Aparthotel Grupotel Alcudia Suite

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag17°5°
Aparthotel Grupotel Alcudia Suite
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Alcudia Suite voor je op een rij gezet:

12 reviews over Aparthotel Grupotel Alcudia Suite in het Nederlands

heerlijk hotel

l
12-9-2016

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.top locatie.weg oversteken en je bent op het strand.de hoofdweg is gezellig om s'avond even over te lopen met restaurantjes en winkeltjes.het hotel is mooi.frisse moderne ruime kamer en badkamer. dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken.personeel allemaal even vriendelijk. ontbijt lunch en diner allemaal prima verzorgd en goed.hotel is wat kleinschaliger dus je hebt hier niet het gevoel van een "vreetschuur".en nog een pluspunt:hier is totaal geen sprake van handdoekleggen bij het zwembad! Met kleine kinderen kan het een minpunt zijn dat er niet echt een kidsclub is.wij kregen de indruk dat het alleen voor Duitse kinderen was. En s'avonds is er ook weinig animatie.maar wij vonden dat niet echt erg.

mooi appartementen/hotel

ajk63
3-9-2016

Heerlijke vakantie gehad, wel veel kleine kleine kinderen, kamer oké ruimte genoeg, ook schoonmaak oké . Mag wel wat beter onderhouden worden kit randen badkamer zwart van de schimmel. Deze grupotel is zeer geschikt voor jonge kinderen. Alleen de animatie was Duits. En ze wilde alleen kinderen die Duits konden spreken. Er was een Nederlands en Britse gezin werden de kinderen geweigerd. Eten was zeer goed. Ligging is goed. Vlak bij het strand. Supermarkt om de hoek. Ook een dokter met Nederlands sprekende assistent om de hoek.

Prima appartementen hotel.

ajkolen
9-8-2016

4 sterren waardig

Dick en Marianne
25-6-2016

Zeer goed hotel, gelegen in een zijstraat van een doorgaande weg. Ontzettend vriendelijk en geïnteresseerd personeel. Compleet, ruim en modern ingericht appartement op de 4e verdieping met groot terras. Fijne bedden en goed werkend sanitair. Ruime keuze in de buffetmaaltijden. Op 3 minuten loopafstand van het strand. De ligbeden incl. parasol waren met € 11,65 aardig aan de prijs. In juni veel gezinnen met jonge kinderen, waardoor het soms wat rumoerig was tijdens de maaltijden. Minder last als je wat later gaat eten. Goede busverbinding met omliggende plaatsen. Gezellig centrum met voldoende winkeltjes. Supermarkt om de hoek.

Zeer goed hotel!

Armen
1-9-2014

Hotel is zeker 3,5 ster waard. Eten is goed, veel vers aanbod. We hadden HP. Wordt rijkelijk gevuld, zelfs 5 minuten voor de sluitingstijd! Personeel werkt heel hard en doet niet moeilijk over extra verzoeken (handdoek bv). Kamers/hotel zeer schoon. Wel Duits georiënteerd, niks mis mee. Animatie is matig en verschuif met stoelen boven je kamer is erg gehorig. Ondanks enkele 'reserveringen' bij het zwembad, ten alle tijde ligbedden beschikbaar! We hebben maar 1 dag bij het zwembad geweest, simpelweg omdat het strand van Alcudia geweldig is, een van de beste stranden in Europa. Strand bereik je door de straat over te steken. Navraag leert dat het hotel volgend jaar mogelijk 4* wordt geüpdatet. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Een aanrader.Alcudia zelf is ook een aanrader.

Riool lucht uit de airco

Zuidema
9-8-2014

Alles volgeboekt dus wat een geluk, u mag in een extra luxe kamer. Dat er riool stank uit de airco kwam daar konden ze niks aan doen dat kwam van buiten. Helaas stonk het buiten niet en bij navraag bij andere gasten bleek dat die er ook last van hadden maar die waren geupgrade naar een betere kamer.

Beetje jammer allemaal.

Eten is wel ok hoor, het personeel is vriendelijk. Kinder animatie is echt alleen in het Duits en in het kinderzwembadje zit niks, niet eens een glijbaantje. Alles was wel heel netjes.

Eten vies

karolina
14-7-2014

Hotel ziet er schoon en goed uit. Wel heel gehorig wij zaten boven de keuken dus je hoorde alle herrie van de stoelen schuiven. Uitzicht prima landzicht Ligging is goed, centraal strand dichtbij. Personeel wel behulpzaam en vriendelijk. Eten is heel slecht. Bij de gril zijn de vis/of vlees niet goed gebakken rauwe stukken! Croissantjes niet goed gebakken, hardgekookte eieren leek wel rubber zo taai! Keuze heel beperkt. salade altijd het zelfde zelfs bij ontbijt lag er friet en groente!. De kamers werden redelijk schoongemaakt bedden werden niet verschoon alleen opgemaakt. Vlekken op de tafels werden niet schoongemaakt (2 weken lang niet). Het is wel kindvriendelijk doen leuke dingen met kinderen.

fijne vakantie

Chris
1-9-2013

Ligt aan zijstraat van een drukke weg waar de restaurants en winkeltjes aan gevestigd zijn. Grotere plaatsen zijn niet lopend te doen. Strand is super vooral met kleinere kinderen. Accommodatie is verzorgd en netjes. Kamers zien er netjes uit en na onze mening iets aan de kleine kant. Kleiner dan de foto's doen geloven. Voor gezinnen met kleinere kinderen is dit een top accommodatie.

Prima Hotel

Netty
24-8-2013

Een prima 3 * hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, het hotel ligt vlakbij strand en souvenirwinkels en de Spar op de hoek. Kamers kijken uit op de straat of op zwembad. Wij hadden Halfpension geboekt. Een ruim restaurant, buiten eten is niet mogelijk. Ontbijt en diner in buffetvorm, vers, veel keuze, vis en vlees worden ter plekke gegrilld. Dagelijks andere keuze. Ontbijt zeer uitgebreid. Hotel wordt voor 85% bezocht door Duitsers en veel door families met (kleine) kinderen, dus een gezellige boel tijdens de maaltijden met kinderstoelen en buggy's. Dagelijks een schoon bed, prima airco, kamer heeft ook kitchenette met filterhouder, waterkoker, broodrooster, pannen,etc. Kamer en badkamer werden goed schoongemaakt.

Wifi: dit is te koop : 1 week voor € 15,-. Nadeel: op de kamer geen ontvangst, wel in lounge, terras, restaurant en bar.

Rond het zwembad ligbedden waarop om 7.00 uur 'smorgens al handdoeken lagen maar mensen die dit doen zijn er overal.

Helemaal Super!!!

D.Kolk
12-8-2011

Na een overboeking, een upgrade naar dit aparthotel gehad. In eerste instantie niet blij, totdat we eens rondkeken. Erg mooi en net hotel. Ruime kamers, mooie ligging(dicht bij strand) en zeer vriendelijk personeel.We zijn er met onze zoon van 8 maand geweest, en alles is aanwezig. Kan dit hotel iedereen aanraden! het is wel een echt familiehotel, dus niet zo geschikt voor feestjongeren.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Alcudia Suite in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Alcudia Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.