Hotel Venecia

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag30°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Venecia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Venecia in het Nederlands

Met vrienden

Zou er zo weer naartoe gaan

laura_honders
24-7-2010

Dit hotel wordt gerund door een erg vriendelijke familie. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken en dat is ze goed gelukt! Het jaar erop wilden we weer maar het was al volgeboekt. Wel een dagje naar Paguera gegaan en ze herkenden ons nog. Erg leuk!

Ik zou er zo weer heen gaan

Joop korte
5-10-2009

Voor een 3 sterren netjes en schoon,neutraal eten,wel wisselend,en je moet je tafeltje delen met andere gasten,tafeltjes zijn ingepland.

2008

Relatief klein hotel gerund door een familie; ligt op ± 300 mtr. afstand van boulevard en strand. Kamers netjes en schoon. Eten: hoewel de keuze bij de buffetten niet zo groot is, is er m.i. voor elk wat wils en het is kwalitatief goed. Alleen jammer dat zij het afbakken van brood(jes) nog niet uitgevonden hebben. Wij zijn er geweest van 2-9 mei en het was er relatief rustig. Geen entertainment ter plekke (voor ons geen probleem) en in de 'woonkamer' en de aangrenzende bar was nooit iemand te vinden. Mocht ik nog ooit teruggaan naar Mallorca zou ik zeker voor dit hotel kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Venecia voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen
D-reizen
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venecia in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venecia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.