Appartement EIX Lagotel

Meer appartement info

11 reviews over Appartement EIX Lagotel

• 2019
    9Marte Melsen24-07-2019

Heeeerlijke vakantie in heerlijk hotel

Heeeeerlijk hotel! Super 3 kamer appartement. Grote badkamer met inloopdouche. 2 balkons. Alles leek wel net gerenoveerd. Mooie, strakke, ruime en schone inrichting. Zwembaden (3) allemaal heerlijk. Genoeg stoelen en genoeg voor de kleintjes. 1 bad voor 18+ waar je heerlijke ligbedden in het zwembad hebt! Wij hadden geen all inclusive maar hebben 1 x ontbeten in het buffetrestaurant; dat was prima en niet zo duur. Veel vers fruit, pannenkoeken, broodjes, zoetigheden etc. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen (en dat doe ik zeker niet bij elk hotel!)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8D.G.21-07-2019

Mallorca is en blijft favoriet!

Prachtige omgeving met een meer en natuurpark in de buurt (Albufera), maar er is 1 nadeel: muggen, muggen en nog eens muggen! Ik ga ieder jaar naar Mallorca, heb nooit geen last gehad van muggen, maar weet wel, in deze regio van Alcudia/ Playa de Muro, moet je voorbereid de straat op. Muggensprays , Deet en alles wat kan moet je gebruiken. In hotel, in kamer waar airco is, zijn ze uiteraard niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Dennis12-05-2019

Echt helemaal prima!

Leuk hotel, met goed ontbijt en vriendelijke medewerkers! Strand op loopafstand, en er gaat een bus om het half uur naar het strand. Mooie kamers, over het algemeen goed schoon. Verder een ruim balkon maar je kunt genieten van het heerlijke weer en een mooi uitzicht!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Cornelis20-10-2018

Geweldig

Lekker relexed, met scooter eiland bekeken,leker eten en drinken

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Bart13-07-2018

Zeker geen 4*

Geen 4* zoals is vermeld bij touroperator en andere sites. In de buurt zijn betere fast-food restaurants te vinden dan de maaltijden in dit prijzig restaurant. Stroom valt regelmatig weg. Er 'is' avondanimatie maar daarmee is meteen alles gezegd. Het enige pluspunt was het 2-kamer appartement met airco en met inloopdouche. Andere families met 2 oudere kinderen hadden een 1-kamer appartement met 2 slaapbanken. Openbaar vervoer naar Alcúdia, Pollença of Can Picafort op 800m aan €1,55 de rit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8sandra theeuwen20-08-2015

Mooi hotel prima kamer.

Prima hotel voor wat we betalen in hoog zomer. Vriendelijk personeel. Ontbijt 3x gedaan prima. Avond in de game hal geweest niet normaal hoe mensen niet meer om kijken naar hun kinderen. Overal was het een zooi Lampen maken ze kapot waar je bij staat is allemaal normaal. Zo jammer het is echt een prima hotel maar teveel engelsen bij elkaar maakt het er echt een grote bende van. Om 8 uur klaar gaan zitten voor een handdoek te leggen en om 9 uur snel de beste plek zoeken. Ga aan de overkant zwemmen veel rustiger en is er geen ligbed neem een stoel op het gras in de schaduw en niet veel later zijn er ligbedden vrij zonder dat je hoeft te wachten. Strand echt zo mooi. Neem de bus v1,55 n alcudio loop over de oude stads muren ga voor 2,- volwassen kids gratis naar de stierenvecht arena (kids gratis) gratis drankje. (je ziet de stieren maar geen show) Ga eten bij Willy's niet super mooi kwa uiterlijk maar heerlijk. Auto huren is ook prima te doen. Vergeet de muggen spray niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7M. Van Laar09-08-2015

Goed hotel, jammer van de herrie

Lagotel is een prima hotel met goede nette kamers. Dagelijksschoonmaak en wisseling handdoeken. Familiekamer voor 5 personen is prima. Buffetten zijn prima, elke dag wat anders te eten. wat ons erg tegen stond was het publiek dat het hotel bevolkte. Heel veel Engelsen. die reserveren in de ochtend alle bedden bij het zwembad, laden bij het eten hun borden vol en eten het niet op. Veel animatie. wij hadden een kamer aan de kant van het meer en konden elke avond 'genieten' van de animatie van het nabijgelegen Grupohotel, tot zeker half 12. Best laat als je met kleintjes bent. Kortom, het hotel is prima met zeer behulpzaam personeel, maar een beetje jammer van de omgevingsfactoren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Kitty13-10-2014

Groot opgezet en toch gezellig

Prima hotel met aardig personeel. Wij dachten een appartement te hebben geboekt, maar bleek achteraf standaard kamer te zijn. Deze beviel overigens prima. Animatie is wel luidruchtig, persoonlijk kan ik mij daar wel voor afsluiten.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9ad emmen27-08-2011

leuk hotel

wij waren hier aug 2011 2 zwembaden 1 met chloor 1 met zout water ,zoutwater is nieuw en het rustigst vanaf 10.00 uur open dus geen handoeken leggen eten echt lekker buffetten, elke dag wat anders veel engelse in het hotel, maar heb je geen last van animatie ook in het engels,in de avond iedere dag andere show kamers zijn wat oud maar zuiver,toffe airco in de omgeving geen discotheken,dus oudere kinderen (17+19) weinig te doen we hebben via duitsland geboekt

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 10sjoerd en melissa17-05-2010

Supppperrrrrrrrrrr

Een super hotel... echt fantastisch gewoon kon voor ons niet beter! jaa de wc misschien voor me vrouw die was de hele dag aan de scheit maar dat al wel komen van dr vele gevreet de hele dag! wel een heeel mooi zwembad dat was echt super. minder punt is het is 150 meter van het strand en dat is voor me vrouw veeel en veeel te ver met dr dikke reet hihi...

Vooor de rest een super hotel

Gereisd met partner in mei 2009

Appartement EIX Lagotel info