Hotel Playa Esperanza

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Playa Esperanza

• 8Lucien09-05-2016

Alleen de Duitse fietsverhuurders waren vervelend

Prima hotel, de fietsverhuurders van Bike Friends…..daar zaten echt hufters tussen. Ze beschouwen het als hun hotel en je wordt afgeblaft als je aan 'hun' tafel wil plaatsnemen. Niet zo verstandig op 4 en 5 mei. Verder was het hotel goed en prettig.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7bovi27-07-2013

Mooi Complex, matige kamers.

Voor een vogelaar als ik, ligt dit hotel prachtig op loopafstand van S'Albufera natural park. Het complex is zowel binnen als buiten enorm groot. Ondanks de drukte is er daardoor altijd wel een rustig plekje te vinden. De Kamer viel een beetje tegen. Nogal krap en standaard. We hadden iets meer luxe verwacht voor het geld. De bedden schoven steeds uit elkaar en lagen ook niet lekker (te hard) De douche wisselde steeds van warm naar koud en de balkondeur was nauwlijks open of dicht te krijgen. Het ophangen van het bordje 'please make up the room' had totaal geen zin, want men kwam toch steeds volgens eigen schema. Daarnaast was niet ieder personeelslid was even aardig. Positieve vragen prima, maar met klachten werd nauwlijks iets gedaan en bij ons vertrek kregen we de rekening, zonder dat we een blik waardig gegunt werden. Een paar duizend euro besteed, maar geen bedankje kon er van af! De enorme tuin met zwembaden en de nabijheid van strand en zee voldeden echter geweldig.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Frank Ferket20-12-2009

Prima hotel

Hebben dit hotel in maart 2009 gebruikt als uitvalbassis voor fietstrainingen (schon bikefriends) op Malorca. Een van beste hotels waar ik ooit gelogeerd heb. Hotel dat vooral bij Duitsers erg geliefd is.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 9ramon13-01-2009

mooimooimooi

erg mooi complex met ruime kamers, een mooi zwembad waar leuke activiteiten worden georganiseerd. met mijn 17 jarige leeftijd was er nog veel te doen, wel een beetje jammer voor mn broertje en zusje dat er alleen duitse animatie was. om in een leuk stadje te komen moest je redelijk ver lopen dit is een beetje jammer. voor de rest zeer mooi complex

Gereisd met oudere kinderen in mei 2008

• 8L. Clasener29-06-2007

het is een geweldig hotel, zeer goede service zowel in het restaurant als bij het zwembad. je loopt zo het strand op. Goede animatie zowel voor kinderen als voor volwassen, als je daar van houdt. Erg jammer dat het niet meer in de reisgidsen staat anders zou ik er zeker weer heen gaan. Wie weet in de toekomst

Gereisd met familie in augustus 2006

• 10Aafke22-08-2005

Ik ben hier van 3 aug. t/m 10 aug. geweest met mijn ouders en het was heel erg leuk. Zelf ben ik 13 en ook voor kinderen van mijn leeftijd is er veel te doen. Het is een mooi complex dat vlak aan het strand ligt. De kamers zijn erg mooi en goed en het is het zeker waard om er een weekje naar toe te gaan. Er zijn wel heel veel Duitsers.

Gereisd in augustus 2005

• 10J. Weessies22-08-2005

geweldig mooi complex/ ruim opgezet/aan het strand/je hebt het hotel en appartementencomplex-wij zaten in het hotel: super de lux. Er zitten heel veel Duitse toeristen,animatie v.kinderen alleen in het Duits ! All-incl.is aan te bevelen,ontzettend veel keuze,en heel aardig personeel.

Gereisd in augustus 2005

• 10van Dijk19-07-2005

Dit complex heeft alles voor een geweldige vakantie. Het is iedereen aan te raden, het is er machtig mooi.

Gereisd in juli 2005

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportSurfen, Zeilen