Aparthotel Grupotel Alcudia Suite

Aparthotel Grupotel Alcudia Suite
8,5

2 tips over Aparthotel Grupotel Alcudia Suite

Armen, 1-9-2014
Huur een auto en ga naar: Valdemossa/Toren van Parijs. Palma de Mallorca en eigenlijk het hele noorden bekennen met auto. Het noorden is prachtig om te zien, snorkelen in prachtige wateren. Laat je masseren op het strand > ontspanning en geniet van exotische vruchten direct op het strand! (niet duur). Vermijd winkels en eetgelegenheden direct aan het strand> te duur en veel junkfood. Goede tenten voor het eten vind je diep in de smalle straten.
Netty, 24-8-2013
Huur een fiets voor € 6,- per dag en fiets naar Alcudia stad als er markt is. Kwartiertje fietsen. Vlakbij Hotel ligt Natuurgebied, hierin ook een mooie fietsroute. Deze streek geen heuvels/bergen.