Hotel Iberostar Selection Playa De Muro Village

Hotel Iberostar Selection Playa De Muro Village

9.7Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Playa de Muro

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Playa De Muro Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

99 reviews over Hotel Iberostar Selection Playa De Muro Village

• 2019
    5Wiske17-08-2019

Nooit meer voor die prijs!

Dit is een 4* hotel dat door renovatie een 5de ster heeft gekregen en prijzen van 6 sterren hanteert. prijs/kwaliteit is ver zoek. De reis heeft ons voor 3 personen (2 kamers) ongeveer 12000€ gekost via Pegase. Zwembad: iedereen zit op elkaar gepakt, geen ruimte tussen de ligzetels, te weinig parasols, geen kussens op de ligzetels. Wie rustig wil liggen, krijgt voor 30€ extra per dag een ligzetel met kussens en schaduw (?). Amper bediening aan zwembad. De frisdranken komen uit een drankautomaat ten kosten 3,10€/bekertje. Voor die prijs verwachten we blikjes of flesjes. 0,5 liter plat water kost 3€. Geen maaltijden aan zwembad. Nette maar kleine kamers. Geen strijkgerief om gekreukte kledij te strijken, koffie is voorzien (1,5€ per koffietje!), airco bij ons werkt amper ondanks zogezegde reeds uitgevoerde herstelling. Weinig bergruimte. Buffet: enkel binnen, geen terras.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Bartos04-06-2019

De beste ervaring ooit!

Dit is werkelijk waar het allerbeste 5 hotel in heel noord-Mallorca, zo niet in heel Mallorca. Er zijn in totaal drie 5 hotels hier in het noorden, maar Iberostar Playa de Muro Village spant absoluut de kroon. De ambiance die het uitstraalt is bijzonder prettig. Het is zowel geschikt voor families met jonge kinderen als voor vrienden en geliefden. De zwembaden zijn heerlijk en neem ook de moeite om lekker buiten te ontbijten, lunchen en/of dineren met zee zicht. De receptie is erg vriendelijk en je wordt behandeld alsof je de enige in het hotel bent. Dit voelt erg persoonlijk. Daarnaast is er, al het gaat om het minste, de laagdrempelige mogelijkheid om situaties op te lossen met de directie. Namens ons is dit dan ook ons absolute beste ervaring hier in Mallorca. Een dikverdiende 10!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

7F. De Ridder12-08-2015

Goeie vakantie gehad!

Net terug van een leuke vakantie! We hadden All in geboekt, het eten was super lekker! Je kon in het hoofdrestaurant eten (binnen) en je kon buiten eten met zicht op zee. In het hoofdrestaurant heb je de meeste keuze, maar het is er enorm warm en het is volledig overdekt! Van de All in waren we een klein beetje teleurgesteld... het kan toch niet dat ze in een 5* hotel wat op de kaart staat niet in voorraad hebben?... Om 23.30 begon de bar al toe te gaan, wie dan nog iets wou drinken moest zich haasten! Het personeel was niet altijd vriendelijk en de service verliep zeer moeizaam.Het animatieteam is top, er is animatie van 11-13 en van 15-17.Er is een mini club, maxi club, teenie club Wie een rustige vakantie zoekt voor te rusten is dit geen aanrader, de kinderen mogen gratis verblijven en er is enorm veel lawaai.De kamers zijn rustig gelegen zijn niet erg groot maar wel modern! We hadden geboekt bij touroperator het is veel te duur voor wat het is! De zee en het uitzicht = fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Katrien27-07-2011

Eten heel lekker en zeer kindvriendelijk hotel

We hebben een hele leuke vakantie gehad! Het hotel zat goed vol, maar dit was niet storend. Het hotel is heel kindvriendelijk! Eten was heel lekker en de AI formule is heel goed. Enige minpunt was de service van de mensen aan de receptie. Deze waren vriendelijk, maar niets meer, dit in tegenstelling tot de mensen in het restaurant. De kamers waren verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9verwende vakantiegangers27-07-2011

Beste vakantieadres voor ons!

Onlangs voor de 4e keer dit hotel bezocht; blijft geweldig, dus waarschijnlijk niet de laatste keer! Rekening gehouden met onze kamerwensen, buitenrestaurant werd op ons verzoek eerder dan gepland geopend, personeel dat een beetje vrienden wordt. Alle facetten van een perfecte gezinsvakantie: pal aan het strand, mooi zwembad, niet te groot waardoor het onpersoonlijk/massaal wordt, wel faciliteiten van een groot hotel (door te delen met naastgelegen hotel), buiten eten aan het strand mogelijk met halfpension, mooie, goedgeorganiseerde miniclub, centraal t.o.v. mooie baaitjes en sfeervolle dorpjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Theo10-09-2010

Prijs kwaliteit niet in verhouding met elkaar

Samen met partner en doochter van 10 jaar oud 12 nachten op het complex verbleven. Sfeer is er goed, personeel is vriendelijk -maar ook niets meer dan dat-, eten is goed en iante variatie, eetzaal is roemerig en ondanks de dresscode toch veel mensen die zich daar niet aan houden en ook geen toezicht dat dit nageleeft wordt, strandje is vol. Kortom niet de rust zoals men zich voordoet en voor de prijs absoluut niet niet waardig. Vergeleken met de muro (dus niet de village) was het er een stuk rustiger, maar als je bijna het dubbelle betaald mag je daar ook wel meer van verwachten.

Betere en rustigere hotels bezocht voor veel minder geld.

Wij gaan er niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Ralph05-11-2009

Iberostar waardig

Prima hotel met perfecte ligging aan het mooie zandstrand. Ruime kamers en veel eet- en drinkgelegenheden. goede AI formule.

Gereisd met partner in november 2009

• 10Piet en Mimi08-08-2009

Positief verrast

In alle opzichten zeer positief. Voor ons eerste keer Marlorca en Iberostar maar zeker niet de laatste keer. Wij hadden all in geboekt en zouden dat de volgende keer terug doen. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Altijd waren er ligstoelen vrij, in dit wel in een drukke periode(28/07/09-07/08/09) We zijn volledig ontstrest terug gekomen Kostelijk hotel maar daar krijg je zeer veel voor terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10chanti23-05-2009

super vakantie in super hotel

net terug van een weekje heerlijk relaxen.. dit hotel is een van de mooiste iberostars op mallorca, ik heb ze echt allemaal gezien. Hier heb je je rust, strand, en natuur, en niet midden in die ellindige drukte ,maar heerlijk opjezelf. de drukte kun jezelf wel opzoeken. huurautotje erbij en klaar! zeker voor herhaling vatbaar! heerlijk eten, en goede cocktails

Gereisd met partner in mei 2009

• 10sandra21-05-2009

Aanrader

We hadden een fantastische tijd in playa de muro,heel lekker en gevarieerd eten, fantastische service, mooie kamers, prachtig uitzicht,het enige wat we zouden kunnen aanraden aan het hotel is een speelhoek voor kinderen in de restaurants.Doordat de bufetten zo uitgebreid en lekker zijn, zit je wel een tijd aan tafel en voor kleine kinderen duurt dat wel lang.In de speeltuin buiten konden ze zich goed uitleven maar in hoogseizoen zou die wel eens overbevolkt kunnen worden want zoveel staat er niet in de speeltuin.Tempertuur van het binnenzwembad was wel koud, je moet veel moed hebben om er in te springen maar deze opmerkingen zijn echt de enige die we kunnen geven.We gaan er zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht