Appartement HSM Lago Park ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Geslaagde vakantie

Prima vakantie in mooi appartement.

Geslaagde vakantie
18-8-2015

Locatie is prima, dichtbij strand en bushalte richting Alcudia. Aanbod winkels en restaurants is niet erg groot/gevarieerd in Playa de Muro, maar Alcudia is erg leuk en gezellig. Gerenoveerde appartementen zitten in gebouw 2 en zijn prima gefaciliteerd. Houdt er rekening mee dat tussen het hoofdgebouw (nr 1) en gebouw 2 een terrein ligt met een mini kartbaan, trampolines en een terras met podium waarop iedere avond live muziek is (21.00-00.00). Dit betekent een hoop gezelligheid voor de deur, maar een rustig avondje op je balkon is er niet bij. Als je dit niet wilt kun je vragen om een kamer aan de achterkant te krijgen. Dan kijk je op bebouwing en het 2e zwembad(je).

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)