Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Albufera Playa voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Iberostar Albufera Playa in het Nederlands

Onze dochter is 4,5; mijn vrouw en ik zijn tegen de 40. Wij houden van goed eten en drinken en zijn sportief. Wij hebben een goede vakantie gehad maar dit hotel is geen "premium" label waard. Combo van Park en Playa leidt tot overbevolking wat vooral merkbaar is in de restaurants, tijdens show en rond de zwembaden! De personal touch ontbreekt vermoedelijk gezien het groot aantal gasten. Kamer: zeer veel duo kamers met 1 deur die je van de buren scheidt - je hoort echt alles en moet dan ook geluk hebben met de buren! Onze eerste buur had een alarm om 7 u en liet dit 3 maal afgaan. Volgende buren waren super! Gezien het gedrag van de gasten tijdens het eten en de avondshow is de kans vrij groot dat je niet zo een aangename buren treft - voor ons is dit risico een van de redenen waarom we niet meer naar dit hotel zullen komen. Kamer voor de rest ok - beetje schimmel in badkamer en wat krap maar voldoende comfortabel. Pak wel wat donkere plakband mee als je graag een donkere kamer hebt want de blauwe led op de tv is voldoende om je hele kamer te verlichten! Kuispersoneel super vriendelijk en heel goed. Gym: vrij klein, handdoeken/water zelden tot nooit aangevuld en als je het vraagt doen ze het 1 dag en moet je het weer gaan vragen. Apparatuur defect/oud en slecht onderhouden. Een duitse gast raakte zelfs geblesseerd toen een van de toestellen het plots begaf. Als er niet te veel volk sport doet en je voorzichtig bent kan je hier wel een ok workout doen. Resto: eten zeer goed maar restaurant is erg luidruchtig met vaak vuile stoelen.Dit is vnml omdat tijdens lunch veel gasten met natte zwemkledij komen eten. Het hotel vraagt aan mannen om een lange broek te dragen maar dit is niet het geval in de praktijk. Ik vind dit persoonlijk ook niet nodig maar het is wel leuk als de mensen er wat proper uitzien - wij vonden dit wat ondermaats in dit hotel. Witte wijn werd vaak warm geserveerd. Personeel in het restaurant zeer vriendelijk en hard werkend. Avondanimatie: goed team voor kids show die vrij lang duurt wat leuk is voor de kids. Voor de show zelf zijn er te weinig tafels en als je even gaat dansen/plassen is je tafel er soms nog maar zijn zeker alle stoelen weg. Single parents met kleine kinderen waren vaak slachtoffer. Nooit eerder heb ik dit gezien! Wij hadden wat last van de vele rokers ook - veel mensen gingen achteraan hun sigaretje roken maar niet iedereen was zo begaan met de niet-rokende medemens. Kids animatie: goed maar zeer (te) veel kinderen. Vorig jaar had onze dochter sneller een "band" met het animatieteam wat maakte dat ze veel enthousiaster was om deel te nemen aan de animatie. Vaak wordt er ook vb een spel gespeeld gedurende een uur maar omdat er 30+ kinderen zijn doet je kind eigenlijk maar 3 minuten iets. Slechte start: In het begin van onze vakantie was er t-shirt schilderen maar wij hadden blijkbaar gemist dat er 3 euro betaald moest worden. Het animatieteam had er dan niet beter op gevonden onze dochter van 4,5 jr en een ander kindje aan de kant te zetten en met de andere kinderen te schilderen. Toen we na een uur terug kwamen was ze heel droevig. Hoewel het animatieteam ons telefoonnummer had hadden ze niet geprobeerd ons te contacteren. Ook het feit dat we vermoedelijk de 3 euro wel betaald zouden hebben kwam niet in hen op. Zwembaden: super. Voor ieder wat wils. Afhankelijk van waar je wil zitten moet je al dan niet je handdoek leggen. Strand: vlak aan hotel wat super is. Leuk strand ook om te lopen/wandelen. Langs het natuurpark vind je tijdens de dag naturisten wat misschien niet iedereen leuk vindt. Onze conclusie: Hipotels calla millor park (waar we vorig jaar waren) heeft voor onze een betere prijs-kwaliteitsverhouding. Je voelde je er als volwassene en kind meer welkom. Albufera playa heeft de wel op papier de voorzieningen voor 4 star premium maar niet in de praktijk en ontbreekt het enthousiasme en oog voor detail. Je zal zeker een leuke vakantie hebben net zoals wij maar vergeet de 'premium'.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel

HJ Bons
25-1-2017

Prima hotel. Kind vriendelijk. Aardig personeel. niets is te veel. Bij aanvraag krijg je een picknick box mee (all inclusieve ). In voorjaar was het zwembad nog te koud. Het eten in buffet vorm met live cooking is zeer goed en afwisselend.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect Hotel !!

Maurice
16-9-2016

Op dit hotel valt helemaal niets aan te merken. Personeel altijd vriendelijk ; ze stralen uit dat ze plezier hebben in hun werk en niets is hen teveel. Animatie doet iedere dag weer z'n best om de gasten te vermaken. In en om het hotel is het altijd schoon. Kamers keurig en schoon iedere dag weer. Eten prima, genoeg variatie en keurig gepresenteerd. Kortom....wij komen hier zeker terug !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Helena
4-5-2016

Heel goed hotel niets is teveel wat je vraagt, goede verzorging all incl. Lekkere drankjes mooie zwembaden. Vriendelijk personeel hele goede animatie zowel voor kinderen en als volwassenen. Mooie kamers en grote badkamer. Nederlandse receptie. Alleen jammer dat we geen kamers naast elkaar hadden ivm 1 kleinkind op de kamer. Fijne vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bijzonder goed

M. Slomp
2-5-2016

Super goed hotel, kamers, eten, service niets op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Mooi hotel maar prijzig

Traveller1980
12-7-2015

Mooie ligging aan het strand, restaurant dichtbij strand was ons favoriet. Wel elke dag apart voor reserveren. Drie zwembaden, veel ligstoelen. Strand achter hotel, prima voor kleine kinderen. Kamers schoon en netjes. Grote badkamer. Kamers in rechtervleugel door gang heel gehorig. Pas rond 00.00 wordt het iets stiller. Hotel is wat omsloten, vonden wij wat minder fijn. Lunchkaart is goed. Diner is redelijk afwisselend. Erg veel keuze. Voor ieder wat wils, prima gegeten. Onze eerste ervaring met een Iberostar was Anthelia op Tenerife. Is iets duurder, maar wat ons betreft betere prijs/kwaliteitverhouding. Albufera Playa is eigenlijk te duur voor wat het biedt. Krappe opzet. In nabije omgeving wat winkeltjes en restaurantjes, autohuur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Super hotel!

Kim
2-5-2015

Echt een top hotel! Voor 5 dagen daar geweest in de meivakantie. Het hotel is zeker een aanrader! Leuke shows, lekker eten, mooie kamers en gezelligheid. Het animatieteam is ook heel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel

Janssens
26-4-2015

De animatie in het hotel was heel goed. Leen, de Vlaamse leiding van de miniclub, vonden we super. Het hotel ligt heel erg rustig bij een strand met duinen. Er is een supermarkt vlakbij maar ook niet meer dan dat. Om echt iets van het eiland te zien, moet je een auto huren. Als je een strandvakantie wil en mooie zwembaden dan zit je perfect. Er is ook net een nieuw kinderbad met glijbanen bijgekomen. Er is een binnenzwembad maar het water was er toch wat te koud voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel luxe hotel, in alle opzichten!

Marie
22-7-2014

Albufera Playa krijgt zonder meer 4.5*! De vriendelijkheid van alle personeel is top; je voelt je er echt gast. Het eten is uitgebreid, vers, lekker en goed en ook in het restaurant goeie service en lekkere buiten eten. Restaurant Tamarindos is een aanrader; kleinschaliger, iedereen zit buiten en je zit dichtbij de zee. De zwembaden zijn netjes, schoon, maar de ligbedden staan dicht op elkaar. Elke avond is er wel een show oid, maar je kunt ook gewoon rustig op een terras gaan zitten. Overdag is er een animatieprogramma en een uitgebreid sportprogramma, voor ieder wat wils, en ook hier weer vriendelijkheid en enthousiasme. De kamer was prima, met lekker ruime inloopdouche. 3 nadelen: * wij waren er in het hoogseizoen; erg druk op het (mooie!!) strand. Om 10 uur waren er geen bedjes meer te krijgen! Itt het zwembad, waar het handdoekje leggen meevalt. * Wifi moet je betalen, 20 euro per week, en werkt vaak niet. * heel weinig Nederlanders; merendeel Duitsers, Engelsen en Oostblokkers

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig, echt een aanrader!

Maria
7-7-2014

Super hotel, echt heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel. Al heel veel hotels gezien, maar dit hotel was gewoon top. Mooie moderne kamers met inloop douche, prachtige zwembaden en direct aan zee. Het zijn eigenlijk 2 hotels (Park en Playa) die bij elkaar horen, alles loopt in elkaar over. Ideaal met kinderen, goede animatie en prof, shows ´s avonds (bijv. Lion King) Ook voor volwassenen wordt er van alles georganiseerd bijv. spinningles. Niemand dringt zich op, maar iedereen is echt vriendelijk. Boek vooral All inclusive, want de drank prijzen zijn hoog. Het is hier echt genieten!

Gereisd anders in juli 2014

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Albufera Playa in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Albufera Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.