Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Eden Playa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Allsun Hotel Eden Playa in het Nederlands

Nooit meer !

Max,
13-9-2018

Ligging van het hotel slecht . Aan een zijde zit je aan winkels , gescheiden door smal pad, waar veel lawaai van komt. Om het uur slaat een aggregaat aan. De voorkant ligt aan een zeer drukke weg. Dus je zult echt mazzel moeten hebben als je aan de achterkant een kamer krijgt. Het hotel is helemaal aangepast op het Duits en dat is ook wel te merken aan het eten. Met een woord slecht. De eerste 2 dagen denk je nog dat het wel gaat maar daarna gaat het zeer vette eten je wel tegen staan. De lunch wordt al gezien als diner. Alles vaak veel te lauw. Te weinig variatie voor "brood eters" Tafels worden veel te langzaam afgeruimd waardoor de kantine er al snel uitziet alsof er een oorlog gewoed heeft, dit is zeker buiten het geval. Personeel aan de balie is vriendelijk de rest is nors en er kan amper een glimlach vanaf. Kamers zijn netjes maar zeer gehorig. 1 tip ga er niet heen als je een stelletje bent je wordt gek van al die kids.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig complex van alle gemakken voorzien

Nadine,
5-10-2017

Kamers wat gedateerd maar schoon Zwembad super, ook veel plek rondom Direct aan het strand, mooi! Restaurant vaak druk, wachten op kinderstoelen komt voor Ook in de rij staan om eten te halen, met name bij ontbijt, borden en bestek op, drinken op, ze hielden het niet bij en het was pas juni! Wel alles goed verzorgd verder en lekker.

Buiten toiletten bij het zwembad zeer smerig, werd niet vaak schoongemaakt.

Vriendelijke receptie, bij vragen goed geholpen (kinderbedje was gammel, nieuwe gekregen binnen een uur)

Ligt ietwat afgelegen maar met een huurauto heel goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Supergoed relaxhotel voor jonge gezinnen

PJ22,
17-9-2017

Perfect hotel voor een week relaxen. Kamers net gerenoveerd en in een woord perfect! Heel mooi, ruim en stijlvol (en wij zijn best wat gewend). Eten ook heel goed, altijd vers en warmen voldoende afwisseling. Personeel overal superaardig, al bij check in weten ze precies de juiste snaar te raken. Zee prachtig helderblauw en langzaam aflopend. Bedjes/parasol te huur voor €15 per 2. Mooi lagunezwembad. Alles ideaal voor kleine kinderen. Een grote maar: je mort Duitsers aardig vinden want het is voor 99% Duits, je hebt geen idee dat je in Spanje bent. Wel heel beleefd, net en aardig volk. Komende winter wordt bar en restaurant ook nog gerenoveerd (in onze ogen niet eens nodig). Wij komen nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heel goed.

Fifi,
8-9-2017

Heel mooi verzorgd hotel goed eten. Geweldig genoten van de luxe. Een groot nadeel alles is Duits. Borden, iedereen spreekt alleen Duits entertainment gericht op duitse kinderen. Voor de rest top.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch mooi hotel/resort. Aanrader

Nicole,
10-5-2017

We hadden eerst een all-inclusive geboekt in Turkije, maar omgeboekt naar Mallorca vanwege de omstandigheden. We waren erg benieuwd hoe Mallorca en vooral dit aparthotel ons zal bevallen. Eigenlijk overtrof het onze stoutste dromen. De kwaliteit van het eten en drinken is veruit beter dan in Turkije. De appartementen/hotel is in de winter 2016/2017 geheel gerenoveerd en zien er prachtig uit. Bedden zijn uitstekend en zelfs de slaapbank is prima op te liggen door iedereen. Sanitair is nieuw en mooi. De gehorigheid is ook aangepakt en je hoort wat dingen af en toe schuiven over de vloer ,maar verder heerlijk rustig. Het weer is wat instabieler in deze periode, maar we hadden een lekkere temperatuur. Ook heb je hier geen last van het "bedjes reserveren" probleem, het is gewoon niet toegestaan voor 8:30 en nadien waren er plekken genoeg. Voor de handdoeken moet je een borg van € 10 betalen en wil je ze laten wassen kost dat € 1. Wifi is € 15 voor een week per apparaat. Kortom dit is een Aanrader! Zwembad was wat koud in dit tijd van het jaar, maar verfrissend na een heerlijk pot volleybal. De Zee is geweldig en loopt langzaam af en prima voor kinderen dus. Het gehele hotel is Duits georiënteerd, voor ons prima te doen, voor kleine kinderen wat minder. Personeel is erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

uitstekend verzorgd en rustig in het voorseizoen

van der hoest
21-12-2015

Vlakbij het strand dat langzaam afloopt in de zee. Kinderen gingen van zwembaden naar strand en weer terug. In voorseizoen rustig en heerlijke temperatuur. Geen toestanden met handdoekjes. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen anders is. Wij hadden geen all-inclusive, maar zijn wel een keer wezen dineren. Eten was prima. Appartement met grote ouderslaapkamer. Onze kinderen sliepen in huiskamer. Ging prima. Kleine kitchenette, maar voldoende. Zoals denk ik bij elk complex moet je geluk hebben met de buren. Zwembaden mooi, maar ga je voor de glijbanen, dan is dit niet je plek. Schitterend complex. Rustige ligging, niet bij een plaatsje of stad. Je moet met auto of fiets (kan je ter plekke huren) voor meer reuring. Directe omgeving van het complex minder mooi. Complex zelf heel mooi en genoeg te doen voor iedereen, maar je kan je er ook aan onttrekken als je dat wil. Eiland is goed te bereizen. Wij zijn ook naar de andere kant geweest. In het hoogseizoen lijkt Mallorca ons te druk en te warm.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi verzorgd en mooi gelegen aparthotel.

Kim Roetert
18-5-2015

Het complex is prachtig verzorgd met bloemen en planten en heeft alles wat je nodig hebt. Van binnen- en buitenzwembad, van fitnessruimte tot beautysalon, van fietsverhuur tot kinderanimatie. Bovendien ligt het prachtig aan zee. Er zitten een paar kleine winkeltjes tegenover. Met een autootje verken je zonder problemen het hele eiland.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk een paar dagen weg geweest!

Robin
8-5-2015

Samen met een vriend. Allebei begin in de 20 lekker een paar dagen zon gepakt op Mallorca. Vooral naar de prijs gekeken bij het boeken van de vakantie. Prijs kwaliteit was uitstekend. In eerste instantie geen All inclusive geboekt maar ter plaatse gekozen om dit om te zetten in all inclusive. Mede door het grote alcoholgebruik van ons was dit voordeliger. Verder was het eten matig en de ligging voor ons ook matig. Omdat je midden tussen de all inclusive hotels zit is er rondom het resort weinig te vinden. Hierdoor was de keuze aan eten niet zo uitgebreid. Daarnaast was het aanbod aan avondeten op het resort zelf niet geweldig. Al het eten stond geserveerd in warmhoud-bakken. Het ontbijtbuffet was wel uitstekend.

Wat erg opvallend was dat alles binnen het resort in het duits gaat. Hierdoor heb je af en toe het idee dat je in Duitsland loopt in plaats van Spanje. Zelf ben ik meer fan dat resorts er voor kiezen om de eigen (spaanse) cultuur bewaren.

Gereisd met vrienden in Sun May 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel aan mooi zandstrand

Dan.
29-4-2015

Het hotel ligt zo goed als aan het strand. Hotel is schoon (zelfs onder bedden), maar muren van papier (gillende kinderen en snurkende buurmannen). Neem AI, iets meer geld maar je haalt het er zeker uit. Eten is goed, maar niet heel erg afwisselend. Wel voldoende keuze. Animatie team zorgt iedere dag voor afwisselende activiteiten, zowel voor kinderen, tieners als volwassenen. Allemaal Duits georiënteerd, maar dat weet je vooraf. Enige wat ons stoorde was dat de dames van het kinderanimatie team alleen aandacht besteedde aan de Duitse kinderen en niet aan de Nederlandse kinderen. Er werd ook niet geprobeerd om de kinderen er bij te betrekken als je kwam kijken. Na een halve ochtend ook maar besloten dat we de kinderen zelf maar vermaken. Medewerkers bij de bar en de receptie zijn wel erg vriendelijk en helpen je waar nodig. Fitnessruimte en binnenzwembad (klein) aanwezig. Buiten het hotel is er niet heel veel te doen; een paar supermarktjes / souvenirwinkeltjes en wat restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

lekker hotel op mooie plek

Eric
9-5-2014

Wij zijn eind april/begin mei met ons gezin geweest. Voordelen zijn de goede appartementen, lekker eten, goede service, perfectie ligging aan het strand en de ontspannen sfeer. Nadeel is dat je voor gezelligheid ff de taxi moet nemen naar Alcudia, can picafort of Puerto de Pollenca. Maar dat is ook wel weer fijn want bij het Hotel is het rustig. Een aanrader is het om fietsen te huren. Wij zijn zeer voldaan terug gekomen na 6 dagen in dit park.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• De staf spreektDuits, Engels

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Eden Playa in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Eden Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.