Hotel Iberostar Albufera Playa

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Albufera Playa voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Iberostar Albufera Playa

• 8Annemiek25-04-2019

Prachtige ligging en goed eten.

Prachtige ligging, erg schoon en vriendelijk personeel. Het eten is erg goed. Je loopt zo het strand op. Ruime kamers. Verbeterpunten: toestellen fitnessruimte zijn kapot ( gewicht kun je niet instellen bijvoorbeeld), sauna is bij het zwembad i.p.v. bij de Spa ( nu dus een bikini sauna). Let op dat het mooie zonnedek alleen voor boeking specifiek bij een Prestige kamer is . Verder prima hotel.

• 2017
    7Bart29-07-2017

Goede vakantie gehad maar dit is geen premium

Onze dochter is 4,5; mijn vrouw en ik zijn tegen de 40. Wij houden van goed eten en drinken en zijn sportief. Wij hebben een goede vakantie gehad maar dit hotel is geen "premium" label waard. Combo van Park en Playa leidt tot overbevolking wat vooral merkbaar is in de restaurants, tijdens show en rond de zwembaden! De personal touch ontbreekt vermoedelijk gezien het groot aantal gasten. Kamer: zeer veel duo kamers met 1 deur die je van de buren scheidt - je hoort echt alles en moet dan ook geluk hebben met de buren! Onze eerste buur had een alarm om 7 u en liet dit 3 maal afgaan. Volgende buren waren super! Gezien het gedrag van de gasten tijdens het eten en de avondshow is de kans vrij groot dat je niet zo een aangename buren treft - voor ons is dit risico een van de redenen waarom we niet meer naar dit hotel zullen komen. Kamer voor de rest ok - beetje schimmel in badkamer en wat krap maar voldoende comfortabel. Pak wel wat donkere plakband mee als je graag een donkere kamer hebt want de blauwe led op de tv is voldoende om je hele kamer te verlichten! Kuispersoneel super vriendelijk en heel goed. Gym: vrij klein, handdoeken/water zelden tot nooit aangevuld en als je het vraagt doen ze het 1 dag en moet je het weer gaan vragen. Apparatuur defect/oud en slecht onderhouden. Een duitse gast raakte zelfs geblesseerd toen een van de toestellen het plots begaf. Als er niet te veel volk sport doet en je voorzichtig bent kan je hier wel een ok workout doen. Resto: eten zeer goed maar restaurant is erg luidruchtig met vaak vuile stoelen.Dit is vnml omdat tijdens lunch veel gasten met natte zwemkledij komen eten. Het hotel vraagt aan mannen om een lange broek te dragen maar dit is niet het geval in de praktijk. Ik vind dit persoonlijk ook niet nodig maar het is wel leuk als de mensen er wat proper uitzien - wij vonden dit wat ondermaats in dit hotel. Witte wijn werd vaak warm geserveerd. Personeel in het restaurant zeer vriendelijk en hard werkend. Avondanimatie: goed team voor kids show die vrij lang duurt wat leuk is voor de kids. Voor de show zelf zijn er te weinig tafels en als je even gaat dansen/plassen is je tafel er soms nog maar zijn zeker alle stoelen weg. Single parents met kleine kinderen waren vaak slachtoffer. Nooit eerder heb ik dit gezien! Wij hadden wat last van de vele rokers ook - veel mensen gingen achteraan hun sigaretje roken maar niet iedereen was zo begaan met de niet-rokende medemens. Kids animatie: goed maar zeer (te) veel kinderen. Vorig jaar had onze dochter sneller een "band" met het animatieteam wat maakte dat ze veel enthousiaster was om deel te nemen aan de animatie. Vaak wordt er ook vb een spel gespeeld gedurende een uur maar omdat er 30+ kinderen zijn doet je kind eigenlijk maar 3 minuten iets. Slechte start: In het begin van onze vakantie was er t-shirt schilderen maar wij hadden blijkbaar gemist dat er 3 euro betaald moest worden. Het animatieteam had er dan niet beter op gevonden onze dochter van 4,5 jr en een ander kindje aan de kant te zetten en met de andere kinderen te schilderen. Toen we na een uur terug kwamen was ze heel droevig. Hoewel het animatieteam ons telefoonnummer had hadden ze niet geprobeerd ons te contacteren. Ook het feit dat we vermoedelijk de 3 euro wel betaald zouden hebben kwam niet in hen op. Zwembaden: super. Voor ieder wat wils. Afhankelijk van waar je wil zitten moet je al dan niet je handdoek leggen. Strand: vlak aan hotel wat super is. Leuk strand ook om te lopen/wandelen. Langs het natuurpark vind je tijdens de dag naturisten wat misschien niet iedereen leuk vindt. Onze conclusie: Hipotels calla millor park (waar we vorig jaar waren) heeft voor onze een betere prijs-kwaliteitsverhouding. Je voelde je er als volwassene en kind meer welkom. Albufera playa heeft de wel op papier de voorzieningen voor 4 star premium maar niet in de praktijk en ontbreekt het enthousiasme en oog voor detail. Je zal zeker een leuke vakantie hebben net zoals wij maar vergeet de 'premium'.

• 9HJ Bons25-01-2017

Fantastisch hotel

Prima hotel. Kind vriendelijk. Aardig personeel. niets is te veel. Bij aanvraag krijg je een picknick box mee (all inclusieve ). In voorjaar was het zwembad nog te koud. Het eten in buffet vorm met live cooking is zeer goed en afwisselend.

• Oude reviews

9Maurice16-09-2016

Perfect Hotel !!

Op dit hotel valt helemaal niets aan te merken. Personeel altijd vriendelijk ; ze stralen uit dat ze plezier hebben in hun werk en niets is hen teveel. Animatie doet iedere dag weer z'n best om de gasten te vermaken. In en om het hotel is het altijd schoon. Kamers keurig en schoon iedere dag weer. Eten prima, genoeg variatie en keurig gepresenteerd. Kortom....wij komen hier zeker terug !!

• 10Helena04-05-2016

Geweldig

Heel goed hotel niets is teveel wat je vraagt, goede verzorging all incl. Lekkere drankjes mooie zwembaden. Vriendelijk personeel hele goede animatie zowel voor kinderen en als volwassenen. Mooie kamers en grote badkamer. Nederlandse receptie. Alleen jammer dat we geen kamers naast elkaar hadden ivm 1 kleinkind op de kamer. Fijne vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10M. Slomp02-05-2016

Bijzonder goed

Super goed hotel, kamers, eten, service niets op aan te merken

• 8Traveller198012-07-2015

Mooi hotel maar prijzig

Mooie ligging aan het strand, restaurant dichtbij strand was ons favoriet. Wel elke dag apart voor reserveren. Drie zwembaden, veel ligstoelen. Strand achter hotel, prima voor kleine kinderen. Kamers schoon en netjes. Grote badkamer. Kamers in rechtervleugel door gang heel gehorig. Pas rond 00.00 wordt het iets stiller. Hotel is wat omsloten, vonden wij wat minder fijn. Lunchkaart is goed. Diner is redelijk afwisselend. Erg veel keuze. Voor ieder wat wils, prima gegeten. Onze eerste ervaring met een Iberostar was Anthelia op Tenerife. Is iets duurder, maar wat ons betreft betere prijs/kwaliteitverhouding. Albufera Playa is eigenlijk te duur voor wat het biedt. Krappe opzet. In nabije omgeving wat winkeltjes en restaurantjes, autohuur.

• 10Kim02-05-2015

Super hotel!

Echt een top hotel! Voor 5 dagen daar geweest in de meivakantie. Het hotel is zeker een aanrader! Leuke shows, lekker eten, mooie kamers en gezelligheid. Het animatieteam is ook heel gezellig.

• 8Janssens26-04-2015

Leuk hotel

De animatie in het hotel was heel goed. Leen, de Vlaamse leiding van de miniclub, vonden we super. Het hotel ligt heel erg rustig bij een strand met duinen. Er is een supermarkt vlakbij maar ook niet meer dan dat. Om echt iets van het eiland te zien, moet je een auto huren. Als je een strandvakantie wil en mooie zwembaden dan zit je perfect. Er is ook net een nieuw kinderbad met glijbanen bijgekomen. Er is een binnenzwembad maar het water was er toch wat te koud voor ons.

• 9Marie22-07-2014

Heel luxe hotel, in alle opzichten!

Albufera Playa krijgt zonder meer 4.5*! De vriendelijkheid van alle personeel is top; je voelt je er echt gast. Het eten is uitgebreid, vers, lekker en goed en ook in het restaurant goeie service en lekkere buiten eten. Restaurant Tamarindos is een aanrader; kleinschaliger, iedereen zit buiten en je zit dichtbij de zee. De zwembaden zijn netjes, schoon, maar de ligbedden staan dicht op elkaar. Elke avond is er wel een show oid, maar je kunt ook gewoon rustig op een terras gaan zitten. Overdag is er een animatieprogramma en een uitgebreid sportprogramma, voor ieder wat wils, en ook hier weer vriendelijkheid en enthousiasme. De kamer was prima, met lekker ruime inloopdouche. 3 nadelen: * wij waren er in het hoogseizoen; erg druk op het (mooie!!) strand. Om 10 uur waren er geen bedjes meer te krijgen! Itt het zwembad, waar het handdoekje leggen meevalt. * Wifi moet je betalen, 20 euro per week, en werkt vaak niet. * heel weinig Nederlanders; merendeel Duitsers, Engelsen en Oostblokkers

4 tips over Hotel Iberostar Albufera Playa

• Ronny, 01-05-2014

Ideaal gelegen voor wie van natuur houdt, vlak naast het hotel ligt het natuurreservaat waar je prachtige wandelingen kan maken.

• Maria, 07-07-2014

Boek All inclusive, voor een wijntje betaal je al snel meer dan € 4,-

• Marie, 22-07-2014

Boek zeker All inclusive! Voor de meerprijs van 30 Euro per dag krijg je 's middags buffet erbij, om 4 uur gebak, ijs en koekjes en verder alle drankjes! Van veel koffiesoorten tot wijn, frisdrank, bier en alle longdrinks en cocktails

1 vraag over Hotel Iberostar Albufera Playa

• edwin brouwer, 12-09-2016

vraag kamer bijboeken

heeft iemand ervaring dat als je s,avonds laat weg gaat dat je die dag je kamer kan bijboeken voor een schappelijk bedrag

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen