit in totaal 3 uur. Langer als de vlucht.

Schone kamers, vriendelijk personeel. Bushalte om de hoek en vlakbij het strand

Geen sfeervolle ligging, bij het zwembad uitzicht op de Burger King. 'S avonds veel muggen. Balkon was dicht en hoog dus geen uitzicht als je er even wilde zitten

Het warme eten was vaak erg koud. Positieve en negatieve ervaringen maar het eten was t ergste.

Tjingo

Prima hotel en verzorging.

Dhr. van Dijk
2-7-2017

Kamers ruim en schoon. Eten prima. Vriendelijk personeel. Ligging niet zo rustig als wordt aangegeven en in en bar en bij zwembad altijd (soms te harde) muziek.Lange transfer tijd van vliegveld naar hotel. All inclusief tot 23:00u wat wel wat vroeg is.

goed hotel met een maar!

mereltje44
1-10-2016

Goed hotel wat je van een middenklasser kan verwachten. Eten goed, drinken geen wachttijden, vriendelijk personeel, vlak bij het strand. De ligging is rustig en niet zoveel te beleven maar met de bus voor nog geen 2 euro(ligt eraan waar je heen gaat) kan je heel veel bezoeken. En nu komt de Maar wij kwamen daar aan en het hotel was overboekt, zeg je oke kan een keer gebeuren maar de mensen na ons 2 NL stellen, duits stel allemaal overboekt. Voor ons gelukkig maar 1 nacht en als compensatie konden we een excursie krijgen en wifi (die daar belabberd is) Met touroperator overleg gehad en wij wilde een dag autohuur, allemaal netjes en prima geregeld. Het jammere is dat dit hotel bekend staat dat het heel veel overboekt is, wij hebben vele mensen kwaad aan de bali gezien. Dit is echt wel een minpunt en het zou door de reisorganisaties beter gecontroleerd moeten worden.

prima hotel

angela
8-7-2016

perfecte ligging , goed eten,vriendelijk personeel en keurig schoon, prijs kwaliteit is goed, wil je meer luxe dan is iberostar alcoudia park perfect, je betaald dan ook wel het dubbele

heerlijk hotel

ingrid van der Meij
22-5-2015

zijn net terug van een week vakantie in roc continental en het was heerlijk. kamer klein maar heel schoon en de service is top. mensen in het hotel heel vriendelijk. zitten wel veel engelsen en fransen maar die zijn ook vriendelijk. was veel variatie met het eten en het was heel lekker en veel keuze. animatie was ook heel leuk terwijl wij in het voorseizoen zaten en dan zal het in de zomer nog veel leuker zijn.Hotel ligt dicht bij strand en leuke winkeltjes en voor 1.55 kan je met de bus naar port alcudia waar er wekelijks markt is. kan vele dagtripjes maken dus je kan je er goed vermaken. komen gauw een keer terug

geweldige vakantie keuze!

jbmoek
15-7-2014

Wij zijn net terug van weekje continental park, hebben het heerlijke gehad

elke dag schoonmaak, nieuwe handdoeken, bedden opgemaakt!

wij zaten in een appartement met 1 slaapkamer, zowel slaapkamer als woonkamer/keuken voorzien van airco.

Vriendelijk personeel, goede all inclusive formule,(douwe egberts kofiie)

hele dag drinken(fris, bier, wijn, sangria, diverse sapjes, en slush puppy voor de kids) kortom super voor elkaar, zou hier zeker weer heen gaan.

Snap dan de vorige beoordelingen niet. vele souvenir winkeltjes, en wil je meer voor 7 euro ben je in port alcudia of can picafort daar is het een en al winkels en restaurants, wij vinden playa de muro dan beter met kleine kinderen strand loopt heel geleidelijk af en rustiger aan het strand maar toch is alles aanwezig.

prijs kwaliteit een aanrader!

Fijn hotel, erg leuke animatie.

Familie Kempen.
5-9-2011

Het was een mooi hotel met goede service. Animatie was heel erg goed. Het water in het zwembad was wel vrij koud omdat er s'middags al vrij vroeg schaduw was.

Kamers niet erg groot maar wel erg netjes. Mooie badkamer. Vloerbedekking in de gangen was wel aan vernieuwing toe. Ontbijt was engels. Eten was goed.

Veel Engelse en Duitsers in het hotel aanwezig.

leuk voor één week

Yvonne
23-10-2009

Je wordt overspoeld door Duitse en Engelse toeristen. Het is een hotel gericht op de "all inclusive" vakantieganger. Zeker als je animatie belangrijk vindt is dit prima, let wel op dat de tal Duits en Engels is.

De kamers zijn prima, mooie badkamer en genoeg kastruimte. Balkon is wel erg klein en veel privacy heb je daar niet.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was prima verzorgd.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Continental Park in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Continental Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.