Hotel BQ Alcudia Sun Village

Hotel BQ Alcudia Sun Village
8,2

19 tips over Hotel BQ Alcudia Sun Village

Denise, 26-6-2015
De bus naar Alcudia. Kan wel erg druk zijn. Leuk om fiets te huren met de kids.
Kim, 17-8-2014
Muggenspul voor s avonds. App liggen aan moerasgebied. App aan begane grond aangezien je dan s avonds op je terras kan genieten van een heerlijke cocktail.
D de Jong, 9-8-2014

Kleine tip:

Vraag een studio op de begane grond, dat is wel zo handig als je kindje nog moet slapen overdag. Wij hebben vooraf een mailtje rechtstreeks naar het hotel gestuurd.

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Alcudia Sun Village voor je op een rij gezet:

Evi de Vroom, 18-9-2013

Alcudia en port Alcudia zijn wel de moeite waard. Als je hier verblijft kun je beter zorgen dat je een auto huurt om toch wat meer van Mallorca te zien.

Valdemossa vonden wij echt heel erg leuk. (MA10 rijden)

Simone, 10-9-2013
Met het openbaar vervoer is het centrum van Alcudia goed te bereiken 1,50 p.p enkele reis.Bij de receptie kun je je laten informeren.Taxi is veel duurder.
Suus, 12-7-2013
alcudia stad is echt de moeite waard om te bezoeken! een heel gezellig centrum met allemaal restaurants en een ijssalon.

Susanne, 26-5-2013
Heerlijk eten aan het strand bij Leon Rojo! Met de bus naar alcudia gaan is echt een aanrader!
Michèle, 10-5-2013

-Boek niet all inclusive: 's ochtends kun je heerlijke broodjes halen bij de Spar op de hoek. Je kunt alsnog gebruik maken van het eten in het restaurant. Voor 11 euro eet je er.

-Met de bus kun je overal voor €1,75 naartoe, ideaal.

-Neem een thermoskan mee voor koffie die je lekker bij het zwembad kan opdrinken.

-Op dinsdag en zondag is er markt in het oude centrum van Alcudia; heel leuk om naartoe te gaan.

-Bij Dakota steekhouse kun je heerlijk eten en er is een springkussen voor kinderen.

arnold, 17-10-2012
tip: vraag om een beneden appartement aan de voorkant.
lehofstede, 23-9-2012

Laat de badhanddoeken maar thuis, want prima handdoekenservice bij de receptie (alleen borg betalen).

Auto huren en op terugweg van bezienswaardigheid (Cap Formentor, Porte Soller) boodschappen doen in een grote supermarkt. Aanbod in supermarkten omgeving is erg beperkt.